Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Trzeszczenie przy nacisku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mialem takie same skrzypienie, przy przejazdach przez policjantow bylo strasznie glosno. Okazalo sie ze to gorne wahacze. po wymianie trzeszczenie ustalo.

Zgadzam się z kolegą, a przy wymianie kości proponuję zakupić takie jakie były założone poprzednio gdyż, zakup innych może skutkować koniecznością ustawienia zbieżności. :hi:

Opublikowano

Też to miałem i to na dodatek po wymianie wahaczy. Skrzypiało jak uginałem samochód lub skręcałem kierownicą na postoju. Problem okazał się banalnie prosty. Otóż jak mocuje się wahacz dolny tylny tzw. banan to wchodzi on w takie jakby gniazdo w sankach. Na wahaczu przy otworze mocującym są takie jakby gumowe wypustki i to one właśnie skrzypiały w tym gnieździe jak wahacz pracował. Wyjąłem go, nasmarowałem dobrze wazeliną i jak ręką odjął. Jeżdżę już na MS trzeci rok i cisza. Wiem że to może być też oznaka zużytych wahaczy ale lepiej wszystko sprawdzić przed wymianą. Jako ciekawostkę dodam jeszcze że u brata w hondzie też skrzypiało i to strasznie głośno. Okazało się że wahacze górne w fabryce miały nadlane za dużo gumy i to skrzypiało. Wystarczyło nożem odciąć i po bólu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...