Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę Logów


lukasn1

Rekomendowane odpowiedzi

BS 000

BS_000.jpg

BS 003

BS_003.jpg

BS 004

BS_004.jpg

BS 011

BS_011.jpg

Dynamiczne 000

Dynamiczne_000.jpg

Dynamiczne 001

Dynamiczne_001.jpg

Dynamiczne 003 004 008

Dynamiczne_003_004_008.jpg

Dynamiczne 010 011 001

Dynamiczne_010_011_001.jpg

Statyczne 000

Statyczne_000.jpg

Statyczne 001

Statyczne_001.jpg

Statyczne 003

Statyczne_003.jpg

Statyczne 004

Statyczne_004.jpg

Statyczne 007

Statyczne_007.jpg

Statyczne 013

Statyczne_013.jpg

Statyczne 023

Statyczne_023.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

korekcje sa dziwne

dawka paliwa za mala

wybic kata, sprawdzic szczelnosc podcisnien oraz szczelnosc aktuatora, nie krecil nikt sztanga ?

egr zaslepiony badz zasyfiony badz brak podcisnienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Katka sprawdzałem niby ok egr niesprawny zwór rozwalony.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 19:09_________________________________________________Sztangę ja nie ruszałem ale poprzedni właściciel to nie wiem od początku jest słaby z dołu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawka nastawnikiem czyli jak mam zwiększyć.[br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 19:38_________________________________________________Vag-em czy jakoś na pompie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego a mógł byś mi wytłumaczyć dokładnie co i jak z tym zwiększeniem na pompie bo nie wiem zbytnio jak mam to zrobić. [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 20:36_________________________________________________Dobra już wiem gogiel wie wszystko lub prawie wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałeś klarowne odpowiedzi, zrób z tym porządek. Jak nie będzie lepiej, będziemy szukać dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pełni rozgrzanym silniku wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne typu nawiew, radio, światła i w logu 001 musisz zrobić korektę dawki na 3mg 1,58V, tu masz jak to zrobić tylko nie luzuj tej dziwnej śrubki:

układ podciśnienia nie szczelny, przepatrz wężyki w okolicy N75 i N18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe logi po zwiększeniu dawki.

Dynamiczne 000 001 003

dynamiczne_000_001_003.jpg

Dynamiczne 004 008 010

Dynamiczne_004_008_010.jpg

Dynamiczne 011

Dynamiczne_011.jpg

Statyczne 001 013 003

Statyczne_001_013_003.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo budzi sie duzo szybciej :) zreszta to czuc chyba juz co ? ale jeszcze jest za pozno

pytanie czy sztanga jest wciagana po odpaleniu pod ogranicznik ?

mozesz odkrecic 2 sruby od gruchy i ja podwiesic i zrobic loga,

ale ja to bym zmierzyl podcisnienie, sprawdzil szczelnosc gruszki, jezeli byloby ok to skrocil sztange

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest o niebo lepiej niż było mam przerwaną membranie w tym zaworze od recyklingu może to jest przyczyna gubienia ciśnienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi o siłownik/zawór EGR w kształcie grzybka który jest przykręcony do kolektora ssącego? jeżeli tak to odepnij wężyk od niego i zatkaj go i wykonaj dynamicznego 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zatkanym jest nie wielka poprawa no ale jest, do spoko wstawania turbo czyli 1700obr 1950mbar jeszcze brakuje no ale nie każdemu tak musi turbo wstawać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...