Andronikus Opublikowano 29 Września 2006 Autor Opublikowano 29 Września 2006 Sachs kpl. (tarcza, łożysko, docisk) 850 PLN - cena chyba ok Ale jak czytam w ksiazce co trzeba zdemontowac poza skrzynią (układ wydechowy, rozrusznik, pasek wielorowkowy) to aż mnie strzach bierze że partacze coś muszą spie.....ć przy wymianie sprzęgła albo zrobią na przysłowiowy odpie.......l. Brrrr Pozdro
Pikuś Opublikowano 29 Września 2006 Opublikowano 29 Września 2006 Sachs kpl. (tarcza, łożysko, docisk) 850 PLN - cena chyba ok :shock: Do mojego komplet tej firmy to nie cale 600 zl. :mrgreen: [ Dodano: 2006-09-29, 19:16 ] pasek wielorowkowy A to po co niby trzeba zdemontowac :?: :?:
Flaha Opublikowano 29 Września 2006 Opublikowano 29 Września 2006 zdeniu, pytałeś o nr LUK'a. To: 623 1139 00, cena była 1200. I wq..wia mnie najbardziej teraz to, że gdy auto rano na zimno uruchumię to przy pierwszym ruszeniu delikatnie szarpie, hmmm jakby się trzęsie. Co to qzwa jest, przecież wszystkie części nowe wsadzone?
mA4ciek Opublikowano 10 Stycznia 2008 Opublikowano 10 Stycznia 2008 To prawda z tym ruszaniem z wysokiego biegu że koniec sprzęgła? Mi już 20 000km tak potrafi ruszyć, wydawało mi sie to normalne. Muli ale jedzie, dziwny mi to objaw końca sprzęgła. Wytłumaczcie mi dlaczego to jest objaw konca?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się