Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] BRC sequent - przełącza sie na benzyne na wysokich obrotach


szymongt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jak w temacie. Ale co ciekawe jak jest pełna butla gazu to dochodzi do odcięcia na gazie, natomiast jak jest 3/4 butli to dochodzi do ok 5.8 tys obrotów, jak jest 1/2 butli to przełącza przy ok 4.5 tyś obrotów, jak jest 1/4 butli to ok 4 tys obrotów. Co jest nie tak?? Instalacja to BRC sequent 24 ma nie całe 2 lata. W listopadzie kończy sie gwarancja więc chce zrobić z tym porządek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna z opcji to reduktor może niedomagać i przełącza na benzyne. Jak jest na gwarancji to jedź żeby Ci to sprawdzili. Jutro napiszę coś w tym temacie bo u mnie jest podobnie tylko, że jak zacznie mi migać ostatnia dioda (wiem wtedy jest juz mało gazu ale od początku jak zacznie migać do końca robie około 80-100 km a ona przełącza mi jak jestem na etapie 20KM na ostatniej diodzie) to przełącza ale ja mam świeżo założoną instalacje i teraz mam przegląd po 1000km więc ustawią co trzeba. Tobie po dwóch latach może już coś się dziać :kox: z reduktorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC niby dobre ale coś nie tak, ja czasami mam tak, że jak 1/4 butli i dam gaz do dechy to przełącza na benzynę, czasami jak zatankuję do pełna, ruszę to zaraz piszczy, że butla pusta, widocznie takie uroki tej instalacji, jedynym rozwiązaniem to ręcznie wyłączyć/załączyć gaz, co do twojego przypadku to pogadaj z gazownikiem, może coś zaradzi

moje objawy mnie aż tak nie wnerwiają a gazownik nie znalazł rozwiązania, coś za coś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRC niby dobre ale coś nie tak, ja czasami mam tak, że jak 1/4 butli i dam gaz do dechy to przełącza na benzynę, czasami jak zatankuję do pełna, ruszę to zaraz piszczy, że butla pusta, widocznie takie uroki tej instalacji, jedynym rozwiązaniem to ręcznie wyłączyć/załączyć gaz, co do twojego przypadku to pogadaj z gazownikiem, może coś zaradzi

moje objawy mnie aż tak nie wnerwiają a gazownik nie znalazł rozwiązania, coś za coś

Kolego znaleść dobrego gazownika i ustawić dobrze. Ja jestem po serwisie i wszystko już jest dobrze. Przy każdym bucie nawet jak miga kontrolka rezerwy nie przełącza. Co zrobił:

widziałem tylko jak wziął klucz imbusowy coś popuścił na reduktorze później chyba dokręcił a następnie na komputerze poprawił coś od wtryskiwaczy i jest :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwiększył ciśnienie na reduktorze

Możliwe. Wiem jedno, że teraz jest wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może się to wydać śmieszne ale jak z filtrami u Ciebie kolego :mysli: - ja miałem identycznie gdy były zasyfione, może warto też na to zwrócić uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy migają diody to znaczy że już rezerwa, więc dlaczego ma nie przełączyć przy np. pełnym bucie? bez jaj, jeżeli chodzi o przełączanie na wysokich obrotach przy pełnym zbiorniku gazu to znaczy że coś nie wyrabia, zawsze się tak robiło?

Osobiście nie mam z tą instalacją żadnych problemów, polecam wymianę filtrów co rok/10-12tyś km i będzie git, 70 zł nikogo nie zbawi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy migają diody to znaczy że już rezerwa, więc dlaczego ma nie przełączyć przy np. pełnym bucie? bez jaj, jeżeli chodzi o przełączanie na wysokich obrotach przy pełnym zbiorniku gazu to znaczy że coś nie wyrabia, zawsze się tak robiło?

Osobiście nie mam z tą instalacją żadnych problemów, polecam wymianę filtrów co rok/10-12tyś km i będzie git, 70 zł nikogo nie zbawi

Ja mam nowo założoną instalacje.

Oczywiście masz racje, że przy pełnym bucie i migającej rezerwie przełączy bo oczywiście nie ma gazu. Ale jeśli rezerwa dopiero co zacznie migać a robi się na niej około 80-100 Km to też jest coś nie tak. Wnioskuję tak bo byłem na regulacji po 1000 km i teraz jest wszystko OK. Tzn. jak zacznie migać rezerwa i dam but to nie przełącza. Dopiero jak dłużej pojeżdżę na rezerwie to przy pełnym bucie zmianie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtry wymieniałam tak z 4 tyś temu.

Robiło sie tak zawsze ale wcześniej przełączał sie dopiero jak było ok 1/4 zbiornika, to uznałem wtedy że przy pełnym bucie ma prawo sie przełączyć, no ale teraz zaczeło mi to strasznie dokuczać. Musze kurde dobrego gazwonika znaleźć który zakłada BRC żeby z gwarancją nie było problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...