Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Fachowym okiem na logi Z góry dziekuje za pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Prosze o pomoc w związku z 1.8T Avj Mile widziany czarodziej który by odczytał cos z cyferek zgóry pozdrawiam i dziekuje

i jeszcze ostatnio wyskoczył mi błąd 17535 silnik przerywa :(

Dynamiczne

http://vaglog.rtnet.pl/krotkilol_52546.html

http://vaglog.rtnet.pl/krotkilol_52542.html

http://vaglog.rtnet.pl/krotkilol_52543.html

http://vaglog.rtnet.pl/krotkilol_52544.html

wrzuciłem kilka mam nadzieje ze dobrze je zrobiłem Pozdrawiam i ze znajdzie sie ktos na tyle mily zeby zerknać

Pozdrawiam

Opublikowano

17535 - długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1 - za bogata.

Jeżeli ci autko przerywa i wiecej pali to obstawiałbym sonde.

Tu masz logi statyczne do diagnozy sondy

001 - korekcja sondy Lambda

030 - układ regulacji lambda /

034 - diagnoza sondy lambda przed katem ( obr 1800-2200 na postoju)

A tu wytłumaczenie:

001 - jałowy bieg (funkcje podstawowe)

[Wartość wymagana]

1 Obroty silnika - bez turbosprężraki [810 do 910/min.]

1 Obroty silnika - z turbosprężarką [750 do 850/min.]

2 Temperatura płynu chłodzącego [80 do 110°C]

3 Układ reg. lambda dla ukł. reg. sondy lambda zainst. przed kat. [-10,0 do 10,0 %]

4 Warunki regulacji dla nastaw podstawowych [1x111111]

Pole wskazań 1 – obroty silnika (jałowy bieg) - Wartość mniejsza

- Jednostka sterująca klapą przepustnicy zacina się lub jest uszkodzona.

Pole wskazań 1 – obroty silnika (jałowy bieg) - Wartość większa

– sprawdzić jednostkę sterującą klapą przepustnicy.

- Jednostka sterująca klapą przepustnicy zacina się lub jest uszkodzona – sprawdzić jednostkę sterującą klapą przepustnicy.

- Duża ilość fałszywego powietrza (może nie zostać skompensowana przez stabilizację jałowego biegu) – sprawdzić szczelność układu zasysania powietrza – przeprowadzić sprawdzanie jałowego biegu,

030 - jałowy bieg (układ regulacji lambda)

[Wartość wymagana] (Temperatura pracy katalizatora minimum 350°C)

1 Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem [111]

2 Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem [111]

3 [---]

4 [---]

(Uwaga - silnik ANB, grupa wskazań 034, pole wskazań 2)

034 - samochód unieruchomiony, obroty silnika 1800-2200/min (Układ regulacji lambda- diagnoza sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem (sprawdzanie stopnia zużycia sondy lambda, kontrola trwania okresu)

[Wartość wymagana] (silnik ANB)

(Komputer sterujący pracą silnika w nastawach podstawowych 04.)

1 Obroty silnika [1800 do 2200/min.]

2 Temperatura katalizatora [350 - 500°C]

3 Czas trwania okresu sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem [max. 1,0 s]

4 Wynik sprawdzania stopnia zużycia sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem

(test wyłącz/test włącz/B1-S1 prawidłowo/B1-S1 nieprawidłowo) [b1-S1 prawidłowo]

Uwaga dla pola wskazań 2

Wyliczona wartość z obrotów i obciążenia silnika.

Uwaga dla pola wskazań 3 i 4

Trwanie okresu określa czas między dwoma przeskokami napięcia (np. bogata – uboga – bogata) sondy lambda i stanowi wzorzec dla stanu zużycia sody lambda. Jeżeli podany czas zostanie przekroczony, na wyświetlaczu w polu wskazań 4 pojawi się B1-S1 nieprawidłowo.

Ocena grupy wskazań 034-036, pole 1 - napięcie sondy lambda dla sondy lambda za katalizatorem

Stała wartość 1,100 V

- Zwarcie z potencjałem plus spowodowane przez: sondę lambda, przewody sondy, przewody masy, komputer sterujący pracą silnika.

Stała wartość między 0,400 do 0,500 V

- Przerwa w ciągłości przewodów spowodomiędzy wana przez: sondę lambda, przewody sondy, przewody masy, komputer sterujący pracą silnika.

Stała wartość 0,000 V

- Zwarcie z masą spowodowane przez: sondę lambda, przewody sondy, przewody

masy, komputer sterujący pracą silnika.

