Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

BPX what's that??

1,9tdi seat seria 163konie :decayed:

asz-cie nie wiem dlaczego

ja napisałem bo legnie mi na podwórku a ARL znów lezy u kolegi :>

heh a co to za seat haha z taka moca w serii??

asz chyba latwiej znalesc nie zajechanego no i cenowo w chooooj taniej niz arl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bpx = ibiza cupra tdi

asz chyba latwiej znalesc nie zajechanego no i cenowo w chooooj taniej niz arl

w PL tak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mniej więcej.... chodzi mi ile to kosztuje jak się jest w temacie :wink4:

DObra mniejsza panowie i co montuje ktos tą turbinkę? bo nie wiem czy to alternatywa dla hybrydy brd :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mniej więcej.... chodzi mi ile to kosztuje jak się jest w temacie :wink4:

DObra mniejsza panowie i co montuje ktos tą turbinkę? bo nie wiem czy to alternatywa dla hybrydy brd :decayed:

hehe nom pisz pisz aju

chyba jestes w temacie wiec napisz wiecej jak to widzisz co i jak :)

jak sie zmiesci to prawdopodobnie bede takiej szukal

ale nie mam jeszcze pewnosci

druga sprawa czy naprawde da sie ustawic tak dokladnie gruche pod te turbawe

wiem ze da sie zalozyc i dziala ale czy bangla idealnie tak jak w ori np. ta z awxa

czy da sie to tak zestroic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pokazał bym Ci jak tanio zrobić jest 200~koni :decayed:

hehe cos wiecej mozesz napisac :tongue4:

znaczy wiecej

turbo wtryski cooler i program :)

będę śledził wątek :gwizdanie: brzmi ciekawie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak coś to GTB 1756 VK. W większe nie ma sensu. By najmniej do AFNa. W silnikach z pompkami można się bawić dalej.

niby tak ale ponad 200 koni to malo zywotne dla silnika

z tego co sie czyta

masz juz te turbawe czy planujesz zakup??

Mam jednak na oku. Jednak muszę wcześniej pomierzyć u "chmiel25" i zobaczyć czy się zmieści. Jak się zmieści to kupuje. Jak nie to BRD. Dużym plusem(gtb 1756vk) jest to że wstaje jak seria, i można ja sobie fajnie wyregulować. Przy BRD różnie to bywa. BTW: jechałem seryjnym BRD Q i turbo wstawało przy 2300 :confused4: . Nie ma co debatować. Trza coś kupić, założyć i wystroić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie TDi tak bardzo nie padaja. Moja jeżdzi juz rok z prgramem na 1,65 bara upalane systematycznie po miejscówkachi na torze i w trasach 180km/h+ i nic mu nie jest nawet ori dwumas nie narzeka przy quattro i strzelaniu ze sprzęgła.

ASZ/ARL to porzeczne silniki i wsadzenie ich wzdłużnie to masakra i niestety turba od nich nie pasują do wzdłużnych.

Ale mechanicznie są identyczne z AVF/AWX

Różnica miedzy AWX a AVF jest tylko w EGR i Pompkach i AVf to zawsze 6 gang i sprzęgło 240mm a AWX 5 gang i 228mm

Turbina GTB 1756vk / GTB2056vk wchodzi do Passata B5 więc wejdzie do A4.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra mowicie, ze wstaje jak awx czyli mam rozumiem ze przy 1.8tys obrotow masz 1,5bara w takim razie pokaz loga :naughty: bo narazie duzo gadania a faktow 0. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra mowicie, ze wstaje jak awx czyli mam rozumiem ze przy 1.8tys obrotow masz 1,5bara w takim razie pokaz loga :naughty: bo narazie duzo gadania a faktow 0. :tongue4:

Jak Łaszczu znajdzie czas to może sobie robić logi do woli. Mnie to nie interesuje. Jedzie i tyle.

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra mowicie, ze wstaje jak awx czyli mam rozumiem ze przy 1.8tys obrotow masz 1,5bara w takim razie pokaz loga :naughty: bo narazie duzo gadania a faktow 0. :tongue4:

Tak to wstaje caha,56vk wstaje lepiej podobno nierealne ale czekamy na loga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASZ/ARL to porzeczne silniki i wsadzenie ich wzdłużnie to masakra i niestety turba od nich nie pasują do wzdłużnych.

Tak wyjątkowa masakra :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASZ/ARL to porzeczne silniki i wsadzenie ich wzdłużnie to masakra i niestety turba od nich nie pasują do wzdłużnych.

Tak wyjątkowa masakra :polew:

Uważasz że to proste?? :shocked: Troche trzeba zmienić bo prawie wszystko do gołego bloku ale wszystko jest do zrobienia. Tylko że turbo w ARL jak je wsadzisz do wzdłużnego silnika to gorąca strona jest do przodu. Ale to banał.

czy tak trudno tego loga zrobic? gwizdanie to 5min, a publika wiedziala by mniej wiecej na czym stoi.

Nie jest trudne. Tylko że Łaszczu chyba na wakacje wyjechał. Wróci to się zrobi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...