Dom3l Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Kłaniam Wczoraj wymieniałem wahacze górne i nie obyło się bez użycia flexa na śrubie mocującej. W związku z tym lewy przedni czujnik oblepił się opiłkami metalu i wygląda jak mały "jeż" - wiadomo jest to w końcu magnes. Co mogłem to wyczyściłem ale nie wyciągałem samego czujnika. Po złożeniu wszystkiego razem i ruszeniu zapaliła się kontrolka od ABS i czerwony wykrzyknik. Podłączyłem VAG'a i wyszło, że błąd czujnika. W związku z tym pytanie, czy te opiłki generują błąd gdyż sam czujnik jest nimi oblepiony i wystarczy wyczyścić wszystko dokładnie aby po skasowaniu błędu wszystko było ok? Oczywiście skasowanie obecnie błędu nic nie daje bo za chwilę znów wychodzi. Może ktoś miał kiedyś podobną sytuacje? Podczas wymiany wahaczy sam czujnik nie był ruszany. Dziękuje
Dev Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 wyczysc go dokładnie i sprawdz okablowanie
Dom3l Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Wyciągnąłem czujnik ABS i co się okazało, na jego końcu dokładnie tam gdzie styka się z przegubem była ładna kupka opiłków sklejona w coś jak by kłębuszek :>. Wyczyściłem wszystko dokładnie z opiłków wsadziłem czujnik na miejsce i po problemie. ABS działa, błędów brak. Na przyszłość jeśli będziecie kombinować coś przy zawieszeniu, piłować, ciąć itp zwróćcie uwagę czy opiłki metalu nie dostaną się w okolice omawianego czujnika. Jeśli tak, zróbcie jak ja i po problemie. Temat do zamknięcia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się