Jarol Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Czy ktoś już montował turbo z 2,7 TDi do 1,9?? Z tego co wiem jest tam turbo Gtb1756vk, jest to nowy typ turbosprężarki na łożyskach kulowych. Dzieki temu turbo dużo lepiej wstaje z dołu. Dodatkowo są jeszcze większe turbosprężarki tego typu gtb2056vk oraz gtb2260vk. Z tego co wiem to mają fajną wydajność, ta najmniejsza gtb1756vk starcza na około 220-230km. Tu przykładowe wykresy na tych turbinach które znalałem na zagranicznym forum:
aju Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 polecam forum tdiclub.com a tu przykład http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=261708
mikolaj85 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Na forum vwgolf.pl znalazłem wypowiedź uzytkownika mrozoo, pisał: gtb1756vk osiada prawie p&p na kolektorze wydechowym z avf;) U mnie siedzi i slicznie sie sprawuje Co do gtb2260vk trzeba rezac flansze na kolektor... tu jest ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386519 A tu na tdi club http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=256419 A tu mamy filmik tego turbo na AVF gtb1756vk on AVF= SURGE! Była by fajna alternatywa dla brd i cieżkiego do założenia CAH swoją droga CAH już zamówiłem
Jarol Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Poniżej zamieszczam porównanie wielkości wirników turbosprężarek: Jak widać ta Gtb1756vk będzie sporo wydajniejsza od GT1749VB
MAGIC87 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 swoją droga CAH już zamówiłem naughty no to masz kawał roboty
aju Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 ogrom pracy przy caha nie wiem czy jest opłacalny przy P&P brd
Jarol Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 CAHA ma podobne parametry do BRD więc nie opłaca sie jej montować, jak już to lepiej iść w Gtb1756vk problem z montażem podobny lub nawet mniejszy a wydajność większa. Z tego co gdzieś wyczytałem to gtb1756vk wstaje z dołu nawet lepiej niż ori AWX/AVF. Tak więc jest napewno sporo lepiej niż w BRD która ma problem z późnym wstawaniem.
olovski Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 CAHA ma podobne parametry do BRD więc nie opłaca sie jej montować, jak już to lepiej iść w Gtb1756vk problem z montażem podobny lub nawet mniejszy a wydajność większa. Z tego co gdzieś wyczytałem to gtb1756vk wstaje z dołu nawet lepiej niż ori AWX/AVF. Tak więc jest napewno sporo lepiej niż w BRD która ma problem z późnym wstawaniem. jak wyglada sterownie nia?? sztangi nie widac wiec podcisnieniem chyba nie na fotach widac tylko wtyk pod kosc jak w brd tylke ze w brd jest krociec na wezyk z podcisnienia i te kosc mozna olac
Jarol Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 CAHA ma podobne parametry do BRD więc nie opłaca sie jej montować, jak już to lepiej iść w Gtb1756vk problem z montażem podobny lub nawet mniejszy a wydajność większa. Z tego co gdzieś wyczytałem to gtb1756vk wstaje z dołu nawet lepiej niż ori AWX/AVF. Tak więc jest napewno sporo lepiej niż w BRD która ma problem z późnym wstawaniem. jak wyglada sterownie nia?? sztangi nie widac wiec podcisnieniem chyba nie na fotach widac tylko wtyk pod kosc jak w brd tylke ze w brd jest krociec na wezyk z podcisnienia i te kosc mozna olac Trzeba w niej przerobić sterowanie, oroginalnie jest jakiś siłownik elektryczny który trzeba wyawlić i na jego miejsce zapodać aktuator podciśnieniowy.
olovski Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Trzeba w niej przerobić sterowanie, oroginalnie jest jakiś siłownik elektryczny który trzeba wyawlić i na jego miejsce zapodać aktuator podciśnieniowy jakies wieksze reaznie jest przy tym kazda grucha podcisnienia podejdzie czy trzeba szukac konkretnej?? a i czy to juz ktos ogarnal tak do perfekcji??
Jarol Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Tu znalazłej jeszcze informacje przy jakich obrotach te turbosprężarki osiągają pełne doładowanie i do jakiej mocy wystarczą: [br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 13:38_________________________________________________Najciekawiej wygląda tu GTB2056VK dół powinien być podoby do serii no może taki jak na dobrej BRD a górą zostanie spory zapas na większą moc.
mikolaj85 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Z tego co przeglądałem wykresy turbo CAH daje okolo 10 km wiecej niż BRD i wstaje jak seria, do tego ładnie ciągnie do samego końca. Jak bede miał ją w domu to zobacze jak to wyglada Rozmaiwałem dziś z koleśiem z UK co robi gotowe flansze pod te Garetty. Mowił że mają Gtb1756vk w A4 AVF do tego FIMC i lepsze wtryski i wynik jest okolo 220. Wygląda to tak Mówił też o wiekszych że teoretycznie starczają do 260 km. Tu jest aukcja gdzie można zakupić http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130531918382&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Za 2 lub 3 tygodnie będą mieli gotowe zestawy do montarzu tych turbo łącznie z przerobionymi przewodami odpływowymi oleju.
aju Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 czyli montaż prosty a taką flanszę to zrobię sobie sam
Piotrek98igo Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 nie bylbym takim optymista z tym wstawaniem tej turbiny w 1.9 jezdze juz jakis czas na caha i jest roznica co do brd.
olovski Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 z linka od mikolaja widac ze sporo zajmuje ta turbawka hehe wychodzi dobrze pod obudowe filtra powietrza czy korpus czesci zimnej da rade przykrecic pod innym katem zeby wyjscie bylo w dol jak w serii??
Kwaśniewski Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Przeczytałem cały temat na vwgolf.pl i zachwalali turbo Gtb1756vk za łożyska kulkowe, czy ktoś może trochę rozjaśnić temat, co dają łożyska kulkowe w GTB względem "tradycyjnych" turbo z AWX/AVF/BRD?
mikolaj85 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 czy korpus czesci zimnej da rade przykrecic pod innym katem zeby wyjscie bylo w dol jak w serii?? Zerknij na ten film z Youtube z poprzedniego mojego postu, tam właśnie jest jakoś inaczej to zamontowane, gruszka jest skierowana w dół
olovski Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zerknij na ten film z Youtube z poprzedniego mojego postu, tam właśnie jest jakoś inaczej to zamontowane, gruszka jest skierowana w dół wyglada na to ze sama obudowe wystarczy obrocic troche i mocowanie gruchy w inne miejsce przelozyc ciekawi mnie jak wyglada zalozenie samej gruchy i jej ustawienie czytalem gdzies ze raczej nie powinno sie ingerowac w te dzwignie od gruchy da sie to wogole ustawic zeby dzialalo jak powinna??
aju Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 nie bylbym takim optymista z tym wstawaniem tej turbiny w 1.9 jezdze juz jakis czas na caha i jest roznica co do brd. wiadomo że jest różnica, ale jak wiesz różnica jest też w montażu P&P lub dłubanka
Jarol Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Nowłaśnie dlatego jak maibym już dłubać to wolabym założyć tą 1756 niż CAHA. Ma wiekszy potencjał a dół pewnie będzie taki sam jak w CAHA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się