smashing 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Witam. Wczoraj na trasie usłyszałem bardzo dziwny dźwięk, pojawiający się przy znacznym naciśnięciu pedału gazu na każdym biegu również jałowym i w całej skali obrotomierza od 1.5 tyś obrotów Na początku myślałem że to może koła mi się ślizgają po asfalcie ale nie. Dzwięk wydobywa się gdzieś spod maski , jakby jakiś przedmuch czy coś takiego Na biegu jałowym przy delikatnym wciśnięciu gazu dochodze do 4 tyś obrotów i nie słychać tego dźwięku , a przy nagłym wciśnięciu pedału gazu do końca dźwięk się pojawia już przy 3 tyś obrotów. Może ktoś miał taki przypadek i wie o co chodzi? Dziś jeszcze nagram ten dźwięk i wrzuce na forum. W ostatnim czasie miałem wymieniany rozrząd , pompę wody, lecz nie wiem czy to ma jakieś znaczenie. Pozdrawiam. Zrobiłem nagranie tel komórkowym wsadzonym pod maskę samochodu. Przy 33 sek , 36 sek i dalej wyraźnie słychać ten dźwięk, na każdym biegu. http://www.youtube.com/watch?v=LTiNPkb4yRE [mod]Czy w każdym Audi jest tylko diesel!? Czy masz trudności z wyborem prawidłowego prefix-u z pola wyboru? - poprawiłem kolejne wylądują w koszu[/mod] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Może dolot masz nieszczelny i wtedy dochodzić może taki dźwięk który będzie ci się nasilał z czasem powiększania się nieszczelności. Powinno też dojść dymienie na czarno z wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smashing 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 Wydaje mi się że to nie jest dolot i nie zauważyłem kopcenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 19 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2011 jak dla mnie nieszczelnosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 dla mnie tez. słychać go wtedy jak jest najwyższe doładowanie. A jak z dynamika auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smashing 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Wydaje mi się że traci moc właśnie przy doładowaniu , ale sam już nie wiem. A gdzie niby ta nieszczelność może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 turbo-intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ta sprawdz waz turbo intercooler tzn eSa ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mlodyy 1 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 po dźwięku to jak nieszczelność,dosyć często pęka rura łącząca kolektor dolotowy z tą plastikowa rura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg1 1 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Na 100% dolot nieszczelny,u mnie bylo tak samo,peklo kolanko gumowe na dole przy intercoolerze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smashing 0 Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Po sprawdzeniu okazało się że to rzeczywiście kolanko gumowe przy intercoolerze, w moim przypadku kolanko było całe tylko zacisk był za luźny i się zsuneło kolanko. Dziękuje panowie za pomoc. Już jest wszystko dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się