Gość Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Witam.Od tygodnia czasu po zamknięciu auta,z akumulatora pociąga 300 mA prądu.Do tej pory prąd do autoalarmu i ogólnego czuwania nie przekraczał 110 mA.Wyłączniki drzwiowe,bagażnika,oświetlenia pedałów sprawdzone,sprawne.Po wyjęciu bezpiecznika nr.15(10A) prąd pobierany na czuwaniu obniża się do 60 mA.Ze schematu instalacji-zespół wskaźników,sterowniki.Jedyny adres z tego bezpiecznika to "127",do zasilania E3-wyłącznik świateł awaryjnych.Kierunkowskazy oraz "awaryjne" pracują poprawnie.Innych "odbiorów" z tego zasilania w moich schematach nie widać.Słychać natomiast pracę silniczka od żaluzji z okolicy zegarów,po włożeniu tego bezpiecznika.Trwa to około 1,5 sekundy.Proszę,jeśli ktoś z kolegów ma dokładniejszy schemat instalacji,o wyjaśnienia.Dodam jeszcze,że po wyjęciu bezpiecznika nr.15 nie działa obrotomierz oraz brak wskazań temperatury zewnętrznej.
Michaelo Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Współczuję.. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=84163.msg987994#msg987994
Gość Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Witam.Dzięki za link.W przyszłym tygodniu zabieram się do pracy.Powiadomię o efektach.[br]Dopisany: 07 Sierpień 2011, 10:22_________________________________________________Witam.Po przeglądzie możliwych miejsc "umoczenia"(lało przez 10 dni),prąd na czuwaniu wrócił do normy.Jakaś to pociecha,ale nie zadowolenie.Przyczyna dalej nie ustalona.Temat zamykam.
szalek5 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 kolego sprawdz napinacz u mojego wujka w audi było to samo nie wiedzial co jest i wyszlo e napinacz do wymiany wszystko wrocilo do normy pozdro
Gość Opublikowano 9 Listopada 2011 Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam kolegów.Temat ponawiam.Korzystam ze schematów-Audi.A4.Sam.Naprawiam.Po wyjęciu bezpiecznika S15(10A) prąd na czuwaniu nie przekracza 70-80 mA.Po założeniu bezpiecznika stan się nie zmienia,przy otwartym aucie-jak i zamkniętym.Ale po zapaleniu i zgaszeniu auta,prąd na czuwaniu wzrasta do 300mA.Proszę o pomoc, o schemat połączeń wewnętrznych J218(wielofunkcyjny procesor w zespole wskaźników).Posłużyłem się nazwą ze schematu.Póki co wyjmuję ten bezpiecznik,jeśli nie używam auta kilka dni.Pozdrawiam[br]Dopisany: 06 Listopad 2011, 21:54_________________________________________________Zamykam temat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się