cysiu100 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Panowie takie pytanko z czystej ciekawości. Audi A4 B5 AFN, manual `99 rok. Na postoju jak mam włączoną klimę przygazuje gwałtowie słychać jak przekaźnik rozłaczy klimę i załączy ją jak obroty spadną. Jak przygazuję tak płynnie nie ma tego cyknięcia przekaźnika. Wiem że w automatach tak bywa ale czy w manualu też tak macie? Poza tym odgłosem cyknięcia przekaźnika innych objawów czy usterek nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bertoni 0 Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 U Mnie jest tak że jak chodzi na wolnych obrotach to coś tam tyka sobie...jak podwyższe obroty powyżej 1500,to już nic się niedzieje,no chyba że motor jest już głośniejszy i tego nie słychac...sam nie raz sie zastanawiam czy tak mam byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu100 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Wczoraj sprawdziłem u ojca w bliźniaczym A4 B5 AFN (nawet kolor mamy ten sam i jest dokladnie tak jak u mnie, przy mocnym wciśnięciu pedału gazu kompresor na chwile się odłączył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Czujesz spadek mocy jak jedziesz na klimie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu100 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Raczej nie czuje spadku mocy. Wszystko jest z autem i klimą ok, pytałem z czystej ciekawości, ale skoro w drugim polifcie jest tak samo widocznie tak być musi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 mi to nie dziala i mam spadek mocy na klimie.Ty masz wszystko ok,wiesz moze ktory to przekaznik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu100 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Gdzieś wyczytałem ale to na forum VW cytuje: " Przekaznik 140 +przekażnik 147-ten jest odpowiedzialny za rozłączenie sprężarki przy dodaniu gazu i ponowne załączenie( po 5sekundach bodajże)147 sterowany jest z przekaznika 140" Ile w tym prawdy to niestety nie pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mauros88 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 w moim afn 98rpk jeswt taksamo ze rozla cza klime przy przegazowaniu na postoju myslalem ze to cosnie tak ale widze ze nie tylko ja tak mam wiec wnioskuje ze wszystko ok:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu100 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Właśnie bo wpadam już w etap pt. "poszukam sobie usterki w aucie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 w samochodach nowszych wyposazonych w klimatyzacje przy załaczonej klimie w chwili kiedy nacisniemy gwałtownie gaz kompresor zostaje rozłaczany w celu bezpieczenstwa i unikniecia jakiej kolweik awarii i zniszczenia czegos w skutek gwałtownego wzrostu cisnienia w układzie.W innych atach to normalka ale u nas nie wiem jak jest.Sprawdze to u siebie i wam powiem.Ale jak dzieje sie tak w waszych autach to pewnie tez to mamy i to jest tylko zabezpieczenie a nie usterka:)zrypane to troche ale cóz:)Ostatnio robiłem meganke z 2003 roku i własnie to samo miała przy przygazowaniu gwałtowniejszym klima sie rozłaczała i załaczała.Tak ma poprostu byc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 w samochodach nowszych wyposazonych w klimatyzacje przy załaczonej klimie w chwili kiedy nacisniemy gwałtownie gaz kompresor zostaje rozłaczany w celu bezpieczenstwa i unikniecia jakiej kolweik awarii i zniszczenia czegos w skutek gwałtownego wzrostu cisnienia w układzie.W innych atach to normalka ale u nas nie wiem jak jest.Sprawdze to u siebie i wam powiem.Ale jak dzieje sie tak w waszych autach to pewnie tez to mamy i to jest tylko zabezpieczenie a nie usterka:)zrypane to troche ale cóz:)Ostatnio robiłem meganke z 2003 roku i własnie to samo miała przy przygazowaniu gwałtowniejszym klima sie rozłaczała i załaczała.Tak ma poprostu byc:) niestety nie prawda,w czasie jazdy da sie odczuc.ja swoim jak jezdze na klimie to jest slabszy,wsiadlem w znajomego afn i lepiej na klimie szedl. W kolegi a6 jest tak samo nie ma spadku mocy,slychac przekaznik To samo u kolegi w toledo AHF nie ma spadku mocy,210km/h na klimie ciagnal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 10 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2011 ale ja nie mówiłem nic na temat spadku mocy:) mówiłem o odcinaniu kompresora przy przygazowaniu:)wszystko zalezy od auta.Ale z tą moca masz po czesci racje:)Pozatym jadac na klimie jeździ sie raczej spokojnie niz pałujac ostro niczym jastrzab:)Problem z moca moze byc wtedy jezeli układ jest obciazony np kiedy kompresor sie konczy bądź łozysko:)jak mowiłem wszystko zalezy od stanu klimy i auta:)ja nie spotkałem sie z tym zeby auto na klimie miało zamuła aczkolwiek to jest normalne jeżeli samochód bedzie miał delikatnie słabsze przyspieszenie wtedy kiedy kliam bedzie właczona.Dlatego tez jeżdząc na klimie auto moze nam spalic nawet do 2 litrów na 100 kilometrów.Czyli to obciązenie musi byc i gdzies musi odchodzic:) obciazenie silnika na klimie wieksze spalanie i delikatny spadek dynamiki to normalne:)pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek1500100900 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 Prawidłowe działanie, przekaźnik ma się rozłączyć. Moim zdaniem dzięki temu nie czuć spadku mocy przy ruszaniu, jest to przydatne przy zmianie biegu z 1 na 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 12 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2011 a co powoduje że ten przekaźnik rozłączy jakiś czujnik czy coś innego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiu100 0 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Doczytałem, że decyduje o tym ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ale do ECU musi dostawać jakiś sygnał z jakiegoś czujnika pytanie jakiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się