julio4350 Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Witam wszyskich otóż posiadam skrzynię multitronic HHF 7lamel, auto ma przejechane 183tyś km Jakieś 20tyś km. temu czasami przy prędkości między 60km/h a 70km/h jak powoli się rozpędzałem auto czsami przerwało(po prostu przez jakąś sekundę nie przyśpieszało). Działo się to sporadycznie i nie przywiązywałem do tego znaczącej wagi. Na chwilę obecną dzieje się to częściej i w dodatku doszły koleje sytuacje tzn. : jak chcę ostrzej ruszyć to także lubi się sporadyczne zaciąć(przez około sekundę nie przyśpiesza auto), i doszło także sporadyczne zacinanie między 50km/h a 60km/h. Czy wymiana oleju pomoże? Vag nie znalazł żadnych błędów
Lu-Gi Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Zacznij od wymiany oleju może akurat pomoże
Bart-S Opublikowano 9 Września 2011 Opublikowano 9 Września 2011 Jesteś w stanie określić kiedy ostatni raz został wymieniony olej w skrzyni? Jeśli nie to od tego trzeba zacząć. Chciałbym obejrzeć bloki pomiarowe skrzyni - jeśli nie straszne Ci 165km drogi do mnie to zapraszam ...jaki jest aktualny przebieg auta i czy jest on potwierdzony (historią serwisową i stanem auta).
julio4350 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Opublikowano 10 Września 2011 Przy przebiegu 112tyś km był wymieniany olej a auto ma teraz 183tyś km. Chcałem dzisiaj zrobić adaptację skrzyni ale mimo iż temperatura oleju doszła do 82*C to w drugiej kolumnie grupy 10 i 11 cały czas było ADP run. Nie wiem dlaczego przy tak wysokiej temperaturze nie chce się aktwyować procedura
Darek62 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Najwyższy czas na wymianę ATF w Twojej CVT (zalecana wymiana oleju w multitronicu co 50-60 tys.km). Jeżeli z jakichś powodów nie możesz jechać do Barta-S, w Długołęce pod Wrocławiem jest warsztat specjalizujący się w ASB /chłopaki ogarniają temat - też korzystam z ich usług/ i tam wymienisz olej a przy okazji zdiagnozujesz skrzynię. Dodam, że wyczerpujące informacje odnośnie swojego "automatu" znajdziesz na forum w tematach: "Multitronic-Encyklopedia" i "Diagnostyka skrzyni multitronic"
Bart-S Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Przy przebiegu 112tyś km był wymieniany olej a auto ma teraz 183tyś km. Chcałem dzisiaj zrobić adaptację skrzyni ale mimo iż temperatura oleju doszła do 82*C to w drugiej kolumnie grupy 10 i 11 cały czas było ADP run. Nie wiem dlaczego przy tak wysokiej temperaturze nie chce się aktwyować procedura Przekroczyłeś interwał wymiany ATF i od tego trzeba zacząć. Jak zobaczę bloki pomiarowe skrzyni będę mógł powiedzieć więcej odnośnie adaptacji...
julio4350 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Opublikowano 10 Września 2011 Bart-S a które bloki pomiarowe mam wrzucić?
aras837 Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Za pomocą vaga sprawdź w 12 bloku wartośći MWB. Jeżeli różnica wartości między pierwszą i drugą pozycją będzie mniejsza od 65ma olej do wymiany
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 Za pomocą vaga sprawdź w 12 bloku wartośći MWB. Jeżeli różnica wartości między pierwszą i drugą pozycją będzie mniejsza od 65ma olej do wymiany Przepraszam ale to bardzo śmiała diagnoza
aras837 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Ja tylko cytuje z pewnego źródła jakim jest program do multitroniców :> Właśnie go kupiłem na allegro
Bart-S Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Nie wiem co za ''spec'' to wymyślił ale zależności MVB12 nie mają nic wspólnego z wymianą ATF.
aras837 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Może Ci go poprostu podeśle a ty zerkniesz na niego ???
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się