wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 A tasma nie była kręcona ? obroty jak i wlewa strone tak i prawa musza być te same , sprawdzałes ?
fly07 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 A tasma nie była kręcona ? obroty jak i wlewa strone tak i prawa musza być te same , sprawdzałes ? Można tak zrobić samą taśmą po jej założeniu na kolumnę czy trzeba zakładać kierę? Bo jakby taśma była przekręcona, to przy kręceniu kierownicą można chyba ją uszkodzić jakby się te obroty nie zgadzały. O ile dobrze myślę...
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ilośc obrotów można sprawdzić "na stole" bez zakładania , wystarczy wcisąc ten mały biały plastik Nie wiadomo w jakim połozeniu zazwyczaj byla kiera w jakimś uzywanym aucie . 1
fly07 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Ilośc obrotów można sprawdzić "na stole" bez zakładania , wystarczy wcisąc ten mały biały plastikNie wiadomo w jakim połozeniu zazwyczaj byla kiera w jakimś uzywanym aucie . Tak się składa, że mam teraz "na stole" i jest: 2 i 1/4 obrotu w lewo i tyle samo w prawo (gniazdo na górze). Czyli wygląda na OK.
wrclaguna Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 16 Grudnia 2012 Teraz tylko sprawa kodowania oraz Adaptacji czujnika G85
Hohe Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 A jeśli zostawiam swoją starą taśmę, to też muszę kalibrować ten czujnik kąta?
wrclaguna Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 TakSent from my Atari 2600 using ... Eeee tam nie ma takiej potrzeby
Hohe Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 TakSent from my Atari 2600 using ... Eeee tam nie ma takiej potrzeby Żartujesz?
wrclaguna Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Jak nie wymieniasz taśmy to przeciez nic ci nie wywali . Zmieniasz manetki ?
Hohe Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zmieniam manetki, ale taśmę zostawiam. Mam multifunkcję, a wg Twojej rozpiski, każda taśma z multifunkcją obsługuje tempomat. Myślałem więc, że skoro taśma zostaje, to nic nie muszę kalibrować.
wrclaguna Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 A z jaką literka masz tasme ?
Hohe Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Oj, tego to przed zdjęciem kiery się chyba nie dowiem. ---------- Post dopisany at 08:04 ---------- Poprzedni post napisany at 07:39 ---------- Czyli zgadza się, że jeśli taśma zostaje to zostaje też kalibracja i że każda taśma z multifunkcji obsługuje tempomat?
wrclaguna Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Kazda tasma z MF obsługuje tez tempomat .
Hohe Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 No i w deche. A co z tą kalibracją? Będzie potrzebna?
wrclaguna Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2012 No ile razy bedę pisał ze nie Zmieniasz tasme robisz kalibracje . Nie zmieniasz taśmy nie robisz kalibracji .
Yaqb Opublikowano 18 Grudnia 2012 Opublikowano 18 Grudnia 2012 TakSent from my Atari 2600 using ... Eeee tam nie ma takiej potrzeby Wydawało mi sie że za każdym razem jak jest odlaczona taśma, to trzeba ja kalibrowac, ja tak przynajmniej robię w b6/b7. Człowiek uczy sie całe zycie Sent from my Nokia 3310 using ???
arekp Opublikowano 30 Marca 2013 Opublikowano 30 Marca 2013 Kazda tasma z MF obsługuje tez tempomat . To ja mam pytanie nieco odwrotne, mam tempomat ale brak multifunkcyjnej kierownicy. Czy mogę założyć, że taśma będzie już*przygotowana pod multifunkcję - chciałbym zmienić kierownicę? 1
wrclaguna Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Opublikowano 30 Marca 2013 Odczytaj VCDS w 16 jaki masz numer sterownika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się