Lukasz_N 10 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam Problem pojawił się niedawno a mianowicie: Na postoju i włączonym silniku (obroty jałowe) brak wspomagania, ale pompa nie wyje, nawet przy skreconych kołach na maksa. Jednak jak na postoju przy skreconych kołach kiedy podniose troche obroty ( koło 2000 rpm) wtedy pompa się odzywa. W czasie normalnej jazdy, pompy nie slychac, ale troche cięzej chodzi kiera przy mocniejszym skrecaniu (np. krzyzówki w mieście). Macie jakies sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 3 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Witam Problem pojawił się niedawno a mianowicie: Na postoju i włączonym silniku (obroty jałowe) brak wspomagania, ale pompa nie wyje, nawet przy skreconych kołach na maksa. Jednak jak na postoju przy skreconych kołach kiedy podniose troche obroty ( koło 2000 rpm) wtedy pompa się odzywa. W czasie normalnej jazdy, pompy nie slychac, ale troche cięzej chodzi kiera przy mocniejszym skrecaniu (np. krzyzówki w mieście). Macie jakies sugestie? wymień płyn ale raczej pompa do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2011 Płyn był wymieniony i cały układ przepłukany. Czytałem, ze czesto przczyną różnych cudów ze wspomaganiem był wąz od pompy do magla. Czy te objawy można pod to podciągnąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
posti_a6 1 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 ja bym raczej stawiał na pompe niz na węże.. węże albo sa drożne albo nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 13 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2011 sa dwie możliwości albo pompa albo ten przewód o którym mówisz , jest tam zawór i możne sie juz przycinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Czyli najpierw warto sie wziac za przewod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 dokładnie sprawdź przewód , nie wiem czemu ale w a4 a6 padają na potęgę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY44 5 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 najprawdopodobniej pompa napisz co było przyczyną jak się uporasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się