sebo| Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Witam serdecznie. Bardzo proszę o poradę. Mianowicie: Najprawdopodobniej spaliłem komputer. Dotknąłem przewodem od wzmacniacza obudowy komputera. Błysło. Jak daję zapłon kluczykiem to "strzela" przerywacz, oczywiście próbujać rozruchu- nie pali. Moje pytanie. Jeśli kupie komputer to bedzie ok, czy trzeba jeszcze stacyjkę etc? Nie mam immo chyba że jest w kluczyku ale nigdy nie zauważyłem zadnej kontrolki od immo A może to nie komp?? Z góry dziękuję wszystkim za pomoc pozdrawiam'!!!!
kalik Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Nie koniecznie komputer się spalił, może jakieś bezpieczniki poszły tylko lub przekaźnik któryś, posprawdzaj wszystkie w skrzynce, pod osłoną plastikową w środku (tam nad pedałami) i przy komputerze. Auto kręci rozrusznikiem i nie pali czy nic się nie dzieje? W profilu masz podane rok auta 1996 więc immo masz przy stacyjce, kod silnika podałeś AVG a te silniki były od 1999r dopiero robione.
sebo| Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 1996r 1.9 TDI 110PS. Kod mogłem pomylić, ale z tego co wiem to kazda po 1995 ma immo Rozrusznik kręci, światłą kierunki chyba całą elektryka chodzi. Tylko nie pali i na zapłonie cały czas"pstryka, pierdzi" przerywacz spod maski, ten znajdujacy sie przy sterowniku/komputerze PS. jak sprawdzic przekaźniki??wymieniając na taki sam czy jest inny sposób??
kalik Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Zacznij od zmiany przekaźnika, poszukaj jakiegoś kolegi co ma AFN i pożyczy przekaźnik na chwilę. Lub jak masz możliwość podłącz Vaga zobaczysz co mu dolega czy komunikuje się z ECU itd...
sebo| Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Wszystkie przekaźniki "pstrykają" po podłączeniu +/-. Nie mogę tylko sprawdzić przekaźnika z nr.229 ponieważ nie ma schematu, a jak próbuję sprawdzać jak pozostałe(maja podobne symbole) t nic sie nie dzieje.....czy przekażnik 229 powoduje brak możliwości rozruchu silnika??
kalik Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=136701.0;highlight=przeka%BCnika+229 ale przekaźnika 229 nie ma w rozpisce....
sebo| Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Nie mam pojecia taki ma symbol na allegro tez jest ich pełno przekaźnik siemensa.W kazdym razie wymieniłem na inny od znajomego dalej nic... pozostaje kompute/sterownik?? wszystkie przekazniki i bezpieczniki sprawdziałem...
kalik Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Podłącz Vaga, sprawdzisz czy się komunikuje z ECU.
sebo| Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Czekam właśnie na kumpla... Poza tym jak podłączyłem napięcie na pompę bezpośrednio z Aku to juz ten przekaźnik/przerywacz nie "pierdzi " ale silnik dalej nie pali....[br]Dopisany: 14 Lipiec 2011, 13:30_________________________________________________Problem rozwiązany doraźnie. Vag nie mogł sie połączyć ale podpiołem dodatkową mase do budowy i wszystko działa, VAG sie łączy, nie pokazuje błędów, nie ma zmieny napięcia na aku, także chyba tak to zostawiam....ma ktoś pomysł co to może być????
glapsson Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Analiza wtyczki ecu i doprowadzenia zasilania i masy powinna rozwiązać problem -- brakuje masy jak wynika z tego że po jej podpięciu do obudowy auto zadziałało. 1- brak doprowadzonej masy z racji winy instalacji -- sprawdzić wtyczkę 2 - upalona scieżka wewnatrz ecu --obstawiam to rozwiązanie jak co to posiadam 028 906 021 CE
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się