odison Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 wciskasz czujnik do oporu, mierzysz suwmiarką potem delikatnie wycofujesz i mierzysz mozna tez wcisnąc szczelinomierz gr. 0.7mm pomiedzy czujnik a pierscien ale to nie bedzie łatwe Zrobilem tak jak kazales podlaczylem pod VAG-a i wyskoczyl mi blad czujnika z lwej strony... co to oznacza ze jest do wymiany?? czy wyjac go i przeczyscic??
Dev Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 jezeli pojawil sie blad to jest uwalony czujnik lub kabel
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się