Opublikowano

pewnie lpg świeże i zle zestrojona mapa gazu,ten błąd się nie pojawi więcej jak będą mapy dobrze,zakładając że na bp tego błedu nie masz. Co do logów to tragedia,zrób dynamiczne od 1500-6000 obr na 3 biegu, kanały jednocześnie 003,020,115 tak na początek

Opublikowano

17535 - długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1 - za bogata.

Jeżeli ci autko przerywa i wiecej pali to obstawiałbym sonde.

Tu masz logi statyczne do diagnozy sondy

001 - korekcja sondy Lambda

030 - układ regulacji lambda /

034 - diagnoza sondy lambda przed katem ( obr 1800-2200 na postoju)

A tu wytłumaczenie:

001 - jałowy bieg (funkcje podstawowe)

[Wartość wymagana]

1 Obroty silnika - bez turbosprężraki [810 do 910/min.]

1 Obroty silnika - z turbosprężarką [750 do 850/min.]

2 Temperatura płynu chłodzącego [80 do 110°C]

3 Układ reg. lambda dla ukł. reg. sondy lambda zainst. przed kat. [-10,0 do 10,0 %]

4 Warunki regulacji dla nastaw podstawowych [1x111111]

Pole wskazań 1 – obroty silnika (jałowy bieg) - Wartość mniejsza

- Jednostka sterująca klapą przepustnicy zacina się lub jest uszkodzona.

Pole wskazań 1 – obroty silnika (jałowy bieg) - Wartość większa

– sprawdzić jednostkę sterującą klapą przepustnicy.

- Jednostka sterująca klapą przepustnicy zacina się lub jest uszkodzona – sprawdzić jednostkę sterującą klapą przepustnicy.

- Duża ilość fałszywego powietrza (może nie zostać skompensowana przez stabilizację jałowego biegu) – sprawdzić szczelność układu zasysania powietrza – przeprowadzić sprawdzanie jałowego biegu,

030 - jałowy bieg (układ regulacji lambda)

[Wartość wymagana] (Temperatura pracy katalizatora minimum 350°C)

1 Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem [111]

2 Status układu regulacji sondy lambda zainstalowanej za katalizatorem [111]

3 [---]

4 [---]

(Uwaga - silnik ANB, grupa wskazań 034, pole wskazań 2)

034 - samochód unieruchomiony, obroty silnika 1800-2200/min (Układ regulacji lambda- diagnoza sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem (sprawdzanie stopnia zużycia sondy lambda, kontrola trwania okresu)

[Wartość wymagana] (silnik ANB)

(Komputer sterujący pracą silnika w nastawach podstawowych 04.)

1 Obroty silnika [1800 do 2200/min.]

2 Temperatura katalizatora [350 - 500°C]

3 Czas trwania okresu sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem [max. 1,0 s]

4 Wynik sprawdzania stopnia zużycia sondy lambda zainstalowanej przed katalizatorem

(test wyłącz/test włącz/B1-S1 prawidłowo/B1-S1 nieprawidłowo) [b1-S1 prawidłowo]

Uwaga dla pola wskazań 2

Wyliczona wartość z obrotów i obciążenia silnika.

Uwaga dla pola wskazań 3 i 4

Trwanie okresu określa czas między dwoma przeskokami napięcia (np. bogata – uboga – bogata) sondy lambda i stanowi wzorzec dla stanu zużycia sody lambda. Jeżeli podany czas zostanie przekroczony, na wyświetlaczu w polu wskazań 4 pojawi się B1-S1 nieprawidłowo.

Ocena grupy wskazań 034-036, pole 1 - napięcie sondy lambda dla sondy lambda za katalizatorem

Stała wartość 1,100 V

- Zwarcie z potencjałem plus spowodowane przez: sondę lambda, przewody sondy, przewody masy, komputer sterujący pracą silnika.

Stała wartość między 0,400 do 0,500 V

- Przerwa w ciągłości przewodów spowodomiędzy wana przez: sondę lambda, przewody sondy, przewody masy, komputer sterujący pracą silnika.

Stała wartość 0,000 V

- Zwarcie z masą spowodowane przez: sondę lambda, przewody sondy, przewody

masy, komputer sterujący pracą silnika.

Dziekuje za szybką odpowiedź :) jednak tyle tych danych ze az nie wiem od czego zacząć :( wyczyściłem przepustnice , wymieniłem swieczki cewki ,uszczelke pod klawiaturą ,wyczyściłem odpowietrzanie silnika kupilem zaworek 035103245a ale jeszcze nie założyłem . jak bede miał wolne po bawie sie lambda. A jest jakiś sposób na sprawdzenie poprawnie działającej przepustnicy???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...