Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] z lekkim programem. prosba o analize logow


robert191

Rekomendowane odpowiedzi

prosilbym po analize logow audi a4 b6 z silnikiem AVF. ma zrobiony lekkie program na 155 koni. bledow w silniku zadnych nie ma , jednak troche

slabo pali po mroznej nocce i mam wrazenie ze ostatnio jak by nim ardziej trzesie. na poczatke grupy 001 , 003 , 011 i 013. i 008 010

9d1de3e930b0a20cm.jpg

9d1de3e930b0a20c.jpg

57d10526bc30fac3.jpg

901561f7c1611f4a.jpg

linki: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/901561f7c1611f4a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8d9ab2dbd29c63b4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9d1de3e930b0a20c.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez lmm mierzy bardzo dobrze [br]Dopisany: 12 Luty 2008, 22:02 _________________________________________________ciete sa bo turbina nie moze osiagnac zadanego cisnienia, czy sie myle??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje kolego lmm ładnie mierzy(dużo) :cool:

ale dlaczego dawki sa takie? mowisz ze przez male cisnienie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem tak szczelilem. :wink4:

Ogolnei ma problem z uzyskaniem zadanego cisnienia.

Czy te program nie jest jakis podejrzany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem tak szczelilem. :wink4:

Ogolnei ma problem z uzyskaniem zadanego cisnienia.

Czy te program nie jest jakis podejrzany?

mi się wydaje że zadane ciśnienie jest troche zbyt ambitne :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatny sofcik : cisnienie podniesione o 100 mbar, do tego zalane troszke gnoju ... jednym slowem emerycki program :naughty:

turbulu i reszta pcuje poprawnie

co do samego problemu odpalania :

-zrob blok 004

czy sprawdzales swiece ... ?

p.s gdzie Ty masz te mrozne noce ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy sprawdzales swiece ... ?

p.s gdzie Ty masz te mrozne noce ? :naughty:

swiece sprawdzalem 3 sa ok, wiec powinien palic.

no moze takie mrozne nie byly ale jak zostawilem samochod na 3 dni bez odpalania to nie odpalal na dotyk. a w zime czesto go podgrzewalem ogrzewaniem postojowym zeby nie bylo problemu. moze w sumie akumulator dojechalem tym ogrzwaniem, nie wiem moze tez termostat by sie nadawal do zmiany bo na wykresie pokazuje 84.6 stopnie. No ale zrobie jeszcze logi bloku 004

do tego zalane troszke gnoju ... jednym slowem emerycki program

te zalane gnojem to jest cos co nalezalo by sie tym martwic ? cos nalezy wymienic ?

a moze program nalezalo by zmienic na mniej emerycki na ok 175koni ? czy sa jakies przeciwskazania ?

po bloku 013 mozna mniej wiecej okreslic przebieg czy 140 tys jest realny ? pozdrawiam i dzieki za fachowa pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po bloku 013 mozna mniej wiecej okreslic przebieg czy 140 tys jest realny ? pozdrawiam i dzieki za fachowa pomoc

Raczej realny, a co do dawek to ja bym zmienił lekko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rób po jednej grupie na log. wtedy próbkowanie bedzie prawidlowe.

wydaje mi sie, czy napinacz paska rozrzadu slabo dziala? troche kąt synchro szaleje :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rób po jednej grupie na log. wtedy próbkowanie bedzie prawidlowe.

wydaje mi sie, czy napinacz paska rozrzadu slabo dziala? troche kąt synchro szaleje :mysli:

cos tak wyglada ...

przydaly by sie jeszcze statyczne 004 i woeksze probkowanie w dynamicznych ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwny ten skok kąta przy 3900 i 4100 obrotów - poza normę.

Pewnie napinacz już nie jest za najlepszej jakości.

Termostat chyba się szykuje do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...