Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o ocenę i porównanie programów na podstawie logów


glapsson

Rekomendowane odpowiedzi

Po kolei są:

oryginał

soft 1

soft 2

soft 3

Prośba o wskazanie najodpowiedniejszego

oryginalny.jpg

soft1.jpg

soft_2.jpg

soft_3.jpg

Nie robiłem 003 bo wykonywałem 2 grupy w jednym przejeździe a i tak tego jeźdżenia wyszło a miałem trochę ograniczony czas a jeszcze przekładanie kostek

ale myślę że i z tych można wyciągnąć odpowiednie wnioski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie żaden z nich się nie nadaje, no prócz tego oryginalnego. Skad to wziąłeś? z darmowych damosów? szkoda auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Soft 1 i 3 to syf i kila jakich pelno na necie

Soft 2 idealny nie jest ale w tym zestawieniu blyszczy sie finezja :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie żaden z nich się nie nadaje, no prócz tego oryginalnego. Skad to wziąłeś? z darmowych damosów? szkoda auta...

wyjaśnij dlaczego???

We wszystkich tych logach tuningowych masz miedzy innymi w grupie 008 kompletny syf , a powinno być:

- zyczenie kierowcy > ograniczenie dymienia > ograniczenie momentu

Druga sprawa żeby auto nabrało mocy potrzeba zwiększyć odpowiednie parametry tak by afr był na odpowiednim poziomie, jak sie podlewa paliwem to i powietrzem trzeba dmuchnąć. A żeby podlać paliwem trzeba odpowiednio pompę wysterować. Druga sprawa koksu od spodu nie powinno się dawać tylko wyżej :))

Na forach jest dużo informacji, skoro bawisz się kościami, równie dobrze możesz sam sobie modyfikować mapy winolsem i robić te logi aż będą akceptowalne.

Zresztą jest dużo przykładów na VP i tutoriali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gorzej niż źle, tyle można powiedzieć o tych pseudo czipach, no ale jak poświęcisz dużo czasu może to zacznie mieć ręce i nogi kiedyś..na tych wsadach sprzęgło i dwumas może szybko się skończyć, mniejsze zło to szybko zawalające się vgt sadzą o ile sam sobie umiesz wyczyścić, inaczej po roku na samo czyszczenie wydasz więcej niż na normalnego czipa, podczas logów nie czułeś drżenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się dopiero zaczynam

mam wsadzone na razie dwójkę

trójka strasznie rwała już od ok 1600 obrotów na 2 biegu po przyłożeniu gazu

jedynka była jakaś mułowata w porónaniu do dwójki i trójki

Co do turbo wyczyszczenie to pikuś zresztą zanim cokolwiek zaczałem robić to wymeniłem wężyki i wyczyściłem turbo kat wyciety i zaślepiony EGR

Będę sie " uczył" auto już najmłodsze nie jest można je przeznaczyć na nowe hobby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to bierz się do solidnej lektury. Aż ciekaw jestem co z tego wyjdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada jakbys dorwal na necie trzy rozne wsady i wladowal po kolei kosci do auta , obserwujac jaki jest efekt ,

kazdy z nich jest inny , kazdy robiony przez inna osobe, kazda z tych osob nie miala za bardzo pojecia co robi i dlaczego - jedna mniej ,inna bardziej ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada jakbys dorwal na necie trzy rozne wsady i wladowal po kolei kosci do auta , obserwujac jaki jest efekt ,

kazdy z nich jest inny , kazdy robiony przez inna osobe, kazda z tych osob nie miala za bardzo pojecia co robi i dlaczego - jedna mniej ,inna bardziej ...

