saint4 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 1,9 tdi najpierw kopci a później biały dym co to moze byc?? coś poważnego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturoo 21 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 vag + logi ,jakichś płynów ubyło(oleju? ,płynu ze zbiorniczka wyrównawczego?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint4 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 olej byl wymieniany kilka dni temu, jeszcze jutro sprawdze czy czegos nie ubylo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LU_Angel 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Biały dym = uszczelka pod głowicą..... wpiernicza ci chłodziwo i wali w wydech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 O jakim silniku (jego symbol) mowa w tym temacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SkOs 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 niby CAG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Z pewnością nie CAG bo chodzi o 1.9 TDI ale jaki to już tajemnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint4 1 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 oznaczenie bede mial jutro bo to nie moje auto ale 105 km, passat 2005 rok, nie mialem czasu zeby dzis popatrzyc i sie temu przyjrzec, jutro more info, Biały dym = uszczelka pod głowicą..... wpiernicza ci chłodziwo i wali w wydech tez tak myslalem ale wole najpierw poznac zdania expertow jak mozna sprawdzic jeszcze ze to uszczekla jest na to jakis sposob?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 najpierw kopci na czarno a potem pokazuje się biały dym tak...?? a powąchaj ta białą chmurę dymu i co w tym czuć -ropę czy płyn chłodzący?? posiada DPF?? pewnie chyba taak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Jeśli jest to BLS to posiada DPF, jeśli inny to nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 oznaczenie bede mial jutro bo to nie moje auto ale 105 km, passat 2005 rok, nie mialem czasu zeby dzis popatrzyc i sie temu przyjrzec, jutro more info, Biały dym = uszczelka pod głowicą..... wpiernicza ci chłodziwo i wali w wydech tez tak myslalem ale wole najpierw poznac zdania expertow jak mozna sprawdzic jeszcze ze to uszczekla jest na to jakis sposob?? jest...są takie przyrządy diagnostyczne, przykłada sie do zbiorniczka wyrównawczego i to coś zmienia kolor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Można zmierzyć zawartośc spalin w płynie chłodniczym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 to jest tzw Test na zawartość CO2w układzie chłodzenia.test jest naprawde wiarygodny ale jeśli jest drobna nieszczelność test nic nie pokaże...to tak na marginesie... uwarzam ze przyczyny trzeba szukać: -wtryski, -filtr czastek stałych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Tak jak Sotom napisał test trzeba zrobić ale nie zawsze jest wiarygodny, na forum było już wiele przypadków wydmuchanej uszczelki a tester nie wskazywał obecności spalin w płynie chłodzącym Jako, że ostatnio przerabiałem temat to napiszę jak ja się zorientowałem, że uszczelka jest walnięta. Symptomów jest kilka ale nie wszystkie muszą wystąpić. - spaliny w zbiorniczku - tester zawartości spalin (u mnie nic nie wykazał), po ostrej jeździe palec do zbiorniczka i wąchasz, jak czuć spaliny to już wiesz (u mnie tak było), spójrz czy nie ma tłustych plam (oczek tłuszczu jak w rosole). - osad na korku tzw. kawa z mlekiem, osad na bagnecie oleju - sprawdź czy po ostrej jeździe nie wywala Ci płynu zbiorniczkiem i czy wąż idący od zbiorniczka do chłodnicy nie jest twardy - problemy z ogrzewaniem - biały dym tyle, że do tej pory nie wiemy czy ubywa Ci płyn chłodniczy :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint4 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 wiec tak, plynu chlodniczego ubylo ale troszke, korek jest czysty, nie widac zadnnych zabrudzen, chcialbym sprawdzic tez ogrzewanie ale jest to technicznie nie mozliwe, wystarczy ze otworze drzwi i jest 35 c w samochodzie :polew:bialy dym jest, po odpaleniu najpierw czarny a pozniej bialy[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 14:10_________________________________________________ to jest tzw Test na zawartość CO2w układzie chłodzenia.test jest naprawde wiarygodny ale jeśli jest drobna nieszczelność test nic nie pokaże...to tak na marginesie... uwarzam ze przyczyny trzeba szukać: -wtryski, -filtr czastek stałych. filtra czastek nie ma !! ja mam przy b8 i spalin prawie nie widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SotoM 20 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 sprawdzono ?? : -synchronizacje rozrzadu, -prace pompek, -jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint4 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie: oki jutro sprobuje, a jakzapach moge poczuc?? ropy??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 19:46_________________________________________________ sprawdzono ?? : -synchronizacje rozrzadu, -prace pompek, -jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym. rozrzad byl robiony kilka dni temu, praca pompek?? tzn , silnik zapala bez problemu na zimnym i rozgrzanym!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie: oki jutro sprobuje, a jakzapach moge poczuc?? ropy??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 19:46_________________________________________________ sprawdzono ?? : -synchronizacje rozrzadu, -prace pompek, -jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym. rozrzad byl robiony kilka dni temu, praca pompek?? tzn , silnik zapala bez problemu na zimnym i rozgrzanym!! Zapach spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint4 1 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 A wąchałeś płyn chłodniczy? Przepałuj trochę i powąchaj :gwizdanie: oki jutro sprobuje, a jakzapach moge poczuc?? ropy??[br]Dopisany: 22 Sierpień 2011, 19:46_________________________________________________ sprawdzono ?? : -synchronizacje rozrzadu, -prace pompek, -jak silnik zapala na zimno i na rozgrzanym. rozrzad byl robiony kilka dni temu, praca pompek?? tzn , silnik zapala bez problemu na zimnym i rozgrzanym!! Zapach spalin oki jutro sprawdze...tzn powacham armistead ......twoje b5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się