YATES Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Kupiłem,zainstalowałem i dokonałem aktywacji legalnego Offica 2007 ale przy wejściu np. na Worda lub Exela wyświetla się napis "wersja aplikacji Office nie zgadza się" po czym naciskam OK i dopiero wtedy wchodzi mi na program ?? Co jest grane ??
adamq Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 A miałeś wcześniej zainstalowanego jakiegoś Office'a? Jeżeli tak, to odinstaluj tego 2007, przeczyść rejestr i zainstaluj go ponownie.
YATES Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Opublikowano 15 Lutego 2008 Miałem ale taką wersję próbną na kilkadziesiąt otwarć ,która była zainstalowana w nowym laptopie. Jak się czyści ten rejestr ?
fahrenheit Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 sciagnij z sieci jakis program w stylu regclean, albo recznie usun wszystkie klucze offica, ale wydaje mi sie ze to i tak nie pomoze, bo napewno ma jeszcze jakies biblioteki w systemie, ale probuj wszystkiego, zanim dopuscisz sie formatu :gwizdanie:
YATES Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 Wyczyściłem wszystko związane z Officem,zainstalowałem drugi raz i problem zniknął .Dzięki - można zamknąć.
Gość Trzeniu Opublikowano 16 Lutego 2008 Opublikowano 16 Lutego 2008 btw. bardzo fajna jest ta wersja 2007 :th:
YATES Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Opublikowano 16 Lutego 2008 I najważniejsze,że licencja do użytku domowego pozwala na instalację na trzech komputerach :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się