Jarol Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 A może mi ktos napisać jak wygląda to sukcesywne przyśpieszanie ?? Bo dla mnie to jest bardzo śmieszne przy 1500rpm 35% gazu -> przy 2000rpm 50% gazu ->przy 2500 70% gazu itp. Czy dobrze myślę ?? Ja jak potrzebuje gwałtownie przyśpieszyć np. kogoś wyprzdzić to wciskam gaz do ziemi i się nie zastanawiam jakie mam obroty. No chyba że są poniżej 1800rpm to wtedy redukuje na niższy bieg i gaz do ziemi.
juby_p Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 panowie,orientuje się ktoś jaki jest koszt sprzęgła sachs performance do a4 b7 BRD bo nosi mnie o kolejne mody 800-1400 euro mniej więcej, kolejne mody to chyba już będzie przepaść finansowa:) z heblmi masz szczęście bo już się szykowałem na Ciebie;P A może mi ktos napisać jak wygląda to sukcesywne przyśpieszanie ?? Bo dla mnie to jest bardzo śmieszne przy 1500rpm 35% gazu -> przy 2000rpm 50% gazu ->przy 2500 70% gazu itp. Czy dobrze myślę ?? Ja jak potrzebuje gwałtownie przyśpieszyć np. kogoś wyprzdzić to wciskam gaz do ziemi i się nie zastanawiam jakie mam obroty. No chyba że są poniżej 1800rpm to wtedy redukuje na niższy bieg i gaz do ziemi. Jedyny słuszny system operowania gazem to zero - jedynkowy jak wciśniesz do podłogi to przynajmniej ECU silnika wie ze chcesz przyspieszyć a nie ze się krępujesz go o to poprosić oczywiście pomijam dobranie biegu do prędkości i podobne bo wszystko trzeba robić z głową.
baszmak7 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 A może mi ktos napisać jak wygląda to sukcesywne przyśpieszanie ?? Bo dla mnie to jest bardzo śmieszne przy 1500rpm 35% gazu -> przy 2000rpm 50% gazu ->przy 2500 70% gazu itp. Czy dobrze myślę ?? Ja jak potrzebuje gwałtownie przyśpieszyć np. kogoś wyprzdzić to wciskam gaz do ziemi i się nie zastanawiam jakie mam obroty. No chyba że są poniżej 1800rpm to wtedy redukuje na niższy bieg i gaz do ziemi. jak potrzebujesz gwałtownie ,szybko to ok ale normalnie wystarczy wcisnąć przynajmiej u mnie 5mm gazu i spokojnie typa łyknąć,obroty mogę mieć nawet 1800 i daje rade,piszę o spokojnym wyprzedzaniu---------- Post dopisany at 12:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ---------- panowie,orientuje się ktoś jaki jest koszt sprzęgła sachs performance do a4 b7 BRD bo nosi mnie o kolejne mody 800-1400 euro mniej więcej, kolejne mody to chyba już będzie przepaść finansowa:) zostaje Radzik i siłownia,przysiady ze sztangą,wzmacnianie łydek
juby_p Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 zostaje Radzik i siłownia,przysiady ze sztangą,wzmacnianie łydek A kto wie czym się różni sprzęgło od Radzika a Sachs performers? bo coś mi się zdaje że zasad działania jest tak sama:) i też ciężko potem pedał chodzi.
baszmak7 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 w reklamie sachs performance pisze-siła nacisku podobna do sprzęgła seryjnego-chyba że rolują ludzi
Jarol Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 A może mi ktos napisać jak wygląda to sukcesywne przyśpieszanie ?? Bo dla mnie to jest bardzo śmieszne przy 1500rpm 35% gazu -> przy 2000rpm 50% gazu ->przy 2500 70% gazu itp. Czy dobrze myślę ?? Ja jak potrzebuje gwałtownie przyśpieszyć np. kogoś wyprzdzić to wciskam gaz do ziemi i się nie zastanawiam jakie mam obroty. No chyba że są poniżej 1800rpm to wtedy redukuje na niższy bieg i gaz do ziemi. jak potrzebujesz gwałtownie ,szybko to ok ale normalnie wystarczy wcisnąć przynajmiej u mnie 5mm gazu i spokojnie typa łyknąć,obroty mogę mieć nawet 1800 i daje rade,piszę o spokojnym wyprzedzaniuOk to teraz już rozumie o co chodziło. ---------- Post dopisany at 12:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ---------- panowie,orientuje się ktoś jaki jest koszt sprzęgła sachs performance do a4 b7 BRD bo nosi mnie o kolejne mody 800-1400 euro mniej więcej, kolejne mody to chyba już będzie przepaść finansowa:) zostaje Radzik i siłownia,przysiady ze sztangą,wzmacnianie łydekTo co chcesz tam dalej modzić że 460Nm Ci nie wysatrcza?? Myślę że lepszym rozwiązaniem byłoby zwiększyć zakres obrotów w którym ten max moment występuje i podniść moc maksymalną ( czyli moment w górnej części obrotów ) niż dokładać więcej NM.
baszmak7 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 A może mi ktos napisać jak wygląda to sukcesywne przyśpieszanie ?? Bo dla mnie to jest bardzo śmieszne przy 1500rpm 35% gazu -> przy 2000rpm 50% gazu ->przy 2500 70% gazu itp. Czy dobrze myślę ?? Ja jak potrzebuje gwałtownie przyśpieszyć np. kogoś wyprzdzić to wciskam gaz do ziemi i się nie zastanawiam jakie mam obroty. No chyba że są poniżej 1800rpm to wtedy redukuje na niższy bieg i gaz do ziemi. jak potrzebujesz gwałtownie ,szybko to ok ale normalnie wystarczy wcisnąć przynajmiej u mnie 5mm gazu i spokojnie typa łyknąć,obroty mogę mieć nawet 1800 i daje rade,piszę o spokojnym wyprzedzaniuOk to teraz już rozumie o co chodziło. ---------- Post dopisany at 12:11 ---------- Poprzedni post napisany at 12:08 ---------- panowie,orientuje się ktoś jaki jest koszt sprzęgła sachs performance do a4 b7 BRD bo nosi mnie o kolejne mody 800-1400 euro mniej więcej, kolejne mody to chyba już będzie przepaść finansowa:) zostaje Radzik i siłownia,przysiady ze sztangą,wzmacnianie łydek To co chcesz tam dalej modzić że 460Nm Ci nie wysatrcza?? Myślę że lepszym rozwiązaniem byłoby zwiększyć zakres obrotów w którym ten max moment występuje i podniść moc maksymalną ( czyli moment w górnej części obrotów ) niż dokładać więcej NM. dobrze radzisz,zmienie końcówki PD na jakieś RACE i moment się ładnie rozłoży-nie zwiększając go bo sprzęgło już na pweno nie podoła
dejf Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Zależy przy jakich rpm masz max doładowanie wtedy podłoga jest konieczna wiadomo, ale jak przy 2000 dasz 3/4 gazu a podłogę to pewnie nie będzie różnicy w odejściu do momentu aż osiągnie max boost. Każdy zna swój samochód i charakterystykę położenia momentu etc etc, że wie jak na gaz reaguje przy danych obrotach. Zresztą każdy jeździ jak chce, znam takich co klepią podłogę przy 1900 na 6 hehe
grejf Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 w poprzek motorownie jak w moim 2autku Mk5 1.9 PD++ 6g (juz nie bawem stage3) jest duzo alternatyw tanszych sharanowy zestaw ASZ/ARL, jest wyjatkowo wydolny... tarcza ponoć pasuje do Audi. albo, np. Sachs Performance organische Sport Kupplung VW Bora 1.9 TDI ARL ASZ 6Gang | eBay 2,5k Także, jezeli wsadzamy gtb17/22 i dajemy bary to czemu sie dziwic, ze trzeba wsadzic mocny zestaw przeniesienia tej mocy... Zeby cykać gazem 1/2 ? Taki troche paradoks, jak to moj kolega mowi musi byc fun z jazdy, jak coś kleknie to wymienie
baszmak7 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Jarol to twój post:Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum > Mocne sprzgło do Audi A4 1,9/2,0 TDI ---------- Post dopisany at 12:52 ---------- Poprzedni post napisany at 12:50 ---------- sprzęgło ci nie wyrabia???? na dodatek nowe ---------- Post dopisany at 12:59 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ---------- straszna hoojnia,taki przebieg
Jarol Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 No właśnie to jest Ciekawe bo jesienią w zeszłym roku sprzęgło kilka razy się uślizneło i to bez względu na obroty jakie miałem czy 2000 czy 3000 jak dałem gaz do ziemi to sprzegło puszczało. Działo się tak sporadycznie nie za każdym razem i bez względu na to jaki miałem zapięty bieg. Po czym przestało się ślizgać i praktycznie do teraz czyli około pół roku nie uślizneło się ani razu. Temat na SR założyłem bo wiosną chciałem kupować nowe sprzęgło i najlepiej coś mocniejsze ale problem z niewiadomych przyczyn się sam rozwiązał Jak zacznie się znów uślizgiwać to je zmienie ale narazie nie mam takiej potrzeby a nie oszczędzam go
baszmak7 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 No właśnie to jest Ciekawe bo jesienią w zeszłym roku sprzęgło kilka razy się uślizneło i to bez względu na obroty jakie miałem czy 2000 czy 3000 jak dałem gaz do ziemi to sprzegło puszczało. Działo się tak sporadycznie nie za każdym razem i bez względu na to jaki miałem zapięty bieg.Po czym przestało się ślizgać i praktycznie do teraz czyli około pół roku nie uślizneło się ani razu. Temat na SR założyłem bo wiosną chciałem kupować nowe sprzęgło i najlepiej coś mocniejsze ale problem z niewiadomych przyczyn się sam rozwiązał Jak zacznie się znów uślizgiwać to je zmienie ale narazie nie mam takiej potrzeby a nie oszczędzam go rozumiem, ja przy 2000 mam 385Nm na razie jest Ok
Jarol Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Opublikowano 23 Maja 2012 No właśnie to jest Ciekawe bo jesienią w zeszłym roku sprzęgło kilka razy się uślizneło i to bez względu na obroty jakie miałem czy 2000 czy 3000 jak dałem gaz do ziemi to sprzegło puszczało. Działo się tak sporadycznie nie za każdym razem i bez względu na to jaki miałem zapięty bieg.Po czym przestało się ślizgać i praktycznie do teraz czyli około pół roku nie uślizneło się ani razu. Temat na SR założyłem bo wiosną chciałem kupować nowe sprzęgło i najlepiej coś mocniejsze ale problem z niewiadomych przyczyn się sam rozwiązał Jak zacznie się znów uślizgiwać to je zmienie ale narazie nie mam takiej potrzeby a nie oszczędzam go rozumiem, ja przy 2000 mam 385Nm na razie jest Ok W moim przypadku rozłożenie momentu z dołu nie miało znaczenie bo sprzęgło się potrafiło uśliznąć jak jechałem na 3 biegu około 65-75km/h czyli 2500-2800obr i nagle dałem gaz do ziemi. ---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:49 ---------- GTB1756,Fmic,DP 2,5cala,brak EGR Możesz wrzucić jakieś fotki jak masz zamontowane to GTB?? Jak jest zamontowane do orginalne kolektora?? Bo też czasem mi po głowie chodzi żeby takie turbo zapodać i zrobić 220km i płaskie 430-440NM. ---------- Post dopisany at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany at 14:51 ---------- GTB1756,Fmic,DP 2,5cala,brak EGR Możesz wrzucić jakieś fotki jak masz zamontowane to GTB?? Jak jest zamontowane do orginalne kolektora?? Bo też czasem mi po głowie chodzi żeby takie turbo zapodać i zrobić 220km i płaskie 430-440NM.
baszmak7 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 fotek nie mam ale rzeźby było trochę dla pewności gość mi dał podkładkę z miedzi między turbo-kolektor
dejf Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 Jarol - wal od razu kolektor rurowy jak Ci sie zmieści i gtb2260, moim zdaniem wstaje podobnie a nie jest tak wysilona. Cena bardzo podobna do 17tki.
baszmak7 Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ja drugi raz bym nie wchodził w GTB17,szczerze moje ori BRD wstawało podobnie...
juby_p Opublikowano 23 Maja 2012 Opublikowano 23 Maja 2012 ja drugi raz bym nie wchodził w GTB17,szczerze moje ori BRD wstawało podobnie... może masz źle przerobioną albo program słabo dba o to żeby wstała
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się