pastaldo Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Prosze koledzy spójrzcie na moje logi. Jak zaznaczyłem są ciągłe noflauty, i czasem muł a czasem rakieta. EGR zaślepiony. Normalne: 000 001 003 004 007 008 009 010 011 013 BS: 000 003 004 Innych grup nie mogłem. W polach były: Error, n/a itp. Dynamiczne: 000 001 003 004 008 010 011 Czyścilem turbine 2 miesiące temu i było dobrze 3 dni. Po tym czasie coraz cześciej pojawiały sie noflauty a teraz sa nie do wytrzymania. czasami jest tak że wygląda jakby jednak to nie był noflaut ale samochód ma sporo niej mocy a czasami wystrzela jak z rakiety i ciągnie jak głupi. Jak jest zimny duzo lepiej jedzie i raczej trybów awaryjnych niema (nie katuje na zimnym ale np na piątym biegu przy 2400rpm wpada w tryb awaryjny ale na zimnym nie tylko na ciepłym). Przyznaję się bez bicia ale nie spolerowałem tej gładzi po której chodza kierownice i były na niej wrzery. teraz będe to robił ale że samochód potrzebny i nie może być uziemiony więc kupiłem uszkodzona turbinę wziąłem z niej cześć gorącą, wypolerowałem i mam zamiar na dniach podmienić moja na tę wypolerowaną. Drugi grzech jaki popełniłem przy ostatnim czyszczeniu to skróciłem sztange o dosłownie pół obrotu co na długości da może max 1mm. Zrobiłem to gdyz wydawało mi się że to oczko na jej końcu jest bardzo luźne (jakby wyrobione) i chciałem tylko ten luz zniwelować. A teraz koledzy powiedzcie co tego mojego parcha boli i jak coś źle zrobiłem, robię lub chce zrobic to zbesztajcie Pozdrawiam
ciahciah Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 ogarnij turbinę, potem wstaw dynamiczne 010 i 011, dodatkowo możesz zrobi 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, staraj się na razie 2000obr nie przekraczać
pastaldo Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 ogarnij turbinę, potem wstaw dynamiczne 010 i 011, dodatkowo możesz zrobi 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki, staraj się na razie 2000obr nie przekraczać no dzięki kolego. Myślę że w ten weekend ogarnę tę turbinę. Prawie przez ostatni miesiąc jeżdzę nie przekraczając 2300rpm bo zaraz muł więc sam widzisz. Ok jak zrobie te turbinę to wrzuce te nowe logi. Choć jest jeszcze ciekawostka. Pare razy miałem tak że np jechałem nawet dość energicznie i trzeba było ostro przychamować, więc to uczyniłem i po takim mocnym przyhamowaniu tez wpadł w awaryjny. Dlatego zastanawiam się tez czy z podciśnieniem wsio ok. Wężyki raczej całe jak oglądałem ostatnio.
grzegorzmen Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 kolego ja bym obstawiał uszkodzony map sensor, albo zaolejone wężyki ostatnio takiego uzdrawialiśmy AWX-a i ciśnienie doładowania raz full a raz atmosferyczne- po wymianie map sensora - koniec z trybem awaryjnym , tylko tam jest osobno a u ciebie może być jeszcze w sterowniku - zależności od rocznika
pastaldo Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 kolego ja bym obstawiał uszkodzony map sensor, albo zaolejone wężyki ostatnio takiego uzdrawialiśmy AWX-a i ciśnienie doładowania raz full a raz atmosferyczne- po wymianie map sensora - koniec z trybem awaryjnym , tylko tam jest osobno a u ciebie może być jeszcze w sterowniku - zależności od rocznika jeśli chodzi o map sensor to u mnie jest w sterowniku. Ostatnio nawet odkręciłem obudowę i wyjałem kompa (bez odpinania kabli) i odłaczyłem ten wężyk to raczej tam nie było oleju a jeśli to bardzo mało. Zastanawiam się czy nie lepiej było jeszcze rozkręcić komputer i zobaczyć czy tam w środku oleju nie ma i czy tam jest wszystko szczelne. Co Ty na to? Czy tam w środku kompa już niema sie co rozszczelnić? Tylko ważne jest to w plastikowej obudowie a w kompie już nie?
grzegorzmen Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 w komie jest tylko wężyk który może sparcieć i jego można wymienić co do samego to jest nierozbieralny możesz jeszcze w wężyk który zdejmiesz z kompa i idzie do kolektora dmuchnąć sprężone powietrze kompresorem a wcześniej wpuścić trochę WD lub Ropki w celu wypłukania oleju z tego przewodu ( tylko niedmuchaj kompresorem w komputer bo uszkodzisz przeponę) Ewentualnie można podmienić komputer razem z kostką w kluczyku jak masz skąd w celu wykluczenia awarii czujnika albo trójnik przed komputer i zapiąć manometr i wykonać jazdę testową
pastaldo Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 w komie jest tylko wężyk który może sparcieć i jego można wymienić co do samego to jest nierozbieralny możesz jeszcze w wężyk który zdejmiesz z kompa i idzie do kolektora dmuchnąć sprężone powietrze kompresorem a wcześniej wpuścić trochę WD lub Ropki w celu wypłukania oleju z tego przewodu ( tylko niedmuchaj kompresorem w komputer bo uszkodzisz przeponę) Ewentualnie można podmienić komputer razem z kostką w kluczyku jak masz skąd w celu wykluczenia awarii czujnika albo trójnik przed komputer i zapiąć manometr i wykonać jazdę testową wiem że do kompa sie nie dmucha ale widziałem że obudowę (ta metalowa) kompa da sie rozkręcić i ciekaw jestem czy tam tez coś mogło sparcieć i nieodpowiednio wskazuje. Niema skąd wziąć kompa na podmianę żeby spradzic czy to jest przyczyna. Niestety tak beznadziejnego rozwiązania jak czujnik w sterowniku można tylko wyśmiać. No ale cóż poradzić. Narazie zrobię te turbine i przedmucham ten wężyk i wtedy sie zobaczy jaki będzie efekt. Poza tymi noflautami widać coś jeszcze niepokojącego w logach?
grzegorzmen Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 spróbuj jeszcze przejechać ze zdiętym przewodzie z gruszki , i zrobić loga 11
pastaldo Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 spróbuj jeszcze przejechać ze zdiętym przewodzie z gruszki , i zrobić loga 11 ok jak sie dorwe gdzieś do laptopa to zrobię (kabel mam lapka pożyczam ).[br]Dopisany: 06 Lipiec 2011, 12:57_________________________________________________Turbina wyczyszczona, wszystko w środku wypolerowane prawie na lusterko i jak ręką odjął. Kręci do końca bez żadnego szarpania czy przycinek. Choć wydaje mi sie ze dół jest troszkę gorszy. Postaram sie dziś lub jutro zrobic komplet logów dla sprawdzenia i wstawię tu jeszcze.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się