Zgadza się

ale każdy jakoś zaczyna a trzeba mieć jakiś materiał porównawczy ....

przecież jak sam tego nie wydedykuję to nikt mi palcem nie pokaże

na razie kończy sie urlop i będzie mniej czasu ale :

1 opanowane lutowanie podstawek nie było źle stacja lutownicza z termopincetą ( trochę to trwało bo dłubie w drugim kompie a musiałem sobie odpowiedniego w odpowiedniej cenie poszukać -- oryginał nie ruszany )

2 czytanie i programowanie kości samodzielnie wykonanym willem ( dłubałem przy nim chyba ze 2 tygodnie)

3teraz kwestia zrozumienia co we wsadzie siedzi.

korby mi chyba bokiem nie wyjdą na tych wsadach turbo chyba też nie ukręcą.

ewentualne podpowiedzi lub naprowadzenie na nirktóre rozwiazania mile widziane. Nie liczę a w zasadzie nie chcę aby ktoś to zrobił za mnie bo chodzi o zrozumienie. Wystarczy jeżeli dostane podpowiedzi : " ciepło " " zimno "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ewentualne podpowiedzi lub naprowadzenie na nirktóre rozwiazania mile widziane. Nie liczę a w zasadzie nie chcę aby ktoś to zrobił za mnie bo chodzi o zrozumienie. Wystarczy jeżeli dostane podpowiedzi : " ciepło " " zimno "

zamiast ladowac na pale internetowe wydumki, poczytaj zasadze dzialania silnika o ZS - to jest dobry poczatek ... :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas logów nie czułeś drżenia?

Na oryginalnym miałem kiedyś drżenie przy ok 2200 obrotów na wyższych biegach

Było to jakiś czas temu ulgę przyniosło czyszczenie nastawnika i turbo ale co bardziej nie pamietam.

Na tych wsadach nic nie drży --- na żadnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem o A6 który ma polane ropy więcej niż ty tu masz, wsad tak samo kiepski jak te tutaj, poza czyszczeniem turbo kilka razy do roku auto zamiata jak głupie, sprzęgło z dwumasem o dziwo daje rade, auto jest katowane i od lat śmiga z tym cudem, w dodatku pali jak seria, nie sprawdzałem no ale tak twierdzi właściciel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę 1.9tdi to na tyle wytrzymałe jednostki ze zniosą rożne rzeczy. Nawet sami nie wiemy czym jeździmy kto wcześniej wgrał program. Większość z takich softów taka jest i ludzie jezdza latami. Dużo diesli z Niemcowni ma mocno dopalony spód.

Tak czy siak, jak juz robić samemu to dobrze zrobić, a żeby tak zrobić to potrzeba będzie sporo czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na prawdę 1.9tdi to na tyle wytrzymałe jednostki ze zniosą rożne rzeczy. Nawet sami nie wiemy czym jeździmy kto wcześniej wgrał program. Większość z takich softów taka jest i ludzie jezdza latami. Dużo diesli z Niemcowni ma mocno dopalony spód.

Tak czy siak, jak juz robić samemu to dobrze zrobić, a żeby tak zrobić to potrzeba będzie sporo czasu.

to nie tyczy sie tylko softow wydumek ale i takze boxow ... auta przejezdzaja na rezystorach setki tysiecy km i jakos jezdza ... alo to tylko dzieki starej dobre konstrukcji jaka jest jednostka 1.9 TDI VP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat stary ja chiptuning ale po analizie parotygodniowej

Pełen szacun dla tunerów którzy robią to zgodnie ze sztuką

O ile wiedza jest do ogarnięcia to wkład finansowy w prowadzenie dzialalości potężny.

Z mojej strony powiem : Macie racje softy z neta są " Gowno warte " kilka map w całości walniete + ( 10 lub 15 , lub 20%)

Czuć to ale .... na dłuższą metę ... gnoju jest tak dowalone że cos sie ukręci.

Da się zrobiś soft dla siebie """"program jakiś tam do tego programator ( trzeba wiedzieć co uzyc .... chyba że się ma ) no i super sprawa w starszych sterownikach stacja lutownicza - niezbedna lub kombinacje.... zysk nie warty ryzyka.

Temat do zamknięcia .... wiem że ktokolwiek tu sie wypowie udzieli mi tylko krytyki.

miałem tego nie robić ale co mi tam sam to pisałem i zapewne są błedy i braki ale jest sporo pomocy.

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2054050&highlight=

Krytyka bywa konstruktywna.

Ale do dyskusji raczej nic nie wnosi.

Daje wskazówki tylko zainteresowanemu.... nie koniecznie trafne lub szczere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...