Sleev Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Witam serdecznie! Wreszcie odebrałem auto z serwisu Od razu pojechałem na rajd magurski który dzisiaj się odbywał a że mieszkam bardzo blisko to nie mogłem sobie odpuścić Ale wracając do rzeczy. Po powrocie zacząłem robić logi. Najpierw zrobiłem logi dynamiczne, później wyczyściłem LLM płynem Motip do styków i odczekałem 15 minut aż odparuje Po założeniu przepływomierza powtórzyłem logi dymaniczne i dodatkowo zrobiłem log turbiny 011 na czwartym biegu Jak wróciłem pod dom zrobiłem statyczne i BS. Poniżej zamieszczam linki do albumów z logami na fotosiku. Wydaje mi się że tak będzie przejrzyściej Dodam że auto ma 145kkm - maj 03 - 2 tyś km temu wymieniony wtryskiwacz sterujący i hydraulika zaworowa. 1000km temu oleje i filtry. Zalałem motula X-Cess 8100 i leję 300ml mixola na bak. Myślę że napisałem wszystko co Was powinno zaciekawić Logi dynamiczne przed czyszczeniem LLM: http://sleev.fotosik.pl/albumy/362643.html Logi dynamiczne po czyszczeniu LLM: http://sleev.fotosik.pl/albumy/362647.html Logi statyczne: http://sleev.fotosik.pl/albumy/362650.html Logi Basic Settings: http://sleev.fotosik.pl/albumy/362651.html Bardzo proszę o analizę logów. Wydaje mi się że jest OB od 1800-2400rpm, korejcje mi się nie podobają a pozatym chyba ok? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za czas który poświęcicie dla mnie. Od razu zaznaczam że to moje pierwsze poważne logi i mogłem palnąć jakąś gafę. Wybaczcie :diabel: Życzę miłej nocy!
lukjar7 Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 kolego dynamicznie to 003 008 011 i wtedy coś więcej powiemy.
Sleev Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Opublikowano 2 Lutego 2008 Kolego - dobrze aby kliknąłeś na linki? Dynamiczne zgodnie z poradnikiem Meszruma (czyli tym co Lukaszr zamieścił tu) to 000 003 004 007 008 010 011 Proszę dobrze patrzeć na fotosiku
lukjar7 Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 no masz racje w nocy nie zauważyłem na moje jeszcze nie bardzo doświadczone oko przepływka jest ok, dawek Ci nie ucina, ale cos z dołu turbina słabo pompuje, moze kierownice, niech ktos bardziej obeznany sie wypowie
lukaszr Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Generalnie po czyszczeniu, LMM troszkę się poprawiło. Nie miało to zbytnio wpływu na dawki, ale jest ok. Turbo pompuje wg mnie prawidłowo. Nawet kąt wtrysku jest dość dobrze ustawiony (grupa 004 BS, poz 2 i 3). Jedyne co mogę zaproponować to rozruszanie troszeczkę kierownic w turbo (czyli mocniejsze masowanko pedału gazu).
Sleev Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Opublikowano 2 Lutego 2008 Ok Dzięki koledzy :> Czyli mogę spać spokojnie?
lukaszr Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Ok Dzięki koledzy :> Czyli mogę spać spokojnie? Myślę, że spokojnie możesz jeździć i spać też :th:
Sleev Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Opublikowano 4 Lutego 2008 W takim razie dziękujęWam za zainteresowanie! Pozdrawiam serdecznie wszystkich![br]Dopisany: 02 Luty 2008, 15:02 _________________________________________________lukasz a mógłbyś jeszcze zerknąć na pracę turbo? Bo Znawcy z AKP Carlnova i Meszrum mówia że jest git ale Piotruś każe mi je dać do regeneracji...
lukaszr Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 lukasz a mógłbyś jeszcze zerknąć na pracę turbo? Bo Znawcy z AKP Carlnova i Meszrum mówia że jest git ale Piotruś każe mi je dać do regeneracji... Sławek, Piotruś trochę racji ma ponieważ te kierownice nie do końca chodzą jak trzeba i być może trochę spojrzał w przyszłość, bo najprawdopodobniej może Ciebie czekać jakaś mała regeneracja. Jednakże ja bym się nie przejmował i spokojnie jeździł. P.S. Carl, Mesz i Piotruś mają naprawdę olbrzymią wiedzę i warto ich czasami posłuchać, a zwłaszcza jak wymieniają zdania między sobą - jest to przeważnie dobra lekcja z diagnostyki.
Flyer Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Jezeli eksploatujesz intensywnie auto, a wlozyles w nie juz sporo z tego co widze, to zajrzalbym tez do tego turbullum...
lukaszr Opublikowano 4 Lutego 2008 Opublikowano 4 Lutego 2008 Jezeli eksploatujesz intensywnie auto, a wlozyles w nie juz sporo z tego co widze, to zajrzalbym tez do tego turbullum... Michał, zgadza się, ale na razie w tych logach nie widać niczego niepokojącego.
Sleev Opublikowano 4 Lutego 2008 Autor Opublikowano 4 Lutego 2008 Wiem Fajne wymiany zdań pomiędzy nimi można znaleźć na AKP Zresztą dużo się od nich dowiedziałem. Narazie chyba zostawię turbo w spokoju i jakby się OB powiększyło alby jakiś notlauf zrobił wtedy gwizdawka leci do regeneracji. Czy dobrze myślę? Jakie mogą być objawy że turbo pada i trzeba renegenerować?
lukaszr Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 Narazie chyba zostawię turbo w spokoju i jakby się OB powiększyło alby jakiś notlauf zrobił wtedy gwizdawka leci do regeneracji. Czy dobrze myślę? Jakie mogą być objawy że turbo pada i trzeba renegenerować? Raczej objawów jako takich nie ma - po prostu jak coś się wywali to się wywali. Ale generalnie trzeba ją obserwować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się