Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś już montował turbo z 2,7 TDi do 1,9??

Z tego co wiem jest tam turbo Gtb1756vk, jest to nowy typ turbosprężarki na łożyskach kulowych. Dzieki temu turbo dużo lepiej wstaje z dołu.

Dodatkowo są jeszcze większe turbosprężarki tego typu gtb2056vk oraz gtb2260vk.

Z tego co wiem to mają fajną wydajność, ta najmniejsza gtb1756vk starcza na około 220-230km.

Tu przykładowe wykresy na tych turbinach które znalałem na zagranicznym forum:

4e89fc12dec24d98med.jpg

b80eefabd4f0b0c6med.jpg

Opublikowano

Na forum vwgolf.pl znalazłem wypowiedź uzytkownika mrozoo, pisał:

gtb1756vk osiada prawie p&p na kolektorze wydechowym z avf;) U mnie siedzi i slicznie sie sprawuje Co do gtb2260vk trzeba rezac flansze na kolektor...

tu jest ten temat http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=82&t=386519

A tu na tdi club http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=256419

A tu mamy filmik tego turbo na AVF gtb1756vk on AVF= SURGE!

Była by fajna alternatywa dla brd i cieżkiego do założenia CAH :) swoją droga CAH już zamówiłem :naughty:

Opublikowano

Poniżej zamieszczam porównanie wielkości wirników turbosprężarek:

ba1e50cd817213a3med.jpg

Jak widać ta Gtb1756vk będzie sporo wydajniejsza od GT1749VB

Opublikowano
swoją droga CAH już zamówiłem naughty

no to masz kawał roboty :good:

Opublikowano

ogrom pracy przy caha nie wiem czy jest opłacalny przy P&P brd

Opublikowano

CAHA ma podobne parametry do BRD więc nie opłaca sie jej montować, jak już to lepiej iść w Gtb1756vk problem z montażem podobny lub nawet mniejszy a wydajność większa.

Z tego co gdzieś wyczytałem to gtb1756vk wstaje z dołu nawet lepiej niż ori AWX/AVF. Tak więc jest napewno sporo lepiej niż w BRD która ma problem z późnym wstawaniem.

Opublikowano

CAHA ma podobne parametry do BRD więc nie opłaca sie jej montować, jak już to lepiej iść w Gtb1756vk problem z montażem podobny lub nawet mniejszy a wydajność większa.

Z tego co gdzieś wyczytałem to gtb1756vk wstaje z dołu nawet lepiej niż ori AWX/AVF. Tak więc jest napewno sporo lepiej niż w BRD która ma problem z późnym wstawaniem.

jak wyglada sterownie nia??

sztangi nie widac wiec podcisnieniem chyba nie

na fotach widac tylko wtyk pod kosc jak w brd tylke ze w brd jest krociec na wezyk z podcisnienia i te kosc mozna olac

Opublikowano

CAHA ma podobne parametry do BRD więc nie opłaca sie jej montować, jak już to lepiej iść w Gtb1756vk problem z montażem podobny lub nawet mniejszy a wydajność większa.

Z tego co gdzieś wyczytałem to gtb1756vk wstaje z dołu nawet lepiej niż ori AWX/AVF. Tak więc jest napewno sporo lepiej niż w BRD która ma problem z późnym wstawaniem.

jak wyglada sterownie nia??

sztangi nie widac wiec podcisnieniem chyba nie

na fotach widac tylko wtyk pod kosc jak w brd tylke ze w brd jest krociec na wezyk z podcisnienia i te kosc mozna olac

Trzeba w niej przerobić sterowanie, oroginalnie jest jakiś siłownik elektryczny który trzeba wyawlić i na jego miejsce zapodać aktuator podciśnieniowy.

Opublikowano

Trzeba w niej przerobić sterowanie, oroginalnie jest jakiś siłownik elektryczny który trzeba wyawlić i na jego miejsce zapodać aktuator podciśnieniowy

jakies wieksze reaznie jest przy tym

kazda grucha podcisnienia podejdzie czy trzeba szukac konkretnej??

a i czy to juz ktos ogarnal tak do perfekcji??

Opublikowano

Tu znalazłej jeszcze informacje przy jakich obrotach te turbosprężarki osiągają pełne doładowanie i do jakiej mocy wystarczą:

0a521392764e50ec.jpg[br]Dopisany: 10 Sierpień 2011, 13:38_________________________________________________Najciekawiej wygląda tu GTB2056VK dół powinien być podoby do serii no może taki jak na dobrej BRD a górą zostanie spory zapas na większą moc.

Opublikowano

Z tego co przeglądałem wykresy turbo CAH daje okolo 10 km wiecej niż BRD i wstaje jak seria, do tego ładnie ciągnie do samego końca. Jak bede miał ją w domu to zobacze jak to wyglada :wink4:

Rozmaiwałem dziś z koleśiem z UK co robi gotowe flansze pod te Garetty. Mowił że mają Gtb1756vk w A4 AVF do tego FIMC i lepsze wtryski i wynik jest okolo 220.

Wygląda to tak Passat-A4AdapterFlange1.jpg

Mówił też o wiekszych że teoretycznie starczają do 260 km.

Tu jest aukcja gdzie można zakupić http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130531918382&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Za 2 lub 3 tygodnie będą mieli gotowe zestawy do montarzu tych turbo łącznie z przerobionymi przewodami odpływowymi oleju.

Opublikowano
:slina: czyli montaż prosty a taką flanszę to zrobię sobie sam :good:
Opublikowano

nie bylbym takim optymista z tym wstawaniem tej turbiny w 1.9 :decayed:

jezdze juz jakis czas na caha i jest roznica co do brd.

Opublikowano

z linka od mikolaja widac ze sporo zajmuje ta turbawka hehe

wychodzi dobrze pod obudowe filtra powietrza

czy korpus czesci zimnej da rade przykrecic pod innym katem zeby wyjscie bylo w dol jak w serii??

Opublikowano

Przeczytałem cały temat na vwgolf.pl i zachwalali turbo Gtb1756vk za łożyska kulkowe, czy ktoś może trochę rozjaśnić temat, co dają łożyska kulkowe w GTB względem "tradycyjnych" turbo z AWX/AVF/BRD?

Opublikowano

czy korpus czesci zimnej da rade przykrecic pod innym katem zeby wyjscie bylo w dol jak w serii??

Zerknij na ten film z Youtube z poprzedniego mojego postu, tam właśnie jest jakoś inaczej to zamontowane, gruszka jest skierowana w dół :mysli:

Opublikowano

Zerknij na ten film z Youtube z poprzedniego mojego postu, tam właśnie jest jakoś inaczej to zamontowane, gruszka jest skierowana w dół :mysli:

wyglada na to ze sama obudowe wystarczy obrocic troche

i mocowanie gruchy w inne miejsce przelozyc

ciekawi mnie jak wyglada zalozenie samej gruchy i jej ustawienie

czytalem gdzies ze raczej nie powinno sie ingerowac w te dzwignie od gruchy

da sie to wogole ustawic zeby dzialalo jak powinna??

Opublikowano

nie bylbym takim optymista z tym wstawaniem tej turbiny w 1.9 :decayed:

jezdze juz jakis czas na caha i jest roznica co do brd.

wiadomo że jest różnica, ale jak wiesz różnica jest też w montażu P&P lub dłubanka

Opublikowano

Nowłaśnie dlatego jak maibym już dłubać to wolabym założyć tą 1756 niż CAHA. Ma wiekszy potencjał a dół pewnie będzie taki sam jak w CAHA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...