Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Logi kopci na czarno


Mauros88

Rekomendowane odpowiedzi

Z Na wstepie wybaczcie to sa moje pierwsze samodzielnie zrobione logi wiec prosze o wyrozumialosc:)

Moj pacjencik na pelnym gazie dosyc kopci na czarno. W lusterku tego nie widac ale ostatnio jechalem za moja audi innym autemi to kopcenie jest dosc znaczne.

Nie wiem dlaczego nie odczytuje mi korekcji wtrysku na 4 cylindrze logu 13.Jezeli cos zle wykonalem poprawie jak bedzie potrzebna. Za kazda pomoc serdeczne dzieki.

Pozdrawiam

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55547.html

Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55548.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55550.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55551.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55552.html

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55553.html

Grupy: 003,011 Dyn - http://vaglog.rtnet.pl/azew_55549.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przykapca bo przepływka mierzy mniejszą masę powietrza. Albo filtr powietrza do wymiany albo przepływka do czyszczenia bezdotykowego np. spray'em albo jedno i drugie. Pozostałe logi OK z jedną uwagą - w silnikach czterocylindrowych na pompie wtryskowej nie loguje się grup 014, 018 i 023 bo nic one nie wnoszą. W dynamicznych mogły być jeszcze logowane grupy 000, 004 i 008. Wersja sterownika silnika w Twoim aucie nie obsługuje wskazań korecji na wszystkich 4 cylindrach. Trzeci cylinder jest traktowany jako wzorcowy (punkt odniesienia) i nie jest pokazany w grupie 013 a pole dot. cyl. 3 to w rzeczywistości wskazanie korekcji na 4 cylindrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki kolego bardzo za wyjasnienie cosnie cos. Filtr wymieniony byl niedawno wiec trzeba przeplywke wyczyscic.A to teraz juz wiem o co chodzi z tym 4cyl a juz myslalem ze cos padlo i nie podaje wartosci:) Moglbys kolego powiedziec w ktorymlogu i ktora wartosc pokazuje przeplywka?Zebym mogl sprawdzicpo czyszczeniu i porownac wyniki.

Jeszcze raz dzieki

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzenie przepływki to logowanie dynamiczne grup 003 z 011 i 008 z 010 - wtedy ładnie widać jak mierzy przepływka.

Jej wskazania są uzależnione od rzeczywistej wartości ciśnienia doładowania bo to turbo zasysa powietrze z dolotu poprzez filtr powietrza a przepływka tylko mierzy tę masę powietrza. Pomiar z przepływki jest widoczny zarówno w logu 003 (MAFactual) jak i w 008 (I.Q. via air mass).

Jeśli turbo niedomaga to i przepływka będzie mierzyć mniej i odwrotnie - przy uwalonej przepływce turbo będzie się dłużej zbierać.

W grupie 003 MAFactual ma być większe od MAFspecified czyli powyżej 850 mg/skok do 4000 obrotów a w 008 I.Q via mass ma być większa od I.Q. via rpm (torq).

Małe P.S.

Przemek jest zwolennikiem logowania grup pojedynczo a ja podwójnie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grupy: 003,011 - http://vaglog.rtnet.pl/azew_56013.html

Tyle zdarzylem zrobic bo mi laptop padl calkiem i nie mam czym dalej zrobic logow. Z tego co mi sie wydaje to przeczyszczenie przeplywki pomoglo co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki mały OT : Czym czyściłeś przepływomierz ? Mnie w weekend również czeka taki zabieg :gwizdanie:

Czy pomogło ? Według mnie troszeczkę , ale ja znawcą nie jestem :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie byla tak tragicznie zabrudzona wiec wystarczylo sprezone powietrze przyniezbyt duzym cisnieniu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masakra, sprzężonym powietrzem czyścić przepływke, element pomiarowy należy odtłuścić, na tym polega czyszczenie, sprzężone powietrze można tylko popsuć przepływkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardziej chodzilo mi o ta kratke przed przeplywka niz o sama przeplywke.Przeplywka byla wykrecona jak czyscilem kratke powietrzem wiec nic jej nie bedzie :) Sam przeplywomierz tylko z gory wyczyszczony powietrzem a czujnik zostawiony w spokoju zle tamto ujalem za pomylke sory:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...