marek398 Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Witam wszystkich serdecznie. Opisze wam mój problem tak jak mogę najlepiej. Liczę że wypowie się kilka osób żebym już nie miał wątpliwości. Mam instację stag 300 silnik 1.8T. Od razu dodam że filtry są nowe, ciśnienie gazu ok, brak błędów a temperatura na przełączanie to 40 stopni( choć wiem że 35 spokojnie by wystarczyło). Mój problem przejawia sie tym że silnik zimny ciężko przełącza sie na gaz. Problemy są tylko z zimnym silnikiem bo na ciepłym jest wszystko bardzo dobrze. Sam kazałem gazownikowi ustwić te 40 stopni bo sądziłem że to pomoże. Ale jest tak samo jak poprzednio w 30 stopniach. Zimny silnik zamiast się ładnie przelączyć to gaz wchodzi w tryb awaryjny czyli przełacza się na benzyne i dopiero po kilkakrotnym ręcznym przełączeniu jest ok. Nie wiem czy to ma coś wspólnego że czasem słyszę w komorze silnika dziwny odgłos własnie gdy nie chhce się przełączyć. Jest to to taki głuchy nie zbyt głośny dźwięk (blum) - sądze że to parownik go wydaje. Na gazie przejechane jest około 30 tyś km i gaz ma około 1.5 roku. Jak sądzicie czy padł mi parownik i wstawienie jakiegoś nowego do wiekszej mocy pomoże??? Czy może lepszym rozwiązaniem była by wymiana lub czyszczenie moich czerwonych wtrysków? Proszę o pomoc. Pozdrawiam
juby_p Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 Po pierwsze czerwone wtryski - valteki nie nadają się do twojego silnika Po drugie to jak gaz wchodzi w tryb awaryjny to możne warto sprawdzić jaki błąd wywala? Być może np któryś elektrozawór nie puszcza gazu.
marek398 Opublikowano 28 Lipca 2011 Autor Opublikowano 28 Lipca 2011 a jaki model tych wtrysków lub firma najlepiej zastosować i kolor to zastanowie się nad wymianą.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się