Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż tempomatu w A4 B8 2007-2011


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tasma nie była kręcona ? obroty jak i wlewa strone tak i prawa musza być te same , sprawdzałes ?

Opublikowano
A tasma nie była kręcona ? obroty jak i wlewa strone tak i prawa musza być te same , sprawdzałes ?

Można tak zrobić samą taśmą po jej założeniu na kolumnę czy trzeba zakładać kierę? Bo jakby taśma była przekręcona, to przy kręceniu kierownicą można chyba ją uszkodzić jakby się te obroty nie zgadzały. O ile dobrze myślę...

Opublikowano

Ilośc obrotów można sprawdzić "na stole" :wink: bez zakładania , wystarczy wcisąc ten mały biały plastik

Nie wiadomo w jakim połozeniu zazwyczaj byla kiera w jakimś uzywanym aucie .

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Ilośc obrotów można sprawdzić "na stole" :wink: bez zakładania , wystarczy wcisąc ten mały biały plastik

Nie wiadomo w jakim połozeniu zazwyczaj byla kiera w jakimś uzywanym aucie .

Tak się składa, że mam teraz "na stole" i jest: 2 i 1/4 obrotu w lewo i tyle samo w prawo (gniazdo na górze). Czyli wygląda na OK.

Opublikowano

Teraz tylko sprawa kodowania oraz Adaptacji czujnika G85 :wink:

Opublikowano

A jeśli zostawiam swoją starą taśmę, to też muszę kalibrować ten czujnik kąta?

Opublikowano

Tak

Sent from my Atari 2600 using ...

Opublikowano
Tak

Sent from my Atari 2600 using ...

Eeee tam :wink: nie ma takiej potrzeby

Opublikowano
Tak

Sent from my Atari 2600 using ...

Eeee tam :wink: nie ma takiej potrzeby

Żartujesz? :wink:

Opublikowano

Jak nie wymieniasz taśmy to przeciez nic ci nie wywali .

Zmieniasz manetki ?

Opublikowano

Zmieniam manetki, ale taśmę zostawiam. Mam multifunkcję, a wg Twojej rozpiski, każda taśma z multifunkcją obsługuje tempomat. Myślałem więc, że skoro taśma zostaje, to nic nie muszę kalibrować.

Opublikowano

A z jaką literka masz tasme ?

Opublikowano

Oj, tego to przed zdjęciem kiery się chyba nie dowiem.

---------- Post dopisany at 08:04 ---------- Poprzedni post napisany at 07:39 ----------

Czyli zgadza się, że jeśli taśma zostaje to zostaje też kalibracja i że każda taśma z multifunkcji obsługuje tempomat?

Opublikowano

Kazda tasma z MF obsługuje tez tempomat .

Opublikowano

No i w deche. A co z tą kalibracją? Będzie potrzebna?

Opublikowano

No ile razy bedę pisał ze nie :wink:

Zmieniasz tasme robisz kalibracje .

Nie zmieniasz taśmy nie robisz kalibracji .

Opublikowano

Dzięki! :wink:

Opublikowano
Tak

Sent from my Atari 2600 using ...

Eeee tam :wink: nie ma takiej potrzeby

Wydawało mi sie że za każdym razem jak jest odlaczona taśma, to trzeba ja kalibrowac, ja tak przynajmniej robię w b6/b7.

Człowiek uczy sie całe zycie ;)

Sent from my Nokia 3310 using ???

Opublikowano
Kazda tasma z MF obsługuje tez tempomat .

To ja mam pytanie nieco odwrotne, mam tempomat ale brak multifunkcyjnej kierownicy. Czy mogę założyć, że taśma będzie już*przygotowana pod multifunkcję - chciałbym zmienić kierownicę?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Odczytaj VCDS w 16 jaki masz numer sterownika :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...