virus191 Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 Leje mi się płyn przy zaciągniętym ręcznym. Kupiłem zestaw naprawczy i jutro będę rozkręcał lewy tylny zacisk. Po tej czynności trzeba odpowietrzyć układ tylko z remontowanego zacisku czy ze wszystkich czterech ?
Dev Opublikowano 25 Lipca 2011 Opublikowano 25 Lipca 2011 wystarczy z tego naprawianego, ale przy okazji wymien płyn na nowy nim zdejmiesz zacisk przygotuj sobie sobie nieprzelotową nakrętke z gwintem M10X1 zabezpieczysz układ przed zapowietrzeniem aaaaaa, zeby rozebrac tylny zacisk potrzebujesz szczypce do pierścieni Seegeera, bez tego ani rusz przyda sie tez smar syntetyczny (litowy) do poskładania całości odpowietrzanie trzeba zrobic z "reki" nie na jarzmie no to tyle, jak bedziesz miał klopot z poskładaniem to daj znac :decayed:
virus191 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 Odkręciłem tylko zacisk. Odpiąłem linkę od ręcznego, odkręciłem tą metalową cześć na wieloklinie do której przyczepiona jest linka ręcznego i sprężyna, wydarłem starą uszczelkę wstawiłem nową i miałem mały problem. Tłoczek poszedł do góry i próbowałem go cofnąć najpierw przez podważanie. Potem znalazłem info, żeby okręcać go i dociskać. Złożyłem zacisk. Pojechałem przejechać 400 może 500m. Pedał hamulca zrobił się dziwny, do połowy tylko dało się go wcisnąć wcześniej. Teraz jak dojdzie do połowy to dalej jak by sam opadał lub stawia bardzo mały opór i idzie dotknąć nim podłogi. Jak wcisnę go parę razy wraca do normalności ale po chwili znów to samo. Próbowałem odpowietrzyć reperowany zacisk sam poprzez deskę blokującą pedał hamulca . Auto hamuje chyba dobrze. Przy okazji, uszkodziłem gumę tą co jest na wierzchu tłoczka. Proszę o jakieś wskazówki jak ją wymienić i poprawnie odpowietrzyć układ.
Dev Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 tloczek jest wkrecany i wciskany aby go wyciagnac wystarczy ponaciskac dzwignie od recznego poskladanie tez wymaga malej kombinacji jak cos to nr do mnie masz ponizej
virus191 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Opublikowano 31 Lipca 2011 Wystarczyło porządnie odpowietrzyć remontowany zacisk. Wszystko wróciło do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się