Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

[B5 AFN] Konsekwencje nieskasowanych inspekcji?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pewien problem z moim Audi Avant 1,9 tdi rocznik 1996. Otóż jeżdżę od paru miesięcy z nieskasowaną inspekcją numer 2, czyli chyba chodzi o duży przegląd, oraz z też nieskasowaną olejową i w ciągu ostatnich dwóch tygodni powtórzyła mi się trzy czy czterokrotnie następująca sytuacja:

Parkuję na przykład przed sklepem, wyłączam silnik, a po paru minutach gdy wracam i przekręcam kluczyk w stacyjce Niunia normalnie zapala, ale natychmiast gaśnie. Przy drugiej próbie to samo, ale już przy trzeciej odpala bez najmniejszego problemu, czyli jak zwykle na tak zwany "dotyk".

I tu pytanie: czy to zapalanie od czasu do czasu dopiero za trzecim razem może być związane z nieskasowanymi inspekcjami, czy też jest to objaw jakiejś awarii?

Opublikowano

Inspekcja w tym aucie to tylko i wyłacznie informacja. Objaw wkazuje na immobiliser.

Opublikowano

bardziej mi to wyglada na immobilizer, a inspekcje nie maja nic do rzeczy :)

Opublikowano
:vaglogi: Świeci Ci się żółta kontrolka immo ?
Opublikowano
  • Autor

Serdeczne dzięki za błyskawiczne odpowiedzi na moje pytania - na kogo jak na kogo, ale na miłośników Niuń zawsze można liczyć ;-)