antonio Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witajcie, poniżej przedstawiam wam procedurę wypalania DPF w silnikach 2.0TDi CRREGENERACJA FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH:Warunki wymagane:- zbiornik paliwa zapełniony przynajmniej do 1/4 objętości. W przeciwnymwypadku procedura regeneracji nie zostanie uruchomiona.- pojazdy z automatyczną skrzynią biegów - selektor w pozycji P(ark).- pojazdy z manualną skrzynią biegów - pozycja N.- maska silnika zamknięta- załączony hamulec postojowy- regeneracje najlepiej przeprowadzać na zewnątrz budynków - napodłożu, które nie jest łatwopalne. Temperatura spalin na końcu rurywydechowej może dochodzić nawet do 300 stopni Celsjusza.Dodatkowo muszą być spełnione inne warunki, np. temperatura paliwamniejsza od 60 stopni C, odpowiednia temperatura silnika, odpowiedniatemperatura oleju, odpowiednie ciśnienie atmosferyczne, odpowiedni poziomnaładowania akumulatora, sprzęgło w pozycji "zero".Regeneracja będzie możliwa tylko wtedy, gdy w sterowniku nie ma żadnychbłędów świadczących o niesprawności elektroniki silnika i sterowaniupracą silnika. Jedynym akceptowalnym błędem jest błąd mówiący ozapełnieniu filtra cząstek stałych.Zaleca się również sprawdzenie czujnika G450 przed wykonaniem procedury:PROCEDURA REGENERACJI:Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym. Postępować zgodnie zponiższymi instrukcjami. W ciągu kolejnych 5 minut powinny zostaćspełnione wszystkie warunki konieczne do przeprowadzenia regeneracji.1. Zalogować się do sterownika kodem: 27971 (funkcja [16 - Dost. upow.])2. Uruchomić funkcję Nastawy podstawowe i listy wybrać regeneracjafiltra cząstek stałych.3. Podczas trwania regeneracji należy odczytywać informacje, jakie VCDSpodaje w kolorze zielonym - w polach widocznych na ekranie. Należywykonywać polecenia pochodzące ze sterownika (np. nacisnąć pedałhamulca i przyśpieszenia; zwolnić dopiero wtedy, gdy pojawi się takainformacja)http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Diesel_Particle_Filter_Emergency_Regenerationstemei.de .VCDS Codierungen .Codierungsservice .Webdesign - Stefan Meier - Audi TDI Motoren Russpartikelfilter Beladung anzeigen - VCDS Codierungen, Webdesign skotmen, dnia 07 Paź 2016 - 09:10, napisał: Jak możesz daj te wykresyJa mam zapełnienie 0.13 przebieg 183 Cała historia auta z AsoKolega ma przebieg 250 zapełnienie 0.17
wrclaguna Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 A na jakim kablu mozna sprawdzic bloki pomiarowe ? Moj VCDS 10.6.0 funkcje ma nieaktywna
antonio Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 Funkcja pomiary rozszerzone
wrclaguna Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 No i spoko procedura wykonana . Bledy jaki wyskakuja to 5188 , 5162 5253 a jezeli chodzi o pomiary rozszerzone to fajkujemy 374 , 375 .
Gość Damian A4 Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 Podziałam w tygodniu i dam znać Dzięki wrclaguna
adadur Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Panowie dziś miałem pacjenta CAGA, nowe auto więc trzeba było pogrzebać, ale skupiając się na DPF: Po wejściu w silnik [09] okazuje się że grupa [Meas. Block - 08] jest nie aktywna ?!?!?!! Ktos może to wyjaśnić? Nic nie dało się podejrzeć, m.in. chcieliśmy luknąć na masę sadzy w DPF. Mało tego ... próbując załączyć dopalanie poprzez [basic Settings - 04] w liście nie było czegoś takiego jak: "Regeneration while Standing" czyli na postoju lub też "Regeneration while Driving" czyli w czasie jazdy, choć teraz patrzę i nie jestem piewien czy czasem ni było "Adaptation Enabling" Niemniej była jakaś funkcja dotycząca filtra DPF po wejściu wystartowała i tylko kazała naciśnąć i puścić hamulec ... dalej nic nie szło. Też tak patrzę że może to wina że w aucie zapaliła się rezerwa....?
antonio Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 tak, paliwa musi być na tyle aby żebrak się nie świecił
adadur Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 No ale czy to powód by nieaktywna była grupa pomiarowa 08 ?
antonio Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 musisz wejść w pomiary rozszerzone
adadur Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 mówisz o [Adv. Meas. Values] ... jak tak to tam wyskakiwała lista ... a wg informacji tu zawartych należy włączyć grupę 099 i 108 - niestety nie było ich w tej liście.
antonio Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 2 Grudnia 2011 ja mam wersję PL DPF podglądałem w grupach coś między 150 a 160 1
wrclaguna Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 W VCDSie nie ORI jest to chyba gdzies trzysta iles . Jutro napisze dokladniej
alvaro Opublikowano 2 Grudnia 2011 Opublikowano 2 Grudnia 2011 To ciekawe że inne są pozycje w ori/ nie ori...
wrclaguna Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 To ciekawe że inne są pozycje w ori/ nie ori... Sa inne wlasnie a niektore nawet po Polsku
adadur Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jest jakieś konkretne info w sprawie grupy do diagnostyki DPF?
antonio Opublikowano 23 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2012 ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8?
wrclaguna Opublikowano 23 Stycznia 2012 Opublikowano 23 Stycznia 2012 ile wypadałoby skasować klienta za wypalanko DPF w B8? stuufffka się nalezy
adadur Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 No ale dajcie info jak sprawdza się DPFa w tym aucie?
leo... Opublikowano 25 Stycznia 2012 Opublikowano 25 Stycznia 2012 To ciekawe że inne są pozycje w ori/ nie ori... pozycje sa te same niezaleznie od wersji softu VCDS'a ... niskie bloki dotyczace DPF'u - PD - wysokie - CR tu VCP+K jest bardzo dobrze rozwiazany - wypalanie na postoju w OneClickFunktion
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się