Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Czy to uszkodzone panewki?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, już długi czas się borykam z niskim ciśnieniem oleju i pompa wymieniona a teraz przyszła pora na panewki, które okazało się, że są nieźle drogie do tego silnika :confused4:

I chciałem zapytać czy te panewki które umieściłem na zdjęciach kwalifikują się do wymiany dodam, że jeszcze nie widać tej miedzianej warstwy ale na moje oko ta wierzchnia się trochę przytarła ale czy do tego stopnia, że powoduje spadek na 1 bar przy wolnych obrotach i max rozgrzanym silniku? :mysli:

Proszę o nie usuwanie tego tematu bo szukam bardzo odpowiedzi. Samochód rozebrany nawet nie ma czym do pracy jeździć ;(

http://img560.imageshack.us/img560/963/dsc00717jpgm.jpg

http://img339.imageshack.us/img339/8448/dsc00720jpgm.jpg

http://img714.imageshack.us/img714/2502/dsc00732jpgm.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/3962/dsc00734jpgm.jpg

Opublikowano

Pomierzę

A jak są dobre to czemu brak tego ciśnienia? :confused4:[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 08:37_________________________________________________Już po pomiarach i wychodzi na to ze takie same wszystkie

Ale czy to normalne, że na niektórych jest taka chropowata ciemna powłoka albo widać rysy na długości panewki?

Pomocy już sam nie wiem co zrobić a wszystko przez to, że w sklepie mi krzykneli 450 zł za same korbowodowe niby do tego silnika powinny być jakieś wzmacniane :confused4:

Opublikowano

panewki ze zdjęć nie są powodem słabego ciśnienia

Opublikowano

Witam, już długi czas się borykam z niskim ciśnieniem oleju i pompa wymieniona a teraz przyszła pora na panewki, które okazało się, że są nieźle drogie do tego silnika :confused4:

I chciałem zapytać czy te panewki które umieściłem na zdjęciach kwalifikują się do wymiany dodam, że jeszcze nie widać tej miedzianej warstwy ale na moje oko ta wierzchnia się trochę przytarła ale czy do tego stopnia, że powoduje spadek na 1 bar przy wolnych obrotach i max rozgrzanym silniku? :mysli:

Proszę o nie usuwanie tego tematu bo szukam bardzo odpowiedzi. Samochód rozebrany nawet nie ma czym do pracy jeździć ;(

http://img560.imageshack.us/img560/963/dsc00717jpgm.jpg

http://img339.imageshack.us/img339/8448/dsc00720jpgm.jpg

http://img714.imageshack.us/img714/2502/dsc00732jpgm.jpg

http://img703.imageshack.us/img703/3962/dsc00734jpgm.jpg

Kolego a duży masz przebieg w tym autku?

Opublikowano

Według licznika to 179 tys z hakiem [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 09:32_________________________________________________Dodam, że pompa Febi i czujnik nowy ale i tak manometrem sprawdzane zresztą dwoma dla porównania

Opublikowano

Tak właśnie wymieniłem pompę ma dopiero 3 dni.

Takie małe spostrzeżenie zauważyłem że panewka przy skrzyni ma większy luz osiowy niż pozostałe natomiast luz góra- dół nie wyczuwalny czy to jakiś trop? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 11:05_________________________________________________A czy dysze natryskowe na cylindry są odpowiedzialne za ciśnienie oleju?

Tak wogólę to dzięki za wszelka pomoc może wspólnymi siłami rozwiążemy problem :notworthy:

Opublikowano

A czy dysze natryskowe na cylindry są odpowiedzialne za ciśnienie oleju?

tak są podłączony pod kanał olejowy :cool1:

Opublikowano

Mozna je jakos sprawdzic bez wyciągania wału?

Opublikowano

Mozna je jakos sprawdzic bez wyciągania wału?

dysze się nie zużywają

Opublikowano

Zwróciłem na te dysze uwagę bo czytałem post pewnej osoby ktora tez miala problem z ciśnieniem i wymienił wszystko i w koncu postanowił zajrzeć do zaworkow i okazało sie ze 3 otwierały sie przy większym ciśnieniu bo tam znajduje sie jakas kulka ze sprężynka a jeden mial swobodny przelot i po zmianie tej całej dyszy wszystko wróciło do normy. Co o tym myślicie?

[br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 13:35_________________________________________________Witam ponownie jednak zdecydowałem się na wymiane tych panewek bo już wszystko rozebrane także jutro bede je niał i zabieram sie za składanie wszystkiego.

A propo tego chciałem sie zapytać czy samaruje się olejem tylko powierzchnie w miejscu panewka - czop wału czy także panewka - powierzchnia korbowodu i stopy?

I czy śruby idą na jakiś klej do gwintów?

Opublikowano

Dzięki wielkie za informacje. Wymieniam bo już nie mam pomysłu od czego brak tego ciśnienia oleju :confused4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...