zaku2_88 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam, już długi czas się borykam z niskim ciśnieniem oleju i pompa wymieniona a teraz przyszła pora na panewki, które okazało się, że są nieźle drogie do tego silnika I chciałem zapytać czy te panewki które umieściłem na zdjęciach kwalifikują się do wymiany dodam, że jeszcze nie widać tej miedzianej warstwy ale na moje oko ta wierzchnia się trochę przytarła ale czy do tego stopnia, że powoduje spadek na 1 bar przy wolnych obrotach i max rozgrzanym silniku? Proszę o nie usuwanie tego tematu bo szukam bardzo odpowiedzi. Samochód rozebrany nawet nie ma czym do pracy jeździć ;( http://img560.imageshack.us/img560/963/dsc00717jpgm.jpg http://img339.imageshack.us/img339/8448/dsc00720jpgm.jpg http://img714.imageshack.us/img714/2502/dsc00732jpgm.jpg http://img703.imageshack.us/img703/3962/dsc00734jpgm.jpg
tokarka606 Opublikowano 11 Lipca 2011 Opublikowano 11 Lipca 2011 Dla pewności zmierz jeszcze suwmiarką czy mają taki sam wymiar we wszystkich miejscach. Wyglądają na dobre.Kolorem nie sugeruj się wcale.
zaku2_88 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Pomierzę A jak są dobre to czemu brak tego ciśnienia? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 08:37_________________________________________________Już po pomiarach i wychodzi na to ze takie same wszystkie Ale czy to normalne, że na niektórych jest taka chropowata ciemna powłoka albo widać rysy na długości panewki? Pomocy już sam nie wiem co zrobić a wszystko przez to, że w sklepie mi krzykneli 450 zł za same korbowodowe niby do tego silnika powinny być jakieś wzmacniane
wojtekce Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 panewki ze zdjęć nie są powodem słabego ciśnienia
mat-85 Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam, już długi czas się borykam z niskim ciśnieniem oleju i pompa wymieniona a teraz przyszła pora na panewki, które okazało się, że są nieźle drogie do tego silnika I chciałem zapytać czy te panewki które umieściłem na zdjęciach kwalifikują się do wymiany dodam, że jeszcze nie widać tej miedzianej warstwy ale na moje oko ta wierzchnia się trochę przytarła ale czy do tego stopnia, że powoduje spadek na 1 bar przy wolnych obrotach i max rozgrzanym silniku? Proszę o nie usuwanie tego tematu bo szukam bardzo odpowiedzi. Samochód rozebrany nawet nie ma czym do pracy jeździć ;( http://img560.imageshack.us/img560/963/dsc00717jpgm.jpg http://img339.imageshack.us/img339/8448/dsc00720jpgm.jpg http://img714.imageshack.us/img714/2502/dsc00732jpgm.jpg http://img703.imageshack.us/img703/3962/dsc00734jpgm.jpg Kolego a duży masz przebieg w tym autku?
zaku2_88 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Według licznika to 179 tys z hakiem [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 09:32_________________________________________________Dodam, że pompa Febi i czujnik nowy ale i tak manometrem sprawdzane zresztą dwoma dla porównania
zaku2_88 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Tak właśnie wymieniłem pompę ma dopiero 3 dni. Takie małe spostrzeżenie zauważyłem że panewka przy skrzyni ma większy luz osiowy niż pozostałe natomiast luz góra- dół nie wyczuwalny czy to jakiś trop? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 11:05_________________________________________________A czy dysze natryskowe na cylindry są odpowiedzialne za ciśnienie oleju? Tak wogólę to dzięki za wszelka pomoc może wspólnymi siłami rozwiążemy problem
wojtekce Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 A czy dysze natryskowe na cylindry są odpowiedzialne za ciśnienie oleju? tak są podłączony pod kanał olejowy
zaku2_88 Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Mozna je jakos sprawdzic bez wyciągania wału?
wojtekce Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Mozna je jakos sprawdzic bez wyciągania wału? dysze się nie zużywają
zaku2_88 Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Zwróciłem na te dysze uwagę bo czytałem post pewnej osoby ktora tez miala problem z ciśnieniem i wymienił wszystko i w koncu postanowił zajrzeć do zaworkow i okazało sie ze 3 otwierały sie przy większym ciśnieniu bo tam znajduje sie jakas kulka ze sprężynka a jeden mial swobodny przelot i po zmianie tej całej dyszy wszystko wróciło do normy. Co o tym myślicie? [br]Dopisany: 12 Lipiec 2011, 13:35_________________________________________________Witam ponownie jednak zdecydowałem się na wymiane tych panewek bo już wszystko rozebrane także jutro bede je niał i zabieram sie za składanie wszystkiego. A propo tego chciałem sie zapytać czy samaruje się olejem tylko powierzchnie w miejscu panewka - czop wału czy także panewka - powierzchnia korbowodu i stopy? I czy śruby idą na jakiś klej do gwintów?
tokarka606 Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Kleju nie ma,smarujesz tylko powierzchnie robocze. Jak dla mnie szkoda je wyrzucać tylko strata kasy ale rób jak uważasz.
zaku2_88 Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 Dzięki wielkie za informacje. Wymieniam bo już nie mam pomysłu od czego brak tego ciśnienia oleju
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się