Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Zawieszenie gwintowane- opuszczanie i podnoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki ;) to ile proponujesz podnieść przód jak i tył żeby nie straciła na wyglądzie :)

ja bym obnizyl rowno przy tej furce. wtedy bedzie kozacko wygladac, ale jak tak bardzo sie upierasz to niech bedzie 2cm przod tyl 3,5cm jak dla mnie :cool1:

Opublikowano

to mówisz że lepiej dzwignąć 2cm tu i tu :)?

i widzisz kolego jak mozna dojsc do porozumienia. tak bedzie wyglądac o wiele lepiej. jesli Ci sie nie spodoba zawsze mozesz zmienic chwila roboty przeciez to gwint :naughty:

Opublikowano

a 2 cm myślisz że nie będzie za dużo :)?[br]Dopisany: 16 Sierpień 2011, 22:00_________________________________________________bo teraz to przy skrętach jak jest większa nie równość lub dziura to koło dobija do rantów przy czym lekko go krzywi :// bo za wysoki profilek opony jest na to opuszczenie :(

Opublikowano

bo za wysoki profilek opony jest na to opuszczenie

dawaj mniejszy profil opony. ale przy gwincie nie powinno dobijać jest twardszy..

ps. trzeba omijać dołki i nierówności :>

Opublikowano

ile masz nakulane na tym gwincie? jaki to gwint? ma regulację twardości?

ja w B7 miałem -100 mm od serii i nie dobijało ale bebechami iskry robiłem na koleinach :evil:

Opublikowano

a jak ta regulacja wygląda :P?

Jeśli dysponujesz kwotą ponad 5000zł to na pewno kupisz bardzo dobry gwint z regulacją twardości KW, czy H&R.

Tańsze niestety są bez regulacji twardości, mówię tu o gwintach firm TA TECHNIX, FK, MTS. Ich koszt to ok. 1500zł. Co do ich jakości to wiadomo jak coś jest tańsze to jest po prostu gorsze.

Wady gwint jak dla mnie ich nie ma, wadą są Polskie drogi, przez które ci się wszystko wytłucze i będziesz częściej zmieniać gumy tuleje itp itd. Dobrze jest dołożyć rozpórkę, bo jednak jak opuścisz nisko włożysz dużą felgę, to buda intensywniej pracuje na nierównościach i jest czulsza na każdą dziurę, przez to może choć nie musi sie geometria rozwalić.

Co do zalet na Polskich drogach ich raczej wiele nie odczujesz ale na autostradach czy jakiś lepszych drogach przy wchodzeniu szybciej w zakręty poczujesz róznice na korzyść gwintu.

Jeśli masz duża ilość gotówki to pomyślałbym nad AIRRIDEm. Na Polskie drogi myślę, że super kompromis, kiedy chcesz to opuszczasz kiedy masz jakąś polną drogę do przejechania to podnosisz.

Podsumowując gwint jak najbardziej tak, ale Polskie drogi niestety są takie a nie inne i trzeba polubić trzęsienie i fakt że można podwoziem przytrzeć o koleiny :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...