Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wibracje - pulsowanie podczas hamowania


artio2

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety mam taki sam problem.Tylko, że już grubo od ponad roku bo nie ma kiedy sprawdzić i sie już tak przyzwyczailem chamując biegami tylko ze na trasie to jest samobójstwo dosłownie.Wszyscy mówią że tarcze są poprostu krzywe.Ostatnio jakby sie troszke poprawiło po wymianie łożyska z przodu i dolnego wahacza.Obawiam sie że taka jazda spowoduje większe problemy i będą szly za tym kolejne wydatki na części.Co może być oprocz tych tarcz?Z góry dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pulsowanie takie miałem przy hamowaniu ,poniewaz tarcza była już zjechana ...wymieniłem tarcze i jest ok .Mozesz jeszcze spróbować przetoczyć je, jesli bedzie to opłacalne.

Właśnie, wydaje mi się, że moje tarcze z tyłu są jeszcze dość grube ale mają lekki rant z góry i od piasty, chciałbym je póki co przetoczyć, widziałem jak się toczy tarcze z przodu bez ściągania tarcz z auta, czy z tyłu żeby przetoczyć tarcze trzeba je demontować czy robi sie to na aucie? :?:

To co widziałeś to nie było przetaczanie tarcz, tylko zdejmowanie rantu (pewnie szlifierką kątową) i możesz to zrobić bez ich demontażu. Minimalna grubość tarcz z tyłu to:

- dla tarczy wentylowanej 20 mm.

- dla tarczy bez wentylacji 8 mm.

Niestety mam taki sam problem.Tylko, że już grubo od ponad roku bo nie ma kiedy sprawdzić i sie już tak przyzwyczailem chamując biegami tylko ze na trasie to jest samobójstwo dosłownie.Wszyscy mówią że tarcze są poprostu krzywe.Ostatnio jakby sie troszke poprawiło po wymianie łożyska z przodu i dolnego wahacza.Obawiam sie że taka jazda spowoduje większe problemy i będą szly za tym kolejne wydatki na części.Co może być oprocz tych tarcz?Z góry dzieki

Zacznij od porządnego przeglądu zawieszenia i układu hamulcowego. Bo się wreszcie rozwalisz.

Do tarcz dorzuć klocki, może dojść regeneracja zacisków lub ich wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź bicie tarcz z przodu oraz grubość tylnych i czy nie ma na ich krawędzi rantu od zużycia. Zobacz też czy się nie grzeje któreś koło po dłuższej jeździe.

Zaciski hamulców nie są skorodowane?

Było coś przy nich robione?

Jak z siłą hamowania? Sprawdzałeś?

Koledzy i ja się podepnę pod temat bo miałem problem z hamulcem tylnym po tym jak wymieniono mi łożysko w piaście. Mianowicie odebrałem auto i pojechałem do domu, pod domem po zatrzymaniu dotarł do mnie taki smród z przypalonych hamulców coś jak w PKS :wink4: od razu rzuciłem okiem na tylne hamulce i okazało się ze koło całe ciepłe a wręcz gorące. Pojechałem jeszcze raz na warsztat i mówię co jest. Chłopak mi przeczyścił jeszcze raz cały zacisk, tłoka czymś posmarował i ustało tyle że teraz jak jadę po woli i chcę zahamować to włącza mi się ABS. Czy przegrzałem coś? uszkodziłem czujnik? Dodam że wymieniałem też wtedy przegub zewnętrzny w kole od kierowcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zła odległosc czujnika od koronki

prawidłowa 0.6-0.8mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...