Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciepły czy zimny stuka


dani270

Rekomendowane odpowiedzi

tak, mowa cały czas o czujniku cieczy chłodzącej

ale z tego co wiem to sa chyba 2 czujniki ? jeden w tym króćcu przy glowicy a 2 to nie wiem zbytnio gdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy przeczytalem dzis na naszym wspanialym forum na temat zbyt mocno napelnionych olejem popychaczy (http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=9803.msg122221;highlight=jak+sprawdzic+popychacze#msg122221) to jest dosc mozliwe w moim przypadku bo nowe popychacze zaczely stukac po paru minutach pracy silnika, dodam ze probowalem wciskac stare popychacze kladac na podlodze plaska powierzchnia w dol i od gory wciskajac je raczka od mlotka calym ciezarem i zadnego nie szlo wcisnac ani troche. Jest jakas mozliwosc sprawdzenia czy nie za mocno sie napelnily popychacze? I co moze byc zbyt mocnego napelnienia przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke watpie by ktorys z popychaczy padl. Naciskajac je srubokrentem wszystkie ladnie ciezko sie wciskaja :mysli:

Czy przed wymiana popychaczy miałeś ten dźwięk? Jeżeli nie to może być ich wina mimo, że sprzedał ci je znajomy? Uprzednio pytałem się cię o ich cenę ponieważ, oryginalny popychacz INA przed zawirowaniami kursów w firmie GETEM kosztował mnie ok 90 zł. Ponadto popychacze INA występowały w kwotach po 15, 30 i ok 70 zł za sztukę. Przy tych elementach ważna sprawą jest materiał z którego zostały wykonane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszke watpie by ktorys z popychaczy padl. Naciskajac je srubokrentem wszystkie ladnie ciezko sie wciskaja :mysli:

Czy przed wymiana popychaczy miałeś ten dźwięk? Jeżeli nie to może być ich wina mimo, że sprzedał ci je znajomy? Uprzednio pytałem się cię o ich cenę ponieważ, oryginalny popychacz INA przed zawirowaniami kursów w firmie GETEM kosztował mnie ok 90 zł. Ponadto popychacze INA występowały w kwotach po 15, 30 i ok 70 zł za sztukę. Przy tych elementach ważna sprawą jest materiał z którego zostały wykonane.

...dokładnie..zamawialiśmy na sklep: Hans-pries, FEBI, RUVILLE, i wszystkie były INA...a ceny bardzo dużo się różniły... może się popychacz źle ułożył??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do popychaczy to mysle ze nie sa jakies badziewne bo sa sprzedawane po ok 36 zl ja mialem troszke inna cene ale to mniejsza o to. Na poczatku watku pisalem ze przed wymiana tak samo walily.Mysle ze jak przeczytacie temat od poczatku to bedzie wam latwiej rozszyfrowac ta zagadke. A moze byc tak ze cisnienie na manometrze podczas mierzenia bedzie takie jak powinno a smok by byl przytkany i np. na slabo olej przepuszczal i w wyniku tego by szklanki graly?Na starych 2 szklankach widzialem po rysce tak na ok 3mm ale po odpowietrzeniu ich ich praca wyglada tak jak poizostalych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie troche czasu minelo ale przyczyna zlokalizowana dobrym uchem kuzyna:D Okazalo sie ze silnik zostal przegrzany tloki zostaly przetarte i powstaly luz powodowal ten stukot. Jestem w trakcie wymiany tlokow ale wczoraj pradu braklo przez ta zime i duzo nie narobilismy.Nie wiedzialem ze silnik byl przegrzany bo takiego juz kupilem. Po robocie dam znac jak chodzi.

Operacja zrobiona tloki poszly na wymiane i stuki zniknely a silnik zrobil sie duzo bardziej elastyczny nie dymi i nie czuc z wydechu nie spalonej ropy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...