grand10 2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Hej mój problem polega na tym ze auto podczas przyspieszania gwałtownego puszcza szary dym błędów niema zamieszczam poniżej logi BS. 000 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49833.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49836.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49835.html DYNAMICZNE 000 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49837.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49838.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49839.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49841.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49842.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49843.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49844.html STATYCZNE 000 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49845.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49846.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49847.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49848.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49849.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49850.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49851.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_49852.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Po za tym ze mozna by troche podregulowac kąt synchronizacji w logach wszystko jest dobrze. BIP na PD jest podwyzszony ale nie traktowalbym tego jako cos co powinno Ci spedzac sen z powiek. Jak tam wokol EGR - sucho ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 2 Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Zawór EGR jest suchy nawet zaglądałem do niego niema tam wiele nalotu a z 2 tygodni temu zaślepiłem rurkę od EGR i odłączyłem go dymienie tak jakby ustało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 29 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2011 Turbo ma niedoładowanie rzędu 100 mbar w zakresie od 3340 do 3900 obrotów a przy tym dość wysoką masę zasysanego powietrza. Ja bym dokładnie sprawdził dolot czy nie ma jakiegoś niewielkiego pęknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 2 Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 Było pękniecie, ale zostało naprawione zaraz przeglądnę cały dolot jeszcze raz a może ktoś ma pomysł, w której części szukać?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 30 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2011 IMO - szkoda Twojego czasu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 2 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Nie znalazłem żadnej dziury tylko troszkę olej w intercoolerze a może to dymienie jak powietrze zasysa to odrobinki oleju tez i się spala i dlatego dymi a turbo sprawdzałem niema luzu na wirniku ma ktoś jeszcze jakiś pomysł??? :wallbash: :wallbash: [br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 19:36_________________________________________________Dziś załogowałem samochód Dynamiczna 011 http://vaglog.rtnet.pl/menchester1015_53547.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 w tym logu już to doładowanie nie trzyma wartości zadanej jak powinno więc nie jest tak kolorowo jak to było napisane. Zaślep całkowicie dopływ spalin do zaworu EGR i wtedy zobacz czy nadal będzie dymić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 2 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Ok. dziś zaślepię i powtórzę A to znaczy ze dziura jest gdzieś?? [br]Dopisany: 01 Sierpień 2011, 13:38_________________________________________________Zrobiłem grupę dynamiczna i odłączyłem przewód, który idzie do zaworu EGR oczywiście go zaślepiłem wydaje mi się ze jest poprawnie dynamiczna 011 http://vaglog.rtnet.pl/menchester1015_53679.html :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 teraz 011 jest dużo lepszy w porównaniu do poprzedniego a co z dymieniem, jest nadal ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 teraz 011 jest dużo lepszy w porównaniu do poprzedniego a co z dymieniem, jest nadal ? Jak dla mnie jest identycznie... tzn. baaardzo podobnie... stwierdzenie ze jest duzo lepiej jest dosc mocno naciagane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 2 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Z tym dymieniem to jest tak nie kopci na czarno tylko nasz szaro widac to w nocy jak szybko chce ruszyć a za mną ktoś jedzie i ma światła włączone to wtedy lepiej widać taki szary dym Niewinem, co morze być logi w miarę poprawne dziury żadnej nie znalazłem a jak odłączyłem EGR to dymienie ustało może gdzieś te wężyk jest przetarły i ucieka to pod ciśnienie ta klapka się nie zamyka lub otwiera autko ma kopa pali mało tylko to dymienie po prostu siara :wallbash: :wallbash: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poltor 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 To dymienie to wielka różnica czy dymi na czarno ,czy dym ma kolor błękitny jasny bardziej podobny do pary wodnej Jeżeli czarny to zły skład mieszanki powietrze-paliwo [za mało powietrza],ale silnik mechanicznie OK.Jeżeli kopci jasnym dymem to spala olej to już gorzej ,albo z turbiny,albo z odmy,głowicę oraz pierścienie wykluczam-może nie zależy jaki przebieg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 a jak odłączyłem EGR to dymienie ustało masz odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Niestety Niewinem dolot w miarę jest szczelny w rurach od intercoolera te dolne sa wilgotne od oleju, ale to każdym dieslu się zbiera olej autko chodzi jak zegareczek pewnie jakieś głupstwo.A oleju nie bieżę sam Niewinem logi zrobię za niedługo znów i wystawie Dym nie jest czarny wydaje mi się ze jest szary A jak vagiem sprawdzić skład mieszanki powietrze-paliwo??? Może to jest odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się