Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Czy brak kata powoduje palenie sie kontrolki check engine


yeti26

Rekomendowane odpowiedzi

mam do kupienia a4 2001r silnik 2,0 benzyna i pali sie kontrolka w/w i czy to jest wina braku katalizatora , tak mowi sprzedajacy. czy to prawda ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli do salonu audi trzeba sie wybrać chyba ze ktos ma z kuj-pom tego vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie ma nikogo takiego, może jest ktoś z tym vagiem z torunia lub bydgoszczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie ma nikogo takiego, może jest ktoś z tym vagiem z torunia lub bydgoszczy

Napisz na Spotach Kujawsko-Pomorskich i kup jakis szescipak browca to ci ktos podepnie kompa :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie ma katalizatora-chceck będzie się świecił-otwórz maskę i zobacz,czy jest katalizator-na katalizatorze masz sondę -więc jeśli ona jest odpięta-powoduje to błąd i zapalenie checka,lub jeśli jest wspawana rura i do rury jest wkręcona-też się zapali check w zdecydowanej większości przypadków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jak są dwie sondy to druga odpowiada za sprawność kata najlepiej odpiąć kabelek na około 45 minut od akumulatora jak powinno sie wykasować błędy koszt wycięcia drugiej sondy aby nie było check około 500zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie w tym silniku za dużo elektroniki :>

daj sokój :wink4: odpinasz klemy na ok.45minut i check gaśnie... :gwizdanie:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz racje a za 160km znów check

jak nie usuniesz usterki-to normalne,że powróci,ale jeśli chodzi o sam fakt zgaszenia-to zgasisz resetując komputer :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie w wersji z EOBD, musisz miec sprawny kat albo usuwac trzeba drugą sondę w ECU

inaczej CHECK i nadmierne spalanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak przechodziłem to w silniku u siebie wyciąłem kata i błąd kata powracał do momentu aż programowo nie wyciąłem sondy od kata teraz mam spokój przejechałem 1000km i spokój

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie w wersji z EOBD, musisz miec sprawny kat albo usuwac trzeba drugą sondę w ECU

inaczej CHECK i nadmierne spalanie

przecież u siebie tak gasiłem w dwóch przypadkach,raz,jak silnik wpadł w tryb awaryjny z powodu jazdy bez ciśnienia oleju,a drugi raz,jak założyłem wtryski 320cc,bez korekty ciśnienia paliwa-w obu przypadkach wystarczyło odpiąć klemy na jakieś 45 minut :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik juz przerabialismy ten temat, jakis rok temu, pamiętasz ???

nie ma co cudówac z klemami i innymi półsrodkami

ingerencja w ECU i po kłopocie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dominik juz przerabialismy ten temat, jakis rok temu, pamiętasz ???

nie ma co cudówac z klemami i innymi półsrodkami

ingerencja w ECU i po kłopocie

nie no zgadza się,ze ingerencja i po kłopocie,chodzi o fakt zgaszenia kontrolki :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...