Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Turbosprężarka Gtb1756vk do 1,9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich zgromadzonych.
Panowie i Panie opadają mi ręce z moją a4b7, turbina przestaje działać.

Mój problem polega na tym iż turbina wpada w tryb awaryjny, regeneracja turbiny (25,11,2016) po przejechaniu tysiąca km turbo przestało działać tydzień później (03.12.2016), w miedzy czasie 2 razy wypiął się przewód od IC, vag pokazał przeładowywanie turbo. 2 problem jest taki że mam wgraną inna mape po starym właścicielu i nie wszystkie błędy są wyświetlane np DPF który jest wycięty i egr który jest zaślepiony. (01.12.2016) 2 dni przed tym jak padła turbina wymieniłem pompe vacum na używaną, po pomiarze wakumetrem pompa daje dobre podciśnienie. W Warsztacie usłyszałem: przyjedziesz wgramy nową mape za 300zł sczytamy błędy później wgramy starą ale będziemy wiedzieć od czego zaczać bo może upalił się slot w kompie..... już to widzę jak oni wgrają mape . Diagnozę zacząłem od sprawdzenia gumowych przewodów podciśnień, od wymiany przepływomierza(używka) wymiany czujnika ciśnienia doładowania(używka) oraz n75 także używka. (dlaczego wymiana? jak wcześniej wspomniałem brak oryginalnej mapy brak błędów) od sprawdzenia zasilania na n75 oraz pomiaru podciśnienia. Po wyłączeniu silnika stan podciśnienia jest ok, przy rozpędzeniu się ok 40km/h turbo przestaje działać(podciśnienie do n75 w normie a od n75 na gruszke turbo brak), gdy ruszam z gazem do podłogi turbina ciągnie i auto się rozpędza (problemu nie ma) jeżeli chodzi o zapieczoną kierownicę to wątpię, jak wspomniałem pełna regeneracja 25.11.2016. Czy ktoś ma jakiś pomysł? 005.gif005.gif12.13.2016 odłączyłem kostkę od przepływomierza turbina normalnie pracuje, kupiłem nowy przepływomierz za 419zł po podłączeniu znowu to samo, rece mi opadają a mechanicy oddają samochód mówią że nie wiedzą co to jest, Po dodaniu maksymalnie gazu samochód się rozpędza prawidłowo i turbo działa, po ruszeniu zwyczajnie po przekroczeniu 40km/h przestaje działać, dziwi mnie fakty że po podłączeniu programu SDPROG pokazuje mi w parametrach (pozycja przepustnicy 100%) w innych autach pokazuje zmienną wartość

Opublikowano

Wez jedz do ogarnietego tunera, niech wgra serie, sprawdzi stan podzespolow i jezeli beda sprawne to napisze program typowo pod te parametry.

Opublikowano

znacie kogoś z Warszawy ogarniętego? żebym też nie płacił za to kroci

Opublikowano (edytowane)

Rogal, mineralna 26

Edytowane przez Radekst
Opublikowano

A tak z innej beczki: czy tą turbine mogę założyć p&p do AVF czy nie będzie pasować? Jeśli tak, to czy potrzebuje coś przerabiać lub dorabiać i na ile mocy mi to starczy, jeśli nie, to jaka mogę założyć żeby pasowała bez wielkich przeróbek? No i na koniec, co można włożyć najmocniejszego do tego silnika?

Pozdrawiam

Rum

Opublikowano

Juby_p polecam! Zna sie na rzeczy i bedziecie zadowoleni.

Opublikowano

Turbina kupiona, pod maskę trafi 1756vkrl.

 

 

 

Opublikowano

Kupiłeś przyspawana do kolektora już czy będziesz przykręcał na flanszy? 

Opublikowano

Przyspawana, robota pełna profeska.

Za tydzień zobaczę jak to będzie u mnie chodzić.

 

 

 aab7e85f2eef028fc8207aa143273b5e.jpg

 

Opublikowano

Czekam na relacje planuje u siebie zmianę turbo BRD na coś mniej ospałego z dołu :-) 

Opublikowano

No to GTB17 jest idealna, na 230 możesz śmiało mapować, później już idą większe typu GTB 20-22 itp, ale im większy wirnik, tym wolniej się wkręca i jest ospala ze spodu, niemniej jednak możesz całować w większe moce. Pytanie: czy potrzebujesz duże moce i większe koszta przy modyfikacji, czy to co 17-tka oferuje tobie wystarcza.
Niech mnie ktoś poprawi jak źle pisze, ale słyszałem już opinie że ta Turbina zniesie moc 260, a ktoś hard korony robił ja na 300 ale to już ze sporym kopceniem.
Ja celuje w +/-230 i 400Nm, niemniej jednak na seryjnych grający zacznę od 180ciu i dopiero jak pozbierać resztę to będę mapował dalej.

Opublikowano

Nie chce zmieniać seryjnych pompek BJ więc myślę że gtb1756vk będzie najlepsza ewentualnie może gtb2056vk, myślę że pompki BJ podleja na około 220-230 km ale i tak na razie czekam mnie wymiana sprzęgła bo już czasem slizga przy większym bucie a jest tylko 190km i 415Nm. 

Opublikowano

Jak masz zmieniać sprzęgło, weź wstaw Kevlar, ma ten sam co turbine, wtedy możesz śmiało przekroczyć swoje 415Nm :)

Opublikowano

cześć! Może ktoś podzielić się wiedzą?

1.czy po założeniu suszarki gtb1756vk, seryjnych pompkach z avf'a i montażu FMIC można uzyskać 220km i ok 400Nm?

2.czy jest to bezpieczne dla silnika?

3.czy jest sens wymieniać pompki z avf na brd?

4.Jaki FMIC zastosować, tzn. na co zwrócić uwagę przy zakupie i jakiego producenta ewentualnie polecacie?Forge raczej odpada:wink:

5.Czy ktoś spotkał się z orurowaniem FMIC z kwasówki do a4?tzn. chodzi mi o to gdzie można byłoby kupić gotowy zestaw z obejmami itp.?

Opublikowano

400 Nm uzyskasz , 220 km może być ciężko chyba że pompki w bardzo dobrej kondycji , zresztą 220 km to już raczej górna granica GTB 1756vk . Jak najbardziej dla AVF jest to bezpieczna moc i niuton , jedynie sprzęgło będzie na tych parametrach na styk :-) Sprzęgło + dwumas na te parametry polecam od BRD .  Pompki od BRD nie pasują do AVF gdyż BRD to piezo siemensa , zresztą to 16 V . Troszkę wydajniejsze pompki do AVF będą 073 BJ od BPW lub AL . Jeśli chodzi o FMIC u mnie bardzo dobrze spisuje się typowy intercooler o wymiarach rdzenia 550x140x65 . 

 

Opublikowano
4 minuty temu, danielstol napisał:

400 Nm uzyskasz , 220 km może być ciężko chyba że pompki w bardzo dobrej kondycji , zresztą 220 km to już raczej górna granica GTB 1756vk . Jak najbardziej dla AVF jest to bezpieczna moc i niuton , jedynie sprzęgło będzie na tych parametrach na styk :-) Sprzęgło + dwumas na te parametry polecam od BRD .  Pompki od BRD nie pasują do AVF gdyż BRD to piezo siemensa , zresztą to 16 V . Troszkę wydajniejsze pompki do AVF będą 073 BJ od BPW lub AL . Jeśli chodzi o FMIC u mnie bardzo dobrze spisuje się typowy intercooler o wymiarach rdzenia 550x140x65 . 

 

Dzięki za podpowiedź. nie musi być to 220 km, zadowoli mnie w granicach 200:)pytam teoretycznie o techniczne możliwości:)ale myślisz że pompki jest w ogóle sens wymieniać.Pytam, bo wstępnie myślałem, że to niezbędne do uzyskania ok 200km, a jeśli nie to po co pakować się. Od brd sprzęgło i dwumas pasuje P&P? a może dodatkowo nakarmić sachsa kevlarem?:kox: cenna podpowiedź z tym ic, czekam tylko jeszcze na podpowiedź z tą kwasówką, może ktoś się spotkał:)pozdrawiam:hi:

Opublikowano

oczywiście wyżej powinno być pakować się w koszty:)

Opublikowano

Na 200 km z gtb1756vk pompki z Avf powinny podlać. Wszystko zależy też w jakim stanie jest wałek i szklanki no o oczywiście też pompki. Sprzęgło BRD pasuje p&p do Avf ale tylko cały komplet czyli dwumas, tarcza,dociska. Dwumas z Avf nie podejdzie do tarczy i docisku z BRD.

Opublikowano

200 może zrobi na takim setupie ale będzie kopcić, bez kopcenia to tak 180 jest do ogarnięcia. Pompki AVF jeśli są dobre to będą na limicie, co do turbiny to można na niej iść dalej ale powyżej 230-240 różnie z tym może być. Ważne jaki masz wydech, jak seryjny i standardowy icek to tak na 170 możesz iść, później już będzie robił lagi i się dławił. Nie jest zalecane (nie znaczy że nie można) wstawiać drugiego icka z bexa, niemniej jednak centralny będzie lepszy, im większy tym lepiej. Sam jestem przed tym dylematem, ja narazić mam ogarnięty wycieczki i turbine, za tydzień 'stage I' a później kolekcjonuje kolejne graty, jak chcesz iść w 'stage II' niestety musisz częściowo zaglądnąć do silnika i dokonać kosmetycznych zmian. Na tym silniku robią hard-core, dochodzą nawet do 550bhp ale to już maniacy i na 'ćwiartki' idą... Na YT masz. Ja będę szedł właśnie na 230, o ile motorownia pozwoli to 240 i na tym skończę, dla mnie wystarczy, i tak się toczę po drodze, nie wolno mi przekroczyć 113km/h [emoji3]

To tak w skrócie [emoji6]

 

Aaa, powyżej magicznych 200+ pompki z AVF możesz wykorzystać, musisz przełożyć w nich końcówki, nie pamiętam jak się nazywają, ale ktoś może wiedzieć o co mi chodzi, a jak sobie przypomnę to wstawię, wtedy dodajesz od np. +30 - +150% mocy i ma ci to wyrobić.

 

 

Już wiem, FIRAD

 

Opublikowano
10 minut temu, RumJanek napisał:

200 może zrobi na takim setupie ale będzie kopcić, bez kopcenia to tak 180 jest do ogarnięcia. Pompki AVF jeśli są dobre to będą na limicie, co do turbiny to można na niej iść dalej ale powyżej 230-240 różnie z tym może być. Ważne jaki masz wydech, jak seryjny i standardowy icek to tak na 170 możesz iść, później już będzie robił lagi i się dławił. Nie jest zalecane (nie znaczy że nie można) wstawiać drugiego icka z bexa, niemniej jednak centralny będzie lepszy, im większy tym lepiej. Sam jestem przed tym dylematem, ja narazić mam ogarnięty wycieczki i turbine, za tydzień 'stage I' a później kolekcjonuje kolejne graty, jak chcesz iść w 'stage II' niestety musisz częściowo zaglądnąć do silnika i dokonać kosmetycznych zmian. Na tym silniku robią hard-core, dochodzą nawet do 550bhp ale to już maniacy i na 'ćwiartki' idą... Na YT masz. Ja będę szedł właśnie na 230, o ile motorownia pozwoli to 240 i na tym skończę, dla mnie wystarczy, i tak się toczę po drodze, nie wolno mi przekroczyć 113km/h emoji3.png

To tak w skrócie emoji6.png

 

Aaa, powyżej magicznych 200+ pompki z AVF możesz wykorzystać, musisz przełożyć w nich końcówki, nie pamiętam jak się nazywają, ale ktoś może wiedzieć o co mi chodzi, a jak sobie przypomnę to wstawię, wtedy dodajesz od np. +30 - +150% mocy i ma ci to wyrobić.

 

 

Zapewne myślisz o końcówkach Firad :-) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...