pox Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam Dzisiaj wracając do domu coś się zepsuło z moją skrzynią. Objawy są takie że lewarek zmiany biegów chodzi bardzo luźno. Ciężko jest też "trafić" w odpowiedni bieg 1-5, wstecznego w ogóle nie mogę wbić. Udało mi się trafić na 3 i z niej ruszyłem i jakoś dojechałem do domu. Na szczęście było dosyć blisko. Myślałem że coś się urwało przy drążku, rozebrałem tunel, ale nie zauważyłem żeby coś było nie tak. Wszystko jest na swoim miejscu i dobrze się trzyma. Czy ktoś wie gdzie może być problem? W skrzyni, czy może coś się gdzieś rozłączyło? Dodam, że jak wracałem, to na nierównościach słyszałem jak coś się obija przedniej części auta.
markus85 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Mogło Ci zerwać poduchę ale czy na tyle aby nie wchodziły biegi? wjedź na kanał i zobacz czy silnik i skrzynia wisi na poduchach, jeśli ok, no to pewnie skrzynia się wysypała, generalnie od lewarka biegów leci sobie pręt do samej skrzyni, ale tam nie ma się co uszkodzić.
pox Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Z tego co widziałem pod mieszkiem, to z lewarka wychodzą 2 cięgna i oba się poruszają. A żeby wrzucić jakiś bieg do przodu to trzeba odpowiednio złapać lewarek i zrobić jakby dźwignię. Gdy zdjąłem mieszek to luz jest do przodu i do tyłu - na takich ślizgach. Biegi wchodzą bez zgrzytu, a gdy już wchodzi jakiś bieg to czuć opór w skrzyni. Mam nadzieję że to tylko urwało się coś co trzyma jedno z tych cięgien - skrzynia była po remoncie.
Młodzik Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 też obstawiam wybierak, jak by były poduchy to wpierw byś miał objawy typu bardzo mocno drżący lewarek
pox Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Możecie powiedzieć o jaki wybierak chodzi i czy można go w miarę łatwo wymienić?
Młodzik Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 chodzi o to coś co masz pod mieszkiem i to raczej w komplecie jest z cięgnami
pox Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Byłem dzisiaj w warsztacie. Po podniesieniu samochodu okazało się, że w skrzyni urwał się gwint od śruby oznaczonej numerem 40 (sama śruba została pewnie gdzieś na drodze). Próbowali wkręcić większą śrubę, ale nie dało się. Trzeba zdejmować skrzynie i albo robić redukcję, albo zaspawać.
Młodzik Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Opublikowano 17 Sierpnia 2011 jeśli wiążesz przyszłość z tym autem to nie baw sie w spawanie,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się