Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Wymiana Tarcz i klocków tył


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wciskasz czujnik do oporu, mierzysz suwmiarką

potem delikatnie wycofujesz i mierzysz

mozna tez wcisnąc szczelinomierz gr. 0.7mm pomiedzy czujnik a pierscien ale to nie bedzie łatwe

Zrobilem tak jak kazales podlaczylem pod VAG-a i wyskoczyl mi blad czujnika z lwej strony... co to oznacza ze jest do wymiany?? czy wyjac go i przeczyscic??

Opublikowano

jezeli pojawil sie blad to jest uwalony czujnik lub kabel

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...