Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawór filtra powietrza klapa obejścia N275 Blad 05380


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

5380 - Zawór klapy obejoecia filtra powietrza (N275)
P1016 00 [039] - przerwa w obwodzie - mam takie błędy i po bardzo dokładnym szukaniu stwierdzam, że nie ma u mnie żadnego gniazda do wpięcia wtyczki na obudowie filtra  powietrza, nie ma nigdzie niepodpiętej luźnej wtyczki. Znalazłem jedynie zaślepiony przewód podciśnienia zamocowany na obudowie tegoż filtra , ale i on nie ma żadnego miejsca aby go wpiąć. Czy może ktoś mi podpowiedzieć co to znaczy, wtyczki nie ma  a błąd pokazuje. Autko świeżo zakupione, wersja angielska, może poprzedni właściciel po jakiejś stłuczce wymienił całą obudowę filtra ale bez gniazda na wtyczkę- chociaż wtyczki też nie ma. Ewentualnie- jak się pozbyć tego błędu na stałe? I co z tym przewodem podciśnienia, czy może być zaślepiony? dołączam foty obudowy filtra i zaślepionego podciśnienia  

Opublikowano

Rozumiem- przerwa w obwodzie gdy obwód jest zamknięty_ ale skoro się nie zamyka tj. brak obwodu do zamknięcia poprzez połączenie gniazda z wtyką, to by sugerowało, że ten obwód jest gdzie indziej, nie w obudowie filtra- ale gdzie? 

Opublikowano

Przez pomyłkę wysłałem ponownie pierwszy post. 

Opublikowano
1 godzinę temu, jerk22 napisał(a):

Rozumiem- przerwa w obwodzie gdy obwód jest zamknięty_ ale skoro się nie zamyka tj. brak obwodu do zamknięcia poprzez połączenie gniazda z wtyką, to by sugerowało, że ten obwód jest gdzie indziej, nie w obudowie filtra- ale gdzie? 

Źle kumasz.

Przerwa w obwodzie oznacza, że obwód, który powinien być zamknięty, jest otwarty, czyli albo uszkodzenie wiązki albo czujnik. W tym przypadku jest to brak czujnika i pewnie ucięta wiązka.

Opublikowano

A proszę - jak przyjąć, że w obudowie tego filtra nie ma żadnego otworu czy to zaślepionego czy fabrycznego przez który wchodziły by albo przewody elektryczne albo ten dochodzący do obudowy filtra przewód podciśnienia. 

Znalazłem na: 

  https://workshop-manuals.com/audi/a5/power_unit/tdi_injection_and_glow_plug_system_(6-cyl._2.7?ltr._3.0?ltr._4-valve_common_rail)/fuel_preparation_system_diesel_injection/overview_of_fitting_locations_(capa_cama_camb_ccwa_ccwb_cgka_cgkb)/

 

taki opis "   Air filter bypass flap valve -N275-

These components (bypass flap with air filter bypass flap valve -N275-) are not installed on certain equipment versions or on vehicles for certain export markets

If fitted, the bypass flap is located in the air cleaner housing and the air cleaner bypass flap valve -N275- is located on the outside of the air cleaner housing

Co by sugerowało, że nie we wszystkich modelach są instalowane te elementy.  Ale błąd u mnie występuje.

 

Opublikowano
17 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Źle kumasz.

Przerwa w obwodzie oznacza, że obwód, który powinien być zamknięty, jest otwarty, czyli albo uszkodzenie wiązki albo czujnik. W tym przypadku jest to brak czujnika i pewnie ucięta wiązka.

I znów kolego Muskel1 masz rację, znalazłem zakamuflowany ucięty peszel z dwoma przewodami, był głęboko wciśnięty w dolnej części belki. To teraz mam doprowadzenie oraz przewód podciśnienia, ale też obudowę filtra muszę wymienić bo jest bez tego zaworu a nawet brak w obudowie otworów na wprowadzenie czy to kabli czy podciśnienia. Czy numery  tej obudowy mógłbyś podpowiedzieć? bo wynika, że mam nie z tego modelu. I jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedzi. A jak by co- to zapraszam na weekend do Ustronia, pokój masz u mnie gratis.    

Opublikowano
4 minuty temu, jerk22 napisał(a):

I znów kolego Muskel1 masz rację, znalazłem zakamuflowany ucięty peszel z dwoma przewodami, był głęboko wciśnięty w dolnej części belki. To teraz mam doprowadzenie oraz przewód podciśnienia, ale też obudowę filtra muszę wymienić bo jest bez tego zaworu a nawet brak w obudowie otworów na wprowadzenie czy to kabli czy podciśnienia. Czy numery  tej obudowy mógłbyś podpowiedzieć? bo wynika, że mam nie z tego modelu. I jeszcze raz wielkie dzięki za podpowiedzi. A jak by co- to zapraszam na weekend do Ustronia, pokój masz u mnie gratis.    

Niestety nie mam możliwości dobrania prawidłowej części po VINie. Tutaj może kolega @Dev albo kolega @_małyTM_ prędzej dobiorą.

Dziękuję za zaproszenie:hi:

Opublikowano

OK. Napisałem. A czy wiesz może o jakiej wartości opornik tam włożyć aby zasymulować działanie tego zaworu i móc skasować ten błąd. do czasu zakupu i montażu właściwej obudowy?

Opublikowano

Panowie, w poliftowym a4 jakiego koloru są te przewody ? ponieważ mam kilka urwanych przez jakiegoś druciarza i nie wiem które to które :/ 

Opublikowano

1.0 mm² czerwono-biały i 0.5mm² brązowy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...