cysiu100 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Panowie, niech mi ktoś wytłumaczy tak łopatologicznie jak to jest z tą dawką paliwa. Silnik to AFN z 99 roku. Na VAG kanał 001 grupa druga pokazuje dawkę paliwa na wolnych obrotach. Wyczytałem iż im mniejsze wskazanie tym dawka większa. Jednak obserwując dawkę mam następujące wnioski. Jak silnik zimny to dawka na VAG jest większa np 5-6 mg, w maire rozgrzewania maleje - więc chyba na zimnym silniku dawka powinna być większa co ni jak się ma do tego co wyczytałem na forum. Gdy włącze klime dawka na VAG też się podnosi. Jak to w końcu jest, co dokladnie pokazuje ten parametr na VAG i czy jest to proporcjonalne do dawki czy odwrotnie?
IDUAL Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Kolego na tym logu mieżymy dawke na postoju na rozgrzanym silniku 90st. Jeżeli wtedy dawka jest w granicach 3 to znaczy że dawka jest duża a jeżeli na wolnych obrotach na rozgrzanym silniku dawka jest 7 to znaczy że jest mała. Resztą sobie głowy nie zaprzątaj. Zawsze sprawdzamy dawke na rozgrzanym silniku i na wyłączonych osprzętach. Na inny logu tylko nie pamiętam na jakim masz spalanie w litrach na godzine zdaje sie.
cysiu100 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 Dawkę mam ok w granicach 4 mg/skok na rozgrzanym silniku. Tylko mnie zastanawiało dlaczego VAG pokazuje niby odwrotnie, myślałem że jak na zimnym VAG poazuje więcej to jest większa dawka. NIe kapuje tego ale skoro tak jest to jakoś musze to przełknąć Na innym forum ktoś zadał te same pytania, lecz odpowiedzi brak (pozwole sobię podać linka by uwidocznić moje pytanie): http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=7503
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się