plotka190 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Problem jest tego typu. Padal deszcz lub jest wilgotno, wsiadam rano do auta i odpala bez problemu. Po przjechaniu 200-300m auto gasnie i wtedy jest delikatny problem z odpaleniem. Musze go wtedy kercic jakies 10 sekund. Odpala i potem jest juz wszystko ok... zaznaczam ze jest to autko na LPG sekwencyjny i przy normalnej pogodzie takie rzeczy nie maja miejsca wszystko jest ok. Prosze o pomoc co to moze byc?
Onkel Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Przewody i świece kiedy wymieniane??? Jakieś błędy na VAG-u??
plotka190 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 Błedow nie ma. A przwody i swiece nie wymieniane auto mam 4 miechy a lpg w nim miesiac. To moze byc ta przyczyna?
koman Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 witam . Sam tak mam od jakiegoś czasu jak auto postoi na deszczu to mam takie problemy jak ty wymienię u siebie przewody i świece i zobaczę co sie bedzię dzaiło
plotka190 Opublikowano 7 Lipca 2011 Autor Opublikowano 7 Lipca 2011 witam . Sam tak mam od jakiegoś czasu jak auto postoi na deszczu to mam takie problemy jak ty wymienię u siebie przewody i świece i zobaczę co sie bedzię dzaiło Daj znac jak wymienisz i czy pomogło
morsdicti Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Ale co to ma wspólnego z LPG? Auto palisz na benzynie, po przejechaniu 200 metrów nie przełączy się na LPG .... jak zgaśnie na benzynie to też je kręcisz 10 minut na benzynie ... kręcenie teretycznie nie ma nic wspólnego z gazem. Może to nie jest szablonowa diagnoza ale ... nie zamaka Ci filtr powietrza ? Mi kiedyś mechanik zapomniał przykleić gume na obwodzie komory silnika (uszczelke) i niestety podczas intensywnych kilkudniowych opadów nie wiem jakim cudem ... ale zalało filtr i auto zupełnie nie paliło (w połączeniu z toną brudu po wyschnięciu utworzyła się szczelna powłoka izolująca na tym filtrze) .... Ale nie wiem może ja ze starości mam dziury w masce dlatego może ... w każdym bądź razie objaw taki jak u Ciebiie po 300 metrach silnik się zadusił.
Pucek Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Świece i kable/cewki się kończą, gaz szybciej zużywa te elementy, u siebie świece musiałem wymienić po 22 tyś km bo gaz je wykończył, przed wymianą świece wymieniałem co 40 tyś km więc coś w tym jest
plotka190 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Opublikowano 8 Lipca 2011 Ale co to ma wspólnego z LPG? Auto palisz na benzynie, po przejechaniu 200 metrów nie przełączy się na LPG .... jak zgaśnie na benzynie to też je kręcisz 10 minut na benzynie ... kręcenie teretycznie nie ma nic wspólnego z gazem. Może to nie jest szablonowa diagnoza ale ... nie zamaka Ci filtr powietrza ? Mi kiedyś mechanik zapomniał przykleić gume na obwodzie komory silnika (uszczelke) i niestety podczas intensywnych kilkudniowych opadów nie wiem jakim cudem ... ale zalało filtr i auto zupełnie nie paliło (w połączeniu z toną brudu po wyschnięciu utworzyła się szczelna powłoka izolująca na tym filtrze) .... Ale nie wiem może ja ze starości mam dziury w masce dlatego może ... w każdym bądź razie objaw taki jak u Ciebiie po 300 metrach silnik się zadusił. on przelaczy sie na LPG zanim rusze z pod domu bo ustawiony jest na 20 stopni C. wiec ma to moze cos wspolnego z LPG
huzio00 Opublikowano 10 Lipca 2011 Opublikowano 10 Lipca 2011 gdzie masz zamontowany sterownik lpg?? Ja miałem zamontowany koło akumulatora, brudne odpływy podszybia, wiec zbierała się tam woda, sterownik był jakiś wadliwy bo okazał się nieszczelny i go zalewało i też miałem podobne problemy po deszczu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się