Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Jak ma być ustawiona sekwencja...?


JAREK10

Rekomendowane odpowiedzi

HISTORIA

B5 1.6 z 97r. LPG założył poprzedni właściciel w 2008r. Nie znam sie zbytnio, więc napiszę: instalacja Tomasetto, elektronika Stag. Od dwóch lat jeździłem bez problemów. Gaz odpalał się automatycznie, kiedy wskazówka temp. wody przekroczyła 60stC, może ciut wcześniej i przy minimalnych obrotach silnika 2000/min. Jakiś czas temu gaz zaczął "załapywać" dużo szybciej (jeszcze bez wskazań na termometrze) i przy obrotach 1500/min.

Pojechałem więc do gazownika. Wymienił oba filtry i podłączył komputer. Teraz temperatura startowa gazu to 35st i przy obrotach poniżej 1000- tak ustawił i twierdzi, że tak ma być.

MOJE SPOSTRZEŻENIA :mysli:

Czytałem, że to nie zbyt dobrze kiedy sekwencja zaskakuje na zbyt zimnym silniku, ale nie wiem jaka powinna być ustawiona temperatura startowa na komputerze. Powiedziałem to gazmanowi, ale nie dość, że ciągle cwaniaczył to jeszcze usłyszałem:"kto się na tym zna lepiej, pan czy ja?!" :angry:

To nie koniec!!! :wallbash: :wallbash:

Kumpel pojechał do niego tydzień później z padniętym reduktorem w sekwencji w BMW3 E46 z motorem 1.9. Usłyszał, że zajechał reduktor zbyt nisko ustawioną temperaturą startową a było to właśnie 35st o czym gazman dobrze wiedział!!! (Nie wiem czy to dobre porównanie...) Pomijam inne sceny, dzięki którym za chwilę opiszę warsztat w "dziale niuczciwych"...

Pomóżcie koledzy, bo wszędzie wokół krętacze i cwaniacy a o LPG mam pojęcie słabsze niż ogólne. :notworthy:

Jak najlepiej ustawić instalację LPG i na co zwrócić uwagę? Pod koniec lipca czeka mnie do przejechania 2500km i chciałbym wrócić bez niespodzianek.

Z góry dziękuję za pomoc :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja ci powiem ze ja mam ustawione na 30 stopni bo mnie wkurwiało przełączanie w zimie ile można czekać a teraz raz dwa sie przełącza i jestem zadowolony smigam tak od roku i zero usterek moja instalacja BRC sequent 24 pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 33 stopnie na zimnym i 43 stopnie na rozgrzanym. I zawsze tak miałem. Ta temperatura jest jak najbardziej poprawna. Jednak zimą wydaje mi się że lepiej jest żeby ta temperatura była troszkę wyższa więc żeby nie grzebać znowu w ustawieniach po odpalaniu naciskam sobie przycisk gazu wtedy jade na benzynce i jak wskazówka się podniesie z 60stopni to sam naciskam sobie przełączenie. Trochę, może nienajlepsze rozwiązanie ale trzeba jakoś dbać o to wszystko tym bardziej, że AUDI to marka sama w sobie :D Instalacja BRC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniżej 30 nie powinno się ustawiać ale 35 to jak najbardziej prawidłowa temperatura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie mam ustawione na 32 stopnie i wszystko chodzi jak należy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30stopni może być

na początku miałem na 60stopni i w zimie spalanie praktycznie 50%PB / 50%LPG

zmieniłem na 30 stopni po konsultacji z kolegą z forum i było pięknie

a gazownicy...no cóż są tacy sami jak inni mechanicy jak nie znasz to zawsze chce Cię wyciulać i tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"kto się na tym zna lepiej, pan czy ja?!"

Miał rację :-)

35 stopni to bardzo prawidłowa wartość. Ja tak mam i nie jestem w stanie wyczuć momentu zmiany na gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cieszę się z Waszych odpowiedzi, jak bym wygrał w Totka :>

Dzięki serdeczne! Mogę spokojnie jechać na wakacje!

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...