Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] wtryski

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

czy te wtryski http://www.allegro.pl/item311249840_nowe_wtryskiwacze_1_9_tdi_audi_vw_seat_skoda_w_w_.html

zwieksza moc b5 ahh? czy lepiej szukac czegos innego. jakies propozycje?

dzieki za pomoc

zmien koncowki np. od AXG lub AHY [bylo na forum .. poczytaj]

Opublikowano

to juz wyczytalem :) ale dzieki za odp.

tyle, ze nikt nie udzielil jeszcze konkretnej informacji czy lepiej AXG czy AHY.

Niby sa podobne, ale... :) jestem laik w tych sprawach, dlatego tak sie dopytuje.

I jeszcze jedno pytanko, no dwa:

- jaki mniej wiecej jest koszt zakupu :) ?

- czy ktos wie, gdzie mozna kupic te konkretne modele, albo ma kos do sprzedania?

dzieki za pomoc

Opublikowano

koszt okolo 1tys zlotych,ostatnio na allegro widzialem AXG...

Opublikowano

Wlasnie gadalem z kumplem, ktory pracuje w sklepie z czesciami i mi powiedzial, ze to sa wtryski do silnikow 2,5 tdi??? to beda pasowacdo mojego 1,9 ahh? :confused4:[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 10:27 _________________________________________________

http://www.allegro.pl/item305922210_bosch_koncowki_wtryskow_axg_asv_afn_grupa_vw.html czy te beda dobre i czy tylko to wystarczy kupic i wymienic?

moze zadaje glupie pytania, ale zanim cos kupie to musze sie sporo dowiedziec :gwizdanie:

szkoda wywalac kase w bloto

Gość MorgothV8
Opublikowano

kupić, zamontować i ustawić - conajmniej młotkiem na pompie (dawkę - na +/- 3-3,5 mg/R), ale lepiej program pod wtryski zapodać np. u Rogala

Opublikowano

Wlasnie gadalem z kumplem, ktory pracuje w sklepie z czesciami i mi powiedzial, ze to sa wtryski do silnikow 2,5 tdi??? to beda pasowacdo mojego 1,9 ahh? :confused4:[br]Dopisany: 14 Luty 2008, 10:27 _________________________________________________

http://www.allegro.pl/item305922210_bosch_koncowki_wtryskow_axg_asv_afn_grupa_vw.html czy te beda dobre i czy tylko to wystarczy kupic i wymienic?