SZYCHA 1 Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Witam, Od jakiegoś czasu (po ostrej jeżdzie) zuwazyłem wyczuwalne szarpanie (tak jak by miało koło za piszcześ) przy zmianie biegów...niepokoi mnie. Sprawdzałem Vagiem ...brak bledów...a czuję że ja coś boli...wcześniej była bardzo plyna zmiana....(niebo) Co powinienem sprawdzić? Dzięks. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 wymieniales kiedys olej i filtr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2008 olej ...zakładam że nie był wymieniany (niedawno zakupione auto) szarpiecie jest tylko przy zmnianie (automatycznej) z 2-go na 3-ci bieg i słychąć taki krótki cichy pisk jak przy "paleniu gumy" na pozostałych biegach wszystko płynie działa. Objaw szarpniecia występuje przy róznych charakterach jazdy. Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje i co to za przyczyna? Dzięks! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnyGT 0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Jak skrzynia wydaje niepokojące odgłosy to raczej nie jest dobrze. Radziłbym natychmiast sprawdzić poziom i wygląd oleju. Jak jest ładny i przejrzysty ( co rzadko się zdarza ) to tylko uzupełnić braki ,a jak jest syfiasty to wymienić cały olej razem z filtrem. W wielu przypadkach w zaniedbanych ASB wymiana oleju pomaga... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vessago 0 Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Mam podobny problem.Wiem,ze skrzynia byla w moim remontowana (przez poprzedniego wlasciciela) a ja niedawno wymieniałem olej i filtr(w tym samym warsztacie co była remontowana skrzynia).Generalnie biegi zmienia płynnie, zarówno w górę jak i w dół, ale czasami przy zmianie chyba z 2 na 3 jest odczuwalne szarpnięcie...Nie wiem czy to normalne, jak sobie z tym poradzisz to daj znać co było... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobo007 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Kurcze, mam to samo. Pomiedzy 2 a 3 skrzynia potrafi szarpnac. Nie szarpie, gdy w miare dynamicznie dodaje gazu - problem pojawia sie glownie na miescie, przy nizszych obrotach i predkosci. Im wolniej, tym czesciej pomiedzy 2 a 3 szarpie. Jak ruszam szybko, albo rozpedzam sie na trasie wszystkie biegi dzialaja ok. Wymienilem olej, filtr u Lobody pod Wroclawiem - stary olej byl czysty i bez opilkow. Znajomi sugeruja mi wymiane elektrozaworu. VAG nie pokazuje bledow. Co jeszcze byscie sprawdzili na moim miejscu? Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 może czas na olej i filtr oleju. Zgrzelec......no nie wiem czy tam macie servis.....polecam wrocław Łaboda....drodzy ala problemów nie ma. Elektrozawory....w warsztacie mogą ci sprawdzić...."Super" Vag do skrzyń. Pozdrawia SZYCHA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobo007 0 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Wlasnie u Lobody wymienialem olej. W Zgorzelcu nie mam serwisu i nie ufam mechanikom. Wole podjechac pod Wroclaw, daleko nie jest:) Jutro zadzwonie do nich i postaram sie dowiedziec ile moze kosztowac taka diagnostyka automatu. Zwykly VAG nic nie pokazal. Olej ma mniej niz 5tys.km. Przed i po wymianie bylo tak samo. Poza tym skrzynka dziala fajnie i gdyby nie to szarpanie, to w autko by bylo idealne:) Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
onsork 1 Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 info: filtr oleju do automatu podobno tylko w ASO. 120pln kupowałem 3 tygodnie temu. aby wymienić w 100% olej należy odkręcić miskę,ponieważ nie ma korka spustowego. warto też z magnesu (jest właśnie na dnie miski pod filtrem)usunąć ewentualne opiłki. piszę o automacie DMX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgluszczyk 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Miałem identyczne objawy pracy skrzyni multitronik jak u gobo007. Przyczyna tkwiła w silniku a nie w skrzyni zmieniono mi soft, dodano trochę koników i auto śmiga dalej płynnie a i pali mniej :>. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Miałem identyczne objawy pracy skrzyni multitronik jak u gobo007. Przyczyna tkwiła w silniku a nie w skrzyni zmieniono mi soft, dodano trochę koników i auto śmiga dalej płynnie a i pali mniej :>. Tzn., że szarpało Ci przy zmianie biegów w Multi ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgluszczyk 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 zadajesz dziwne pytania musisz trochę poczytać o multi, auto szarpało między 30 km/h a 50 km/h przy średnim przyśpieszeniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 zadajesz dziwne pytania musisz trochę poczytać o multi, auto szarpało między 30 km/h a 50 km/h przy średnim przyśpieszeniu Nie no spoko. Twoja wypowiedź sugerowała coś innego: Kurcze, mam to samo. Pomiedzy 2 a 3 skrzynia potrafi szarpnac. Nie szarpie, gdy w miare dynamicznie dodaje gazu - problem pojawia sie glownie na miescie, przy nizszych obrotach i predkosci. Im wolniej, tym czesciej pomiedzy 2 a 3 szarpie. Jak ruszam szybko, albo rozpedzam sie na trasie wszystkie biegi dzialaja ok. Miałem identyczne objawy pracy skrzyni multitronik jak u gobo007. Przyczyna tkwiła w silniku a nie w skrzyni zmieniono mi soft, dodano trochę koników i auto śmiga dalej płynnie a i pali mniej :>. To mnie właśnie zdziwiło i Tobie chciałem polecić lekturę o Multi Takie chyba niedopowiedzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgluszczyk 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 nie czepiajmy się szczegółów , każdy wie o co chodzi , forum jest po to żebyśmy sobie pomagali a nie szukali haczyka :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 nie czepiajmy się szczegółów , każdy wie o co chodzi , forum jest po to żebyśmy sobie pomagali a nie szukali haczyka :> No to pod ten długi weekend Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamgluszczyk 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2009 a no co by jak najdłuższy był , hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djbinek 0 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Panowie mam ten sam problem, między 2 a 3 szarpie, (ok 30-40km/h), ale gdy mocniej dodam gazu, elegancko zmienia bieg. Nie wiem w czym jest problem, filtr i olej zmieniałem rok temu, teraz mam już 30 tysi najechane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobo007 0 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Mysle, ze czesciowo rozwiazalem swoj problem. Kupilem litr oleju na dolewke, bo wyczytalem, ze objawy zwiazane z szarpaniem czesto wynikaja ze zbyt niskiego jego stanu. Dolalem na poczatek 350ml i auto jest mniej "drewniane", lepiej przyspiesza i jest znacznie cichsze. Zdarza sie, ze ta nieszczesna trojka szarpnie, ale jest to ok 50% tego co bylo wczesniej. Sprawdze na dniach stan oleju przy prawie zimnej skrzyni i zobacze, czy nie przelalem, bo teraz tylko nalalem przez korek wlewowy - bez sprawdzania:) Zeby nie bylo rozowo, to zniszczylem tenze korek - dla potomnych numer czesci: 01M 321 432 A. Zamowilem go juz w Skodzie, koszt 14zl. Sprobuj wiec moze dolac z 300-400ml i sprawdz, czy sie poprawilo. Od dolewki zrobilem okolo 400km i wszystko dziala super. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZYCHA 1 Opublikowano 18 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 We wrześniu wymienię cały......następna wymiana za 40 000 km. Filt + olej = skrzynia działa (płynie). Pozdrawia Szycha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się