Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Duży problem z silnikiem ,pomocy


prostacz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam bardzo dziwne i niepokojace objawy z moim a4 b6 2.0 alt.Wyjechalem sobie z podwórka ujechalem moze z 50m i nagle autem zaczelo strasznie szarpac,stracil moc i nie ma hamulcow(pedal hamulca jest twardy i nie da sie go nacisnac).Swieca sie kontrolki epc,check engine oraz esp.Objawy sa jakby nie palil mi na wszystkie gary ,buja autem,trzesie silnikiem oraz pracuje nie równo ,do tego z tlumika sluchac delikatne wystrzaly.Nie reaguje nawet na nacisniecie gazu.

okolo miesiac temu wymienialem jedna cewke poniewaz byla spalona oraz wszystkie swiece.Cewki dzis przelozylem do kumpla auta i u niego smiga az milo a jego wlozylem do siebie i nadal to samo wiec awarie cewki mozna wyeliminowac.Byc moze swiece??

Nie wiem czy to ma z tym cos wspolnego ale stalo sie to jak wymienilem sobie rure dolotowa powietrza ktora idzie od filtra powietrza.Niestety lapie teraz lewe powietrze od tej wlasnie rury do takiego trojnika ktory idzie do odmy poniewaz ten trojnik byl ulamany.Znalazlem jeszcze jeden dziurawy maly wezyk ale nie jestem pewny czy idzie on od przepustnicy.

Na vagu pokazuje tylko blad usterki przepustnicy

Co robic??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój gust to sam sobie odpowiedziałeś - lewe powietrze + niepodpięty wężyk (może od jakiegoś czujnika). Poszukaj kogoś z tym samym motorem koło domu, ewentualnie daj foty, to pewnie ktoś Ci pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na mój gust to sam sobie odpowiedziałeś - lewe powietrze + niepodpięty wężyk

Dokładnie :) Ten wężyk idzie chyba do serwa a więc wszystko by się zgadzało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tez mysle ze to cos z podcisnieniem.plak w reke i pryskaj jak silnik na moment zmieni obroty to juz wiesz gdzie jest nieszczelne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem zdjecia.Wiec tak na 1 zdjeciu lapie lewe powietrze w pokazanym zolta strzalka miejscu

Zdj_cie0112a.jpg

A w drugim miejscu jest urwany gumowy przewod idacy do przepustnicy przy samym zlaczeniu z nia,rowniez pokazany ponizej

Zdj_cie0113a.jpg

Czy w/w objawy moga wystapic tylko od tego czy glebiej szukac przyczyny?

[mod]Czy masz trudności z wyborem prawidłowego prefix-u? bo z Twojego tematu wynika, że we wszystkich modelach jest silnik benzynowy - poprawiłem kolejny wyląduje w koszu[/mod]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pierwszej focie problem na pewno nie ma wplywu az tak bardzo,mialem ta odme tez peknieta ale poza malowaniem silnika olejem nie miala wiekszego wplywu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...