serko Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Ponieważ występuje u nie delikatne falowanie obrotów i podwyższone spalanie (w mieście do 15 litrów), a wymieniłem już kopułkę, palec, świece, kable, przepływomierz czysty, przepustnica czysta i zaadaptowana, filtr powietrza wymieniony, filtr paliwa wymieniony, czujnik temperatury wymieniony, postawnowiłem pomierzyć napięcie z sondy lamda. A więc zmiany występują przynajmniej 3 razy w ciągu sekundy jednak są w zakresie od 0,8V do 1,5V. Czy to jednoznacznie kwalifikuje sondę do wymiany?
domjenick Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 sprawdzić sondę można podczas jazdy-sprawdzasz po kilku minutach jazdy kanał 032 i patrzysz,jakie korekty robi ECU-są dwie kolumny-powinny być najbliżej zera-potem jedziesz kolejny raz,ale ze zmiennym stylem,np raz jedziesz wolno,potem szybciej i zwalniasz,szybciej i zwalniasz-znów patrzysz,jakie są korekty-jeśli wartości nie ulegają zmianie-sonda do wymiany,na postoju sonda się nie nagrzeje i sprawdzanie napięcia moze nic nie dac-powie tylko,czy sonda działa,czy nie,a nie czy działa prawidłowo
serko Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 no własnie nie mam vaga żeby to sprawdzić, a podpięcie pod porządnego vaga u mnie kosztuje 100zł. Sonda 250, więc trochę sie nie kalkuluje.
grzes1150 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Jak problemów po krótkim postoju nie ma to tylko sonda zostaje :gwizdanie:
serko Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 rozgrzałem porządnie silnik podczas jazdy i ponowiłem pomiar. Napięcie oscylowało w zakresie 0,8 do 1,8V . Czy jest w ogóle możliwe żeby sprawna sonda dawała sygnał powyżej 1V?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się