bialy4 Opublikowano 2 Października 2006 Opublikowano 2 Października 2006 Mam problem bo oddalem samochód do naprawy ale mechanik zwyczajnie się nie znał i przy wyjmowaniu rolki napinacza rozrządu nie zabezpieczył hydraulicznego napinacza który się maxymalnie wysunął. Takie coś w intercarsie kosztuje 360 zł. Mam pytanko czy można go ponownie wcisnąć i czy będzie działał normalnie. :roll:
wicior123 Opublikowano 2 Października 2006 Opublikowano 2 Października 2006 co to za mechanik jak sie zna ??!! a poza tym u mnie jest tak ze jesli machanik cos spier... do on płaci a nie ja
bialy4 Opublikowano 3 Października 2006 Autor Opublikowano 3 Października 2006 I tak powinno być. Ja chyba go do tego zmusze. I chyba trzeba zmienić mechanika.
dark79 Opublikowano 3 Października 2006 Opublikowano 3 Października 2006 po wsunieciu powinno być ok, ale zawsze jest jakies ale i może ciec
prasulek Opublikowano 6 Października 2006 Opublikowano 6 Października 2006 po wsunieciu nie powinno sie nic dziac, ja go calkiem rozmontowalem bo nie chodzil i zalalem swiezym olejem z amortyzatora i jest jak nowy. Tylko przy wsuwaniu musisz uzbroic sie w cierpliwosc bo dosc wolno to idzie ale tak powinno byc.
Gajzer Opublikowano 8 Października 2006 Opublikowano 8 Października 2006 I tak powinno być. Ja chyba go do tego zmusze. I chyba trzeba zmienić mechanika.nie chyba tylko na pewno;) taka mała rada , a to co spi... niech pokrywa koszta!!!
Gość Kubowy Opublikowano 13 Listopada 2006 Opublikowano 13 Listopada 2006 Właśnie przetrenowałem napinacz w swojej bryce. W moim roczniku 1994 producent zaleca wymianę napinacza na nową wersję bo jest wadliwy. Tak w ogóle to ciężko nawet dostać starego typu rolkę. Mój mechanik chciał być dobry i postarał się o taką rolkę i wymienił komplet jak się należy ale bez samego napinacza. Po 6000 km napinacz sie rozleciał - na szczęście nic się nie stało ale... koszt wymiany napinacza to 250zł (zamiennik, oryginał 510 ) do tego stara rolka nie pasuje i trzeba było zmienić również na nowy typ no i pasek o 1ząbek inny W sumie nic nie zaoszczędziłem bo prawie cały rozrząd poszedł do wymiany jeszcze raz 530zł + ropbota 120 = 650zł. Gdybym od razu wymienił wszystko na nowszy typ byłoby OK za pierwszym razem. Może to przypadek że rozsypał się napinacz ale nie bez powodu producent uznał go za szmelc i zaleca zmianę konstrukcyjną. Mam nadzieję że dzieki mojemu przykremu doświadczeniu będziecie mogli zaoszczędzić kasy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się