JarusKK 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Witam Mam ADR z instalacja LPG na zimnym silniku jak zapale go i zaczynam jazde jest ok ale jak silnik rozgrzeje się tak konkretnie to tak jak by tracił moc :/ i to nie ma różnicy czy na Benzynie czy na LPG :/ silnik pracuje równo nie ma żadnych zaburzeń w pracy, kwestja jest tylko w tej utracie mocy;/ niestety nie mam mozliwości porównania z innym;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 to samo mam xD nie dużo ale spada moc ciekawe co Tu pomogą ja mam wąż od odmy rozerwany zrobię za tydzień i dowiem się czy to tego przyczyna; p ale wątpię ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel87 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 podepne sie do tematu, rowniez to samo odczuwam;/ ciekawe co jest przyczyna tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 ja odczuwam to tylko na obrotach 3000-3400 jest spadek mocy, a Wy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel87 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ja wlasnie w tym zakresie jak jest cieply:) a jak zimny to zwija sie inaczej od samego dolu a jak sie rozgrzeje to w tym zakresie mizernota i ogolnie od dolu;/. Wiem ze to nie jest zadne V6 ale na zimnym troche lepiej sie zbiera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rastafaraj87 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 no ja mam podobnie nie zawsze co prawda ale jednego dnia ma lepszego buta a drugiego jest słabsza . Mi do głowy przychodzi katalizator może dusić silnik . Musze podjechać kiedyś do tłumikarza niech go wytnie w piz*ziu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 22 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2011 ja mam strumienicę ciekawe co może być mam to samo co Wy, raz ok a raz lipa i na zimnym śmiga dobrze ;D może ADR'y tak mają hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iceweed 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Na zimnym silnik większą dawke dostaje także może sprawdź sobie ciśnienie paliwa na rozgrzanym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Ja mam to na LPG i PB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Heh no i u mnie na LPG i na PB jest to samo :/ ciężka sprawa z tym brakiem mocy :/ nad tym katem też myslałem ale to objawami była by także nierówna praca silnika i dziwne zachowanie :/ a u mnie obroty są idealne:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 23 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2011 u mnie też nierówna praca heh, czyli to samo co ja heh czekamy może jakieś pomiary nam pomogą albo się wkurwię i oddam samochód do mechanika wyłożę 500 zł i rób k**wa. Bo normalnie czasami mnie to wkurza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ciężko ci będzie znaleźć dobrego mechanika u mnie jest to samo raz lepiej raz gorzej na forum raczej nikt nie jest w stanie nam pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 moze przepływomierz :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 przepływki już miałem 3 na podmianę i wiele innych czujników podmieniałem odpowiedzialnych za sterowanie silnikiem i nie ma poprawy . Jeszcze stawiam na kompa może z nim coś nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bediks 2 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 błedy jakies wyrzuca vag?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 niestety brak błędów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarusKK 0 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2011 A ja juz wiem co i jak :) w silnikach wolnossących powietrze do cylindra jest dostarczane bezpośrednio czyli filtr przepustnica i cylinder dopóki powietrze jest zimne i silnik jest w miarę zimny to jest ok silnik zawsze chodzi lepiej i efektywniej na zimnym powietrzu:) a kiedy rozgrzewa sie wszystko to i powietrze zanim dotrze do cylindra staje sie ciepłe i silnik traci na efektywności :/ Dlatego w silnikach z doładowaniem są montowane chłodnice powietrza aby chłodziły ono powietrze które dostarczane jest pózniej do cylindra pod ciśnieniem większym jak ciśnienie atmosferyczne. Wiec problem rozwiązany silnik wolnossące tak maja a im dłuższy układ ssania tym gorzej. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marko367 0 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 podejrzewam że za temperaturę powietrza w kolektorze jest odpowiedzialny czujnik powietrza zasysanego i on daje sygnał do kompa . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vinox 0 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 ja mam wymienianą przepustnice i odma do poprawki przewód ;D jest na forum jak zrobić logi np przepływomierza ? bo mam Polski Vag 4.9 ale tam chyba nie ma takich możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się