Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Pytanie o swap na 1.8T


Adrianek20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie które mnie nurtuje, jestem posiadaczem samochodu z silnikiem ALT i chce go zmienić na silnik 1.8T i mam pytanie czy to jest możliwe, a jeśli tak to na co muszę zwrócić uwagę przy doborze silnika. Jak jest z mocowaniami tych silników i co ze skrzynią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było pytanie na temat zmiany 1,8 na 1,8T w B5 i ogólnie wyszło że za dużo przeróbek ogólnie da sie zrobić ale najlepiej trzeba by posiadać całą drugą a przynajmniej cały przód na swapa. Wiec myśle że u ciebie bedzie podobnie. Ogólnie wszyscy odradzali. Duże koszta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kupić kompletny BFB lub BEX, bo będą najświeższe, albo coś z Exeo. Do tego musi być sterownik silnika, wiązka silnika, intercooler, mocowania i poduszki silnika, rury intercoolera, kompletny wydech no i prawdopodobnie skrzynia biegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich przeszukałem forum i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na pytanie które mnie nurtuje, jestem posiadaczem samochodu z silnikiem ALT i chce go zmienić na silnik 1.8T i mam pytanie czy to jest możliwe, a jeśli tak to na co muszę zwrócić uwagę przy doborze silnika. Jak jest z mocowaniami tych silników i co ze skrzynią

W którymś z wątków pojawiła się koncepcja, że jest możliwy i to dosyć prosto, swap na 2.0 (T)FSI. Bloki podobno te same, kwestia zmiany silnika, kompa i podłączenia :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którymś z wątków pojawiła się koncepcja, że jest możliwy i to dosyć prosto, swap na 2.0 (T)FSI. Bloki podobno te same, kwestia zmiany silnika, kompa i podłączenia :cool1:

Fakt... czytałem o tym w zeszycie do samodzielnego kształcenia :cygaro:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli upierasz się na swapa to jedyna opcja jaka jest sensowna bo sam to przeliczałem i kalkulowałem i przerabiałem i robiłem, to kupienie ANGOLA lekko draśniętego, przerzucenie wszystkiego i sprzedanie reszty na części. Wychodzi się na zero albo nawet idzie parę złotych zarobić :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee tam jak dobrze trafisz i masz kogoś sensownego do swapa to po sprzedaniu swoich części myślę że w 2000 sie zmieścisz spokojnie.

na forum były ostatnio dwa zestawy całe na swapa 1.8t za 2500zł[br]Dopisany: 25 Sierpień 2011, 18:54_________________________________________________poszukaj dobrze to spokojnie sie zmieścisz pogadaj z Nosbem może coś ma takiego.... mój już komuś zeswapował ale może coś mu sie trafi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy nikt z was nie wie czy trzeba dużo przerabiać w mojej Adeli żeby ten 1.8t włożyć ?? Gdzieś ktoś pisał ze te silniki maja takie same mocowania i tego nie trzeba ruszać. Jak wy sądzicie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do kosztów to zależy czy chcesz robić to sam?? czy zlecić jakiemuś mechanikowi? Bo jeśli ta druga opcja to z kasą może Cie wyjść sporo i wiadomo jak to po swapie zawsze z czasem wyjdzie to i owo do zrobienia - w przypadku gdy ktoś Ci to zrobi będzie z Ciebie ciągnął kasę niestety za każdą pierdołe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abdul81 może swój motor mu sprzedaż

no tylko kolega chce chyba lajtowo zrobić ze 150kucy a nie ponad 300 :mysli:

no ale jeśli był by chętny na 2.7 po sofcie to chętnie sprzedam cały kompletny swap i przynajmniej mocy nie będzie mu brakować hehe

tylko nie wiem czy przepaść jaka jest w spalaniu między jego silnikiem a moim go nie zwali z nóg :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abdul81 może swój motor mu sprzedaż

no tylko kolega chce chyba lajtowo zrobić ze 150kucy a nie ponad 300 :mysli:

no ale jeśli był by chętny na 2.7 po sofcie to chętnie sprzedam cały kompletny swap i przynajmniej mocy nie będzie mu brakować hehe

tylko nie wiem czy przepaść jaka jest w spalaniu między jego silnikiem a moim go nie zwali z nóg :polew:

jeden problem FWD :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

abdul81 może swój motor mu sprzedaż

no tylko kolega chce chyba lajtowo zrobić ze 150kucy a nie ponad 300 :mysli:

no ale jeśli był by chętny na 2.7 po sofcie to chętnie sprzedam cały kompletny swap i przynajmniej mocy nie będzie mu brakować hehe

tylko nie wiem czy przepaść jaka jest w spalaniu między jego silnikiem a moim go nie zwali z nóg :polew:

jeden problem FWD :wink4:

to przy okazji i Q sie doreza :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W którymś z wątków pojawiła się koncepcja, że jest możliwy i to dosyć prosto, swap na 2.0 (T)FSI. Bloki podobno te same, kwestia zmiany silnika, kompa i podłączenia :cool1:

Fakt... czytałem o tym w zeszycie do samodzielnego kształcenia :cygaro:

??? Chciałbym więcej wiadomości na temat przekładki ALT na 2.0(T)FSI.Lub namiary na obeznanego w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz kompletny silnik, wyjmujesz stary. Przekladasz, programujesz i :slina:jeździsz :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...