Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Jarol

Rekomendowane odpowiedzi

ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski?

na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak ten AFN teraz na tej turbawce?? Jakieś pomiary mocy/momentu, logi?

Na razie nie robiłem programu/pomiaru, czekam na map sensor 3 barowy

ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski?

no czepiasz się :) chciałem już to skończyć więc założyłem co miałem, docelowo muszę przerobić ten dolot bo niepotrzebnie się przewęża na 45 i później rozszerza przy wejściu turbo na 55 a z filtra wyjście ma chyba 60mm

ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski?

na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach

nie zrzuciło by bo od tej strony turbawa zasysa powietrze z filtra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski?

na tych waskich to przeciez by to zrzuciło po 2 przejazdach

nie zrzuciło by bo od tej strony turbawa zasysa powietrze z filtra

to też miałem na myśli :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Moje fanty w koncu zostaly dostarczone:

1. flansza pod gtb2260vk p&p

1b0a171dda600284med.jpg

06b6b7d9fcf4e453med.jpg

2. Flansza pod wydech

6e23258a27b88493med.jpg

3. Podstawa pod gruszke

7419446a12dd7854med.jpg

4. zasilanie olejem

e5d6dbf9bc4c6c40med.jpg

...

5. splyw oleju juz upatrzony

6. turbo tez juz upatrzone tylko kupic

mam nadzieje ze wyrobie sie z zakupami do swiat bo bede tylko 2 tyg w pl i chcialem ogarnac temat

pzdr

docelowo ma to wygladac tak (zdjecia ze znanej juz strony Darkside Developments - Home )

656618a4f01f79c1med.jpg

dce94ca4523aaadbmed.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

symeks skąd brałeś flansze i przewody ?? :naughty::kox:

z uk. adres strony na dole posta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógłbyś ją odrysować na kartce papieru ?? i wrzucić skana?? mielibyśmy gotowca do wykonania takiej flanszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mógłbyś ją odrysować na kartce papieru ?? i wrzucić skana?? mielibyśmy gotowca do wykonania takiej flanszy

Odrysowac moge nie ma problemu, gorzej moze byc ze skanowaniem. nie mam do dyspozycji skanera, czy zdjecie z aparatu z miarka moze byc?

pzdr

P.S. wracam 22.gru do pl takze po tej dacie moglbym dac skan i dokladne wymiary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...podsumowując...poprawcie mnie jeśli się mylę...nie ma dużego problemu żeby włożyć Gtb1756vk do AVF lub AWX (kwestia jednego otworu i regulacji gruszki??)...zamontował to ktoś już w B6??

Czy jest tu gdzieś napisane że nie ma problemu z montażem? Parę postów wyżej masz napisane z grubsza co trzeba zmienić. Sama regulacja gruszki nie wystarczy bo nie da się tego wprost wyregulować - trzeba przerobić cięgno i dorobić ogranicznik kierownic oraz go wyregulować, wywiercenie otworu owszem, przeróbka wydechu, spływ oleju z turbiny, dolot powietrza - inna średnica (55mm), wyjście powietrza doładowanego z turbiny (50mm).

Może coś jeszcze, tyle z najważniejszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niektórzy twierdzą, że nie trzeba robić ogranicznika... Fajnie jest zwiększyć przelot w kolektorze wydechowym (turbo będzie lepiej wstawało). Najlepiej zastosować kolektor rurowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie jestem na etape rezaqnia gtb 1756vk w avf i nie jest tak zle najgorsze oarnac sterowanie geometria ale mysle ze w przyszlym tyg skoncze to wkleje fotki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wlasnie jestem na etape rezaqnia gtb 1756vk w avf i nie jest tak zle najgorsze oarnac sterowanie geometria ale mysle ze w przyszlym tyg skoncze to wkleje fotki.

Stosujesz ogranicznik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak raczej dam ogranicznik,pozatym zmieniam dzwignie sterujaca kierownicami na taka krotka jak w gt1749 no i bedzie pod innym kontem ustawiona(bardziej w dol bo ta ori jest za wysoko,pozatym pracuje w innym zakresie bo jest dluzsza).Jakby co to moge miec na spzedaz flansze do polaczenia turbo z wydechem z kwasowki 10mm,oraz do egr z 3mm kwasa,no i jakby ktos potrzebowal to znajomy sprzedaje turbinki ,wypiaskowane,wyszkielkowane,sprawdzone na wywazarce i dowazarce-nie regenerowane jakby co to PW.TUrbo z kolektorem juz przymierzone,ori filtr powietrza sie miesci,polaczenie z turbo tez wypada dobrze,ja polaczylem ori wezem(kawalkiem)ktory zostal z demontazu poprzedniej turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak raczej dam ogranicznik,pozatym zmieniam dzwignie sterujaca kierownicami na taka krotka jak w gt1749 no i bedzie pod innym kontem ustawiona(bardziej w dol bo ta ori jest za wysoko,pozatym pracuje w innym zakresie bo jest dluzsza).Jakby co to moge miec na spzedaz flansze do polaczenia turbo z wydechem z kwasowki 10mm,oraz do egr z 3mm kwasa,no i jakby ktos potrzebowal to znajomy sprzedaje turbinki ,wypiaskowane,wyszkielkowane,sprawdzone na wywazarce i dowazarce-nie regenerowane jakby co to PW.TUrbo z kolektorem juz przymierzone,ori filtr powietrza sie miesci,polaczenie z turbo tez wypada dobrze,ja polaczylem ori wezem(kawalkiem)ktory zostal z demontazu poprzedniej turbiny.

Stosujesz pierścień uszczelniający między kolektorem wydechowym a turbiną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeciez ori tez nie ma zadnego uszczelnienia,chyba ze beda jakies przedmuchy to albo dam jedno i drugie do splanowania albo wytne uszczelke z 0,5 mm blachy miedzianej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przeciez ori tez nie ma zadnego uszczelnienia,chyba ze beda jakies przedmuchy to albo dam jedno i drugie do splanowania albo wytne uszczelke z 0,5 mm blachy miedzianej.

Oryginalnie jest pierścień uszczelniający. Jutro podam nr OE, bo mam to w aucie. Ja mam flansze splanowaną a powierzchnia turbiny wydaje się ok. Ten pierścień jest opcjonalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem na koncowym etapie trzeba tylko wszystko poskladac.Pare fotek:

65de35c2c15a9772med.jpg

de27938a687ec1bfmed.jpg

d9eaf1e9211f35b0med.jpg

c2b8c83dc264b79emed.jpg

c6f0cc3857fd5df7med.jpg

---------- Post dopisany 18-05-2012 at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany 15-04-2012 at 10:46 ----------

Cos cisza w temacie modzi ktos jeszcze gtb?

---------- Post dopisany at 22:24 ---------- Poprzedni post napisany at 22:24 ----------

Cos cisza w temacie modzi ktos jeszcze gtb?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...