Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Analiza logów


przemik

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w statycznych sa dynamiczne, i na odwrot - grupa 003 ... :naughty:

Samochod czeka na software.

:evil:

p.s przeplywomierz w przedziale 3600-3800 to tak z mocnym bolem mierzy :naughty:

wymien ten filtr powietrza :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawione... dzis wyjątkowo niemrawo dziala rtnet.

Zmieni się filtr i Garett wiecej dmuchnie to powietrza chyba starczy. :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieni się filtr i Garett wiecej dmuchnie to powietrza chyba starczy. :wink4:

starczy ... :wink4:

p.s miales mi przeslac linka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nikt tych logów nie zechce "pożreć" Przemku bo i w jakim celu skoro doskonale wiadomo Wam obojgu co jest słabym punktem a przynajmniej już dla podglądającego logi w momencie ich zapisu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby masz racje... ale wiesz co trzy glowy to nie dwie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak tylko mysle sobie ze jednak szkoda ze kolektora nie wyczysciles przy okazji wymiany sprezarki ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obr 840, dawka 1,64V, może w quattro to są idealne wartości, ja w przednionapędowym mam 1,54-1,58V, testowałem różne wartości i u mnie te są najbardziej optymalne

kolektor ssący był czyszczony?

nagły skok EGR off z 435 na 460 dziwny

IC przydało by się wyczyścić, kup nadkole od S4 w aso 105zł

albo termostat już puszcza albo możesz mieć płyn bardzo stary, na razie to jest mało ważne no ale zasada jest że wraz ze wzrostem obrotów temp. stoi w miejscu lub idzie minimalnie w górę, w dół nie ma prawa iść

wklej logi po czipie, jednego zrób na 4 bo jestem ciekaw wykręcanych czasów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obr 840, dawka 1,64V, może w quattro to są idealne wartości, ja w przednionapędowym mam 1,54-1,58V, testowałem różne wartości i u mnie te są najbardziej optymalne

kolektor ssący był czyszczony?

nagły skok EGR off z 435 na 460 dziwny

IC przydało by się wyczyścić, kup nadkole od S4 w aso 105zł

albo termostat już puszcza albo możesz mieć płyn bardzo stary, na razie to jest mało ważne no ale zasada jest że wraz ze wzrostem obrotów temp. stoi w miejscu lub idzie minimalnie w górę, w dół nie ma prawa iść

wklej logi po czipie, jednego zrób na 4 bo jestem ciekaw wykręcanych czasów

no quattro to napewno ma inne przelozenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UP

Po 4 miesiącach jazdy na wiekszym Garrecie i na sofcie od naszego klubowego kolegi zacząłem łapać notlaufy. W końcu staly się juz nie do zniesienia.

Tydzien temu odbyło się wyjecie spręzarki i polozenie jej na stole.

Zmienna geometria była kompletnie zawalona sadzą i całkowicie zablokowana. Bynajmniej nie od softu.

Mysląc co doprowadzilo do takiego stanu rzeczy wpadłem na takie pomysły:

- sprezarka nie zostala dokladnie wyczyszczona poprzednim razem

- zle zrobilo wymoczenie jej w ropie przed samym montazem ( mniej prawdopodobne)

- byla minimalna nieszczenosc na łaczniku miedzy kolektorem a rurą dolotową

Wszystko zostalo sprawdzone i przejrzane, a geometriia ponownie wyczyszczona. Co ciekawe zrobil się tlusty nagar na pierscieniu gdzie pracują kierownice - chlopak, ktory czyscil musiał użyc pilnika zeby to usunąc i to tam własnie najbardziej zacinały się łopatki.

Po za tym wszystkie elementy zostaly wypolerowane na lustro.

Zdjęcia dla zainteresowanych. :)

Regulacja cisnienia doladowania wrociła do swiata zywych.

Ktoś mi się tez pytał czy mam mocny soft, wiec przy okazji bedzie mozna oblukać

I teraz logi

Doładowanko

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70736.html

Daweczka

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70740.html

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70738.html

Powietrze

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70737.html

Dynamiczny kąt wtrysku

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/przemik_70739.html

Uprzedzając pytania... fura nie była hamowana wiec trudno mi powiedziec jaką deklaruje się mocą, ale mysle ze uda mi sie w wolnej chwili wpasc na Mineralną.

Powiem tylko ze ten soft w połaczeniu z quattro radzi sobie z tą budą calkiem niezle. :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...