Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Migająca kontrolka świec żarowych i błąd 17970


jacek666b

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów.

Jak w temacie. Po odpaleniu auta po około 15 sek zaczyna migać kontrolka świec żarowych. Na Vagu błąd 17970 Quantity adjuster n146 upper limit reached.

I pod nim P1562-35-10---intermittent (?)

Auto:

Nie kopci

Nie szarpie

Odpala normalnie

Normalnie przyspiesza

Krótko mówiąc wszystko jest ok.

W weekend spróbuję zrobić logi dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pali na dotyk, a przynajmniej tak jak zawsze odkąd je kupiłem. Z tego co przeszperałem to też wszędzie o nastawniku który do tanich nie należy... Tylko jakby to był nastawnik to by szarpało itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dzięki, logi zrobię jak najszybciej. A może ktoś się orientuje od czego to może być? Zawsze tankowałem na Neste, ostatnie tankowanie robiłem gdzie indziej czy to może być paliwo czy jednak nie? Bo dziwny zbieg okoliczności, zatankowałem i po ok 50km wywaliło ten błąd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy są cały czas cyt: Na Vagu błąd 17970 Quantity adjuster n146 upper limit reached.

I pod nim P1562-35-10---intermittent (?)

Logi zrobię jutro bo dziś nie mam już możliwości to zobaczymy co i jak. Aczkolwiek pojechałem teraz w jedno miejsce i za jednym odpaleniem auta nie zapaliło się nic, jak wracałem to od nowa....Hmm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj do konca ten temat:

http://www.klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?f=19&t=821&start=40

parę opcji można wykluczyć bo to benzyniaki , ale jest tam również "Miałem podobny problem z szarpaniem i kontrolką. U mnie winny był nastawnik na pompie wtryskowej. Nie trzeba go od razu wymieniać bo nowy kosztuje 800zł. Wystarczy go przeczyścić bo gromadzą sie w nim opiłki metalu, które są przyczyną problemów. Instrukcje jak to zrobić krok po kroku znajdziesz na necie (wpisz w googlu "nastawnik vp37" ;-) ) Ale u Ciebie przyczyną błędu może być coś innego więc najlepiej najpierw podepnij auto pod Vaga. Pozdro!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli co lipne to paliwo?

Ostatnio miałem "dwa odpalenia" bez migającej kontrolki na jakieś 10. Ok do rzeczy-logi:

Log (0 - 001)

Log (0 - 003)

Log (1 - 010,008)

Log (2 - 010,011)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewny jesteś że nic nie szarpie?

wstaw loga 001 statycznego, drugiego loga 001 zrób na zgaszonym silniku, kluczyk przekręcony tak że kontroli się świeca i wtedy robisz loga

tu wybiegam w przyszłość, ale pewnie się przyda później

na początek kup uszczelki do nastawnika, zdejmij pokrywę górną nastawnika, zrób zdjęcie, wyssij ropę/osad cienkim wężykiem podłączonym do butelki do której podłączony jest wąż odkurzacza(butelka po to by ropa/osad nie szła bezpośrednio na odkurzacz tylko została w butelce), następnie odkręć osłonę pod która są polutowane przewody, sprawdź czy któryś się nie odczepił, wtedy trzeba będzie go przylutować, palcami jeszcze sprawdź czy igła RSW wyginając ją chodzi bez jakich kolwiek zacięć w całym zakresie, jeżeli wadzi zdejmuj nastawnik i gruntownie wyczyść, sprawdź też wałek w pompie czy nie ma rys i czy tulejka przesuwa się bez wadzenia

filtr powietrza i paliwa dawno wymieniany?

masz katalizator?

załóż nowy temat w dziale diagnostyka i wklej tam komplet logów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ciahciah

Ok logi zrobię jakoś w przyszłym tygodniu.

Filtry wymieniane jakos w czerwcu-komplet oprocz kabiny ale to nie ma nic do rzeczy.

Mam katalizator

@spanky

Nie mam i nie będę miał boxa :kox:

A tak ogólnie ciąg dalszy problemów.

Zalałem 10l, przejechałem 30 km i zapaliła mi się ontrolka paliwa.

Zauważyłem również, że lekko chodziła co jakiś czas do góry i do dołu wskazówka poziomu wachy.

Poza tym ostatnie tankowanie i auto przejechało tylko 680km!! Coprawda nie czekałem do końca ale z 80 zrobiłem na samej rezerwie która zapalała się i gasła co kilka kilometrów. To wychodzi na spalanie ponad 10l!!!

Czasem jest tak, że zapali mi się ta kontrolka od świec, robię restart silnika i nie ma jej...

Słabo stoję z hajsem więc wole uniknąć niepotrzebnych kosztów-ktoś ma pomysł o co z tym wszystkim może chodzić? Ja już zgłupiałem... :black: :black:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u to nie dobrze,kolega mial to samo tylko blad chyba 1246 i tez bylo ok ,wymienil pompe,przycinala sie tulejka na srodku.Nie zdejmowales czasem nastawnika,bo u niego to sie po tym stalo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ruszałem.... Całą pompe czy ten nastawnik dawki paliwa o którym wywala mi te super błędy? Japier... A tak w ogóle to regeneruje się ten nastawnik czy trzeba wywalić 1500? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Alledrogo jest nowy nastawnik dawki za ~1500 a pompa (z nastawnikiem) za 400 rzeczywiście...

I co to by było to? I o co biega z tym wskaźnikiem paliwa i rezerwą